Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיע לי המד סלד ואני רוצה להתקין אותו ולא יודע כל כך איך כי זה הגיע עם 5 חוטים - אדום שחור וירוק ארוכים ועוד אדום ושחור קצרים.

לאן ואיך אני אמור לחבר את זה ?

חיפשתי סרטונים באינטרנט אבל לא מצאתי משהו שממש הבנתי ממנו איך.

מחפש פנסי ערפל לקליאו בי 2001 RTE :-)

החלפת קלאץ וציריות Clio B 1.2 8v 2001

פורסם

לא הגיע תרשים חיבורים עם השעון?

 

בדרך כלל זה ככה:

שחור לגוף הרכב.

אדום ל (+) אחרי הסוויץ' (אפשר לקחת מהפיוז של הרדיו או של שקע מצת אם הוא מחובר דלך הסוויץ'),

ירוק זה הסיגנל, מתחבר לפיקוד של סליל הצתה או לאלטרנטור, שני החוטים הקצרים הם תאורה של השעון, מתחברים במקביל לאורות נמוכים.

 

 

פורסם

יש לוחות שעונים מקוריים למכוניתך באיביי במחירי רצפה, ואני יותר ממאמין שגם בארץ ניתן להשיג אחד תקין עם מד סל"ד במחיר בדיחה. באמת שווה לך ההתעסקות עם חלק לא מקורי לאור העובדה שיש פתרון זמין, זול, אמין ופשוט יותר בהישג יד?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

זה לא משנה כבר אחי כי קניתי את המד הזה, אני לא יזרוק אותו לפח עכשיו.

השאלה איך אני יודע איפה הסיגנל במפלג באוטו הזה?

יש לי 3 חוטים מחוברים שם בצבעים אדום לבן וצהוב

הלבן מחובר למין מרובע קטן כזה בצבע שחור ושניהם מתחברים עם בורג למכסה שסתומים.

מחפש פנסי ערפל לקליאו בי 2001 RTE :-)

החלפת קלאץ וציריות Clio B 1.2 8v 2001

×
×
  • תוכן חדש...