Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בולשיט, המחירון הוא פיקטיבי ולא משקף כלום.

 

רכבים שהמחירון שלהם הוא 120 אלף ש"ח, נמכרים מתחת לשולחן (או מעליו) ב-90 אלף ש"ח. זה סיפתח של 30% פחות, על רכב חדש לגמרי, עם הניילונים. אתה מוציא את הרכב מסוכנות הליסינג, על הנייר כתוב שיש לך הפחתה של 8% על "0 קילומטר", ולמעשה, יצאת ברווח - הרכב שווה מעל 100 אלף ש"ח!

 

האם באