Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש. שלא ננסה אותו על הקרח?


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 2596 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יפה מאוד רוני, שוב תתחדש וכמובן תהנה.

 

לא פחות חשוב, אל תשכח לקחת 2ml אנטיביוטיקה בכל פעם שאתה פותח שרשור כזה,אני כבר לקחתי הבוקר.

;)

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בבדיקה של הרכב לא הוזכר דבר על הסרן האחורי שמתפרק. האם העניין נבדק ויצא תקין או שלא נבדק כלל?

 

האמת, לא זוכר אם המכונאי שלי הסתכל עליו (מניח שכן), אבל אני צריך לקפוץ אליו ממילא לסדר עוד כמה דברים קטנים, אז אבקש ממנו להעיף מבט.

 

:mm_yeah:

חשבתי אתה איטי יותר. אם כך אז יפה על השליטה בגבוהה במהירות גבוהה. נראה לא פשוט בכלל.

 

זה לא באמת מהיר. כמו שאמרתי, מהירות אמיתית ככל הנראה סביב 50-60, אולי אפילו פחות בסיבובים החדים. הבעיה היא לא לנסוע מהר, אלא לכוון את האוטו לכיוון הנכון. אם עושים שינוי כיוון מהיר מדי, מסתכנים במעבר של הזווית הקריטית ואז כל מה שנותר לעשות זה פשוט לחכות עד שהסבסוב יסתיים. לפעמים הוא מסתיים בשוליים. ככה נתקעתי שלוש פעמים והיו צריכים לחלץ אותי.

 

בעקרון, לצאת לדריפט על השלג זה עניין של הסטה של 5 מעלות של ההגה וטיפהלה גז. משם הרכב נכנס לזווית מאוד גדולה ואז מתחיל משחק מאוד עדין של פמפומי גז חלשים או אפילו בלי גז בכלל, פשוט מחכים עד שהרכב יפסיק את הסבסוב ואז חוזרים לגז. המקרים היחידים שנתתי גז באמת חזק זה כשניסיתי להמנע משינויי כיוון באמצע הישורת, תוך כדי הקטנה משמעותית של הזווית. רק צריך ללמוד שהכל קורה באיחור כך שצריך לעזוב גז מוקדם, להפנות לכיוון השני ולחכות שהרכב יקבל מכה לצד השני - ואז חייבים לתפוס אותו ממש מהר, כי אחרת מגיעים לספינלנד...

 

אני אנסה לעשות עוד סרטון מכמה זוויות אחרות, ואעלה לכאן.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה תודה. החכמתי.

50-60 זה מהיר במובן הסלחנות, במיוחד על שלג לדעתי. במהירות אטית יותר תנועה לא במקום ואפשר "להציל את הדריפט". במהירות כזו מן הסתם טעויות הרבה פחות נסלחות ואתה מגיע לספינלנד כמו שאמרת. לא?

הזווית אגב מעולה כי רואים את העבודה עם ההגה ואת הכביש. אם רק היה אפשר לעשות ריבוע כזה שמראה מה אתה עושה עם הרגליים, כמו כאן:

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שזה לא כ"כ מרשים עם הרגליים. אני מעביר לשלישי ונשאר שם, וכמעט ואין שימוש בבלמים. בלם היד דווקא שימושי בשביל להאט החלקות אבל באוטו הזה הוא לא נוח לשימוש, אז ויתרתי.

 

שמח שנהנתם!

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה כיף שמחיר הטעויות - הוא כלום.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד נהנתי לקרוא, ולראות את הסרטונים - איזה יופי של ספורט מוטורי!

 

זה יפה בככ הרבה רמות, בעיקר מצא חן בעיני שזה עממי לגמרי, ממש קומת קרקע (ENTRY LEVEL) של ספורט מוטורי, כל אחד יכול (באסטוניה כמובן!).

האם הספורט הזה הוא ספורט מגע בעת התחרות (כלומר CONTACT SPORT) או שעל מגע פוסלים מתחרים?

