Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש. שלא ננסה אותו על הקרח?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאוד יפה - אני מאוד אוהב ספורט מוטרי עממי, כי זה טהור! וכולם עוזרים אחד לשני. ככל שזה נעשה יותר מקצועי זה לפעמים הופך פחות חברתי.

 

הנוף ממש נראה כאילו זה על כדור ארץ אחר. אצלי בחוץ רק אפור (בריטניה) בלי השלג. שמיים כאלו וללא שלג ואפשר להבין מאיפה בלאק סאבאת' קיבלו השראה בשנים הראשונות.

 

אני רואה בסרטון האחרון שבזמן האימון סוגרות עליך כמה מכוניות לאט לאט, האם יש שלב שבו אתה נותן להם לעבור או שזה עניין שלהם להצליח לעקוף אותך?

 

לא לשכוח לקרוא את המאמרים בויינט על נהיגה בשלג אה? :-)

 

אתמול הייתה אצלי לקוחה שקיטרה שה-320D שלה משנת 09 כבר ישנה והיא צריכה להחליף. 30K מייל. שאלה עם היא תצליח לקבל 6-7K לישט עבורה.

כל נקודה על הגלובוס היא שונה - תלוי בעיקר במה שהאנשים עושים בה.

 

תמשיך להנות, ולהעלות דברים מעניינים מהעולם המוטורי שמסביבך

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ואווו, פשוט הזוי כמה התרבות בארץ דינוזאורית.

לא יצא לי לנהוג בשלג אבל זה נראה תענוג מטורף !

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם

אני רואה בסרטון האחרון שבזמן האימון סוגרות עליך כמה מכוניות לאט לאט, האם יש שלב שבו אתה נותן להם לעבור או שזה עניין שלהם להצליח לעקוף אותך?

 

לא לשכוח לקרוא את המאמרים בויינט על נהיגה בשלג אה? :-)

 

אתמול הייתה אצלי לקוחה שקיטרה שה-320D שלה משנת 09 כבר ישנה והיא צריכה להחליף. 30K מייל. שאלה עם היא תצליח לקבל 6-7K לישט עבורה.

כל נקודה על הגלובוס היא שונה - תלוי בעיקר במה שהאנשים עושים בה.

 

תמשיך להנות, ולהעלות דברים מעניינים מהעולם המוטורי שמסביבך

 

הן סוגרות עלי משתי סיבות אפשריות:

1. הם יודעים משהו שאני לא יודע ולכן הם מהירים יותר

2. הצמיגים שלהם טובים יותר משלי

 

ברגע שהם התקרבו מספיק האטתי ונתתי להם לעבור. זה היה אימון, לא תחרות.

 

בבריטניה המחירים פשוט מצחיקים, גם ביחס לשאר אירופה. אפשר לקנות שם M3 ב-10K ליש"ט.

כמה זמן אתה שם, במה אתה נוהג ובמה אתה עוסק, אם אפשר לשאול?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הן סוגרות עלי משתי סיבות אפשריות:

1. הם יודעים משהו שאני לא יודע ולכן הם מהירים יותר

2. הצמיגים שלהם טובים יותר משלי

 

ברגע שהם התקרבו מספיק האטתי ונתתי להם לעבור. זה היה אימון, לא תחרות.

 

בבריטניה המחירים פשוט מצחיקים, גם ביחס לשאר אירופה. אפשר לקנות שם M3 ב-10K ליש"ט.

כמה זמן אתה שם, במה אתה נוהג ובמה אתה עוסק, אם אפשר לשאול?

 

תודה על התשובות,

קראתי כמובן את מה שכתבת ואני יודע שלא מדובר בתחרות אלא באימון.

ברור שנהגים מקומיים שעושים דריפטים מגיל 5 יהיו מהירים יותר מכל אחד שמגיע מאקלים שונה.

לא סתם לאנשי פינלנד למשל (אני יודע שאתה באסטוניה אבל האקלים דומה+ אגמים +יערות = מחיר גבוהה יותר לטעות) יש את האחוז הגבוהה ביותר של נהגי הראלי המצליחים ברמה העולמית ביחס לאוכלוסייה הכללית.

(הנתון ממגזין הרכב CAR לפני כמה שנים).

 

לשאלתך-

אני נמצא בבריטניה 9 שנים ובמשך כל התקופה עסקתי בשחזור מכוניות קלאסיות (בישראל זה נקרא אספנות) ברמת גוף, מכניקה וחשמל.

בשנתיים האחרונות עשיתי צעד ופתחתי בית מלאכה משלי שנקרא Four Leaf Clover Classics. אני לא איש אינטרנט, ולכן האתר נראה כמו מכונית אספנות לא מעניינת שנזרקה בשדה בווילס. כל מי שנכנס אני מתנצל מראש.

למרות מה שהשם מרמז, העבודה מתרכזת על תוצרת פורשה ומרצדס, למרות שיש גם פרויקט אחד גדול מארץ המגף. ומכוניות נוספות של יצרנים שונים.

אני מפרסם פרויקטים באופן די קבוע בפורום רכבי אספנות. מי שרוצה לינקים אשמח לשלוח בפרטי.

 

איש חכם היה עוצר כאן, אך משום ששאלת על מה אני נוהג -

 

אני נוהג על פיאט מולטיפלה. לדעתי אין צורך להרחיב.

