Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש. שלא ננסה אותו על הקרח?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקפיץ!

 

עבר החורף, עבר הקיץ, הגיע עוד חורף ועשיתי עוד קצת כיף על השלג באגם הקפוא. הנה תמונה וסרטון:

 

attachment.php?attachmentid=484002&d=1490014552

 

 

מעבר לזה, הרכב עבר טיפול שנתי בסך של כ-200 יורו לפני כמה חודשים, ואחרי הביקור באגם הקפוא הרגשתי שצריך לבדוק עוד כמה דברים כי נוחות הנסיעה נפגעה משמעותית וגם בלחיצה חזקה על הגז הקלאץ מחליק. בנוסף יש גם טסט שצריך לעשות עד סוף החודש - בגלל שמדובר באוטו ישן צריך טסט פעם בשנתיים במקום פעם בשלוש שנים.

אז לקחתי את הרכב למוסך בבוקר והנה התוצאות:

 

1. צריך להחליף שני בלמ"זים אחוריים - 175 יורו

2. צריך להחליף בושינג של הדיפ' - 100 יורו

3. צריך להחליף קלאץ' - 280 יורו

 

המחירים כוללים עבודה (בארץ זה בטח היה רק המחיר של העבודה בלבד, לפני מע"מ...).

 

בקרוב אדע איך השתפר המצב.

2017-02-12 12.34.33_1280.jpg

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בארץ זה המחיר של 'הבוקר טוב' של הפקידה (לא כולל חלפים)

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

זהו, שפה אין פקידה. המוסך נראה כמו איזה האנגר ארעי שנבנה בלי אישור באיזה חצר, לפקיד קוראים סרגיי והוא דובר אנגלית יותר קלוקלת ממה שאתה מדמיין, והתשלום הוא... במזומן. אבל מדובר באוטו של פחות מ-20000 שקלים, אז באמת שאני לא צריך קרואסון, קפה וחיוך מהפקידה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ואני עוד זוכר את עלויות האחזקה של ה-E46 שהיתה לי, קיבינימט.

 

תזכירי לי את זה, אמרתי פעם לרעייתי, כשאחשוב פעם נוספת על בימר.

 

אז חשבתי - והיא הזכירה - ולמען האמת, הסיבה שאין לי היום 120i היא אחרת לגמרי.

 

הבושינג של הדיפ' הוא מחלה מוכרת ב-E46 - ומדי כמה עשרות אלפי ק"מ יש להחליפו. סיפור מהתחת(סליחה על הביטוי), כי מורידים את הדיפ' ואת גל ההינע ומשעינים אותם על חצובה, בזמן שמחליפים את הבושינג. כשהבושינג מתבלה, ישנן נקישות לא נעימות מכיוון מערכת ההינע.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

זהו, שרציתי להראות פה הוכחה שעלויות האחזקה של ב.מ.וו הן... המצאה ישראלית. נכון, היא נובעת הרבה מקוטן השוק הישראלי, אבל בעולמנו הגלובלי אם יש פה בשפע חלקים תחליפיים זולים, אין סיבה שזה יהיה כ"כ יקר. מחיר שעת העבודה זה באמת עניין אחר - פה מדובר על 25-30 יורו לשעת עבודה, אבל כאמור - אין פקידה ואין קרואסונים וקפה, וזה במדינה שבה השכר הממוצע הוא כ-5 יורו לשעת עבודה.

 

הבושינג דווקא לא היה מאוד מסובך להחליף לפי בעל המוסך. הוא הראה לי את החלק הישן - בהחלט היה נראה שהתעללתי בו :lol:

מחר מחליפים לי את הקלאץ', שמחליק יפה יפה (לחיצה פתאומית של אפילו רבע גז - הסל"ד קופץ ב-1000 בערך, יורד בחזרה ורק אז הרכב מתחיל להתקדם. כדי להאיץ בלי שזה יקרה חייבים למנן בעדינות את הגז כמעט בכל הילוך. כשנותנים פול גז זה כמעט קומי).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הנעה אחורית על אגם קפוא, זה באמת כיף, רק איפה מצאת אגם שקפא עד כדי כך בחורף הנוכחי?:shock:

מחירים סבירים מאד, ככה זה כשאתה משלם על התכל'ס ולבעל המקצוע, בלי כל הקשקושים. באסטוניה, למרות היותה מדינה מאד קטנה, יש מבחר מאד גדול של חלקי חילוף לרכב ובמחירים מצויינים.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

פורסם

חלום שלי הרכב הזה

 

2001_bmw_m3_e46__most_wanted_1__by_sheicarson-d9kcq93.png

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
אכן מעורר קנאה. אני רק מתנחם במזג אוויר פה. אה, ובמיאטה "שלך" :-P

 

לומר לך בכנות - אני מתגעגע אליה.

 

 

לקחתי את הבימר מהמוסך אחרי החלפת הקלאץ'. איזה כיף זה קלאץ' חדש. הדוושה רכה. החיבור נמוך-נמוך ותגובת הרכב ללחיצה נהדרת.

 

שאריות הקלאץ' הקודם:

 

2017-03-21 18.53.15.jpg

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אתה מוזמן תמיד לקחת אותה לסיבוב כשאתה בארץ. מה גם שעכשיו היא הפכה רשמית לרכב סופ"ש בלבד מאז שהתחדשתי בדאסטר לפני פחות מחודש שישמש כרכב שטח + דיילי (רשמים על ראשונים על הדאסטר - בקרוב). לא גונב את השרשור, אבל לפני פחות משנה החלפתי קלאץ' גם במיאטה, זה עלה 3,000 ש"ח כולל עבודה, וגם זה לא במוסך מורשה אלא אצל מוכונאי מוכשר (מאוד). ה-ACT "שלך" החזיק כ-40,000 ק"מ סה"כ, אולי 50,000.

פורסם

אלף, תודה :-D

בית, דאסטר? תתבייש :wink:

גימל, מעניין שה-ACT החזיק כ"כ מעט. אולי אתה נוהג קצת יותר מדי חזק? :lol: אגב, הוא עלה למיטב זכרוני איזה 250 דולר, והגלגל תנופה עלה עוד איזה 300 ומשהו. 3000 לקלאץ' כולל עבודה במיאטה זה ממש לא נורא בהנחה והחלפים נקנו בארץ. זכור לי שרק הקיט קלאץ' המקורי עלה יותר לפני כמעט עשור.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

גם אני התפלאתי, אבל מסתבר (אליבא ד'מוסך) שזה לא יוצא דופן ושמחוזק =! (לא שווה) מאריך חיים. החליף אותו קלאץ' OEM (של אקסדי) עם שכבת חיכוך גדולה מהמקורית. אגב, גם אצלי הכל היה קל ונעים, אבל כמו שמתרגלים למחוזק (או קשה במקרה שלך), מתרגלים גם לחדש...


×
×
  • תוכן חדש...