זה כיף נטו או שיש פרסים/ליגה? מה רמת הארגון?

 

איך אתה מסתדר עם השפה (רוסית אני מניח) האם ניתן לתקשר באנגלית?

 

תמשיך להנות

 

ולגבי תגובת שר התחבורה בישראל לעניין -אני מניח שהיה אומר ''אי אפשר לעשות דברים כאלה בארץ כי אין מספיק קרח.''

וכמו כן (יש לדמיין את קולו של בן-גוריון מקריא, או את אורי זוהר במציצים במשפטו של אלטמן הקטן): התחרות באבטומובילים הנה דבר מסוכן ומשחית ויש לדאוג כי הפקידות במשרדים הממשלתיים תעשה כל שביכולתה למנוע התחרויות שכאלו באשר הם שם, מיד ובדיעבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דריפטים בשלג זה לגמרי אנטרי לבל. לא צריך רכב מחוזק, לא צריך רישיונות ובחלק מהמקרים לא צריך אפילו קסדה.

בתחרות זה לא ספורט מגע אבל מגע קורה. לכן רוב המתחרים נוהגים בגרוטאות (גם כי אין להם גרוש על התחת, אבל זה משהו אחר) והאוטו שלי היה האוטו הכי חדש שנסע על המסלול, בהפרש משמעותי (רובם היו E36 או E30, הייתה גם אודי הנעה כפולה, פורד סיירה ועוד כמה). כשניגשתי לנסות לשלם, הבנאדם שאל אותי באיזה אוטו נהגתי, אז הצבעתי על ה-E46 והוא עשה "oh, the new one".

 

תחרויות החורף פה לא ממש רשמיות (בניגוד לתחרויות הקיץ) ולכן גם אם יש ליגה, היא סתם בשביל הכיף.

הארגון הוא ע"י התאחדות הדריפט האסטונית שהיא הגורם הרשמי פה שמציית לחוקי ה-FIA, אבל רק במרוצי הקיץ, שם דרוש רישיון נהיגה ספורטיבי, ציוד מלא, בדיקה מלאה של הרכב, אמבולנס וכיוצא בזה.

פה לא היה שום דבר מזה, כולל לא היה אמבולנס והעלייה למסלול הייתה באחריות הנהג בלבד. מה שכן, הם היו אחראים לפילוס השלג ליצירת המסלול, הם הביאו איתם רמקולים גדולים ומוזיקה פלוס קריינות והם עזרו לחלץ אנשים שנתקעו.

 

השפות הן אסטונית ורוסית, אבל כמעט כולם מדברים אנגלית ברמה טובה מספיק.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, אופטופיק לשלג וקרח, אני ממש מתרשם מהאוטו. זו מכונית בת יותר מעשור שנוסעת פשוט מעולה. הכל מהודק, אין רעשים, כל מערכות החשמל עובדות כראוי, בקרת השיוט מצוינת, הנסיעה חלקה, המנוע גמיש, צריכת הדלק סבירה (11 ק"מ לליטר משולב, כולל הדריפטים ובערך 400 ק"מ של שיוט רגוע), המכונית מרגישה מספיק מודרנית ונעימה מבפנים (למעט כל המסכים הכתומים שהם מאוד outdated).

 

החסרונות קטנים יחסית: ידית ההילוכים מאוד רפויה וההכנסה לשני דורשת טיפה השקעה ו... זהו בעצם.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבוקסות של ידית ההילוכים לא יקרות כלל. ניתן להחליף את רובן אפילו לבד.

.אצלי זה נתן הרגשה של ידית ברכב חדש.

 

אם כבר, כדאי לשקול ידית של דגם אחר על הדרך כמו זו של הe60 בגרסת ה545 שמקצרת את מהלך התנועה אך שומרת על גובה ידית מקורי או הידית של הz4 בגרסת ה3 ליטר שמקצרת את הגובה ואת המהלך.

M-TECH E46

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, אני אבדוק עם המכונאי שלי.

 

וכעת לסרטון אחרון ממספר זוויות:

 

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2596 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...