לפעמים אני מוציא את הדלתא אינטגרלה (8V דגם KAT), אם יש שלג אז זה בכלל תירוץ טוב. הגה שמאלי (כמעט ואין הגה ימני לדגם זה)

בקיץ אני מוציא את האלפא ג'וליה, משנת החורף וחוגג בתוך מבנה שלוש קופסאות קלאסי בכבישים (הבאתי אותה איתי לכאן באוניה רכשתיה בישראל בשנת 93 כשהייתי בן 17.5 - אז עוד ידעתי הכל). הגה שמאלי כמובן, יש אומרים תירגול טוב נגד דמנציה בעתיד.

 

לזוגתי יש ג'ולייטה 1.6D ידנית. המכונית הזאת מצטיינת במרווחי תדלוק גדולים ומצטלמת טוב ליד הג'וליה הקטנה.

 

במה אתה נוהג אני כבר יודע - אם מותר לי לשאול - כמה זמן אתה באסטוניה? ובמה אתה עוסק?

 

גדי

פורסם

תודה על התשובות בחזרה (-:

 

נשמע שאתה עושה מה שאתה נהנה לעשות, שזה מעולה. אני סתם עוד עבד הייטק מצוי. נמצא באסטוניה קצת יותר מ-3 שנים...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תענוג לקרוא אותך!

יופי של רכב, אני מחזיק אחת כזו בארה"ב(330i, כמובן ידנית).

נשמח לקרוא עוד חוויות.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

חוזר לעדכן מכיוון שהכנסתי את הרכב שוב למוסך כדי להשלים את מה שלא תוקן קודם.

תזכורת - לרכב הייתה נזילה די גדולה מהמנוע ועוד אחת מהגיר. היה צריך להחליף כל מיני אטמים, בושינגים, גומיות לציריות ואיזה אטם לדיפרנציאל. המכונאי שלי אמר בחשש שזה יעלה יותר מ-400 יורו, ובסופו של דבר מסתבר שיעלה 475. לא נורא. את חלק מהדברים הוא תיקן כבר לפני זמן מה, אבל הנזילה מהגיר וכמה אטמים נותרו אז כאמור הכנסתי את הרכב למוסך אתמול בשביל השלמות.

מפה לשם הוא מתקשר אלי היום בבוקר ואומר באנגלית הרצוצה שלו שבשביל להחליף איזה אטם הוא היה צריך להוריד את הדרייבשאפט, ומסתבר ששני חלקי הדרייבשאפט פשוט סירבו להפרד. הייתה שם המון חלודה שנבעה ככל הנראה מהמלח שמפזרים פה על הכביש בעת החורף - "רואים שזה רכב אסטוני" הוא אמר, ולא הייתה לו ברירה אלא פשוט לנסר את הדרייב שאפט. הוא רץ לקנות אחד מפירוק והחליף עוד באותו היום. העלות הנוספת, עבודה פלוס חלקים - 100 יורו.

על הדרך הוא החליף לי את המוט המחבר של ידית ההילוכים וכעת ההילוך השני נכנס חלק (החברה מרוצה, זה מה שחשוב).

 

מצורפת תמונה של החיבור של הדרייבשאפט. ניתן לראות איפה שני החלקים היו אמורים להתפרק אחד מהשני, ואיפה הם פורקו (בכוח...):

 

2016-02-18 19.24.33_1024.jpg

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם (נערך)
אני מבין מה עומד מאוחרי זה, הקטע הוא שזה עדיין לא ברור איך חברה שממתגת את עצמה כפרימיום, מתקינה שליטה מההגה, ריפודי עור, תאורה עשירה אבל חלונות חשמליים מאחורה לא? קצת הזוי... על זה הם חוסכים

 

סיטואציה מקולקלת לא פחות - ניסאן מיקרע שכוללת מראות המתכווננות ומתקפלות חשמלית, חימום מושבים, בלוטות' (דיבורית וסטרימינג) - אממה? חלונות אחוריים ידניים.

 

Figures.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

אני חושב שהוא עלה 70. היו עוד כמה חלקים שהיה צריך להוסיף וביחד עם העבודה זה היה 100. יש פה כאלה כמו זבל...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
סיטואציה מקולקלת לא פחות - ניסאן מיקרע שכוללת מראות המתכווננות ומתקפלות חשמלית, חימום מושבים, בלוטות' (דיבורית וסטרימינג) - אממה? חלונות אחוריים ידניים.

 

Figures.

אפילו היצרן יודע שאף אחד לא באמת אמור לשבת מאחור במיקרה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
סיטואציה מקולקלת לא פחות - ניסאן מיקרע שכוללת מראות המתכווננות ומתקפלות חשמלית, חימום מושבים, בלוטות' (דיבורית וסטרימינג) - אממה? חלונות אחוריים ידניים.

 

Figures.

יכלת לעצור מיד לאחר המילה "מיקרע". זה פשוט מלל מיותר.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הלו, לא לעשות לי הייג'ק לשרשור. הוא על 325 E46, לא על איזה חילול קודש שיקוצי.

 

אגב, קניתי לה ג'נטים וצמיגים משומשים לקיץ. 18 אינץ'. ג'נטים במצב טוב מאוד. 2 צמיגים כמעט חדשים ו-2 במחצית חייהם. סה"כ 250 יורו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

של מה? של הג'נטים? סתם ג'נטים מגנזיום 18 אינץ של ב.מ.וו, לא משהו ששווה לי לרדת למחסן בשבילו כדי לצלם :wink:

 

מבטיח שבתום החורף כשאחליף אליהם, אצלם משהו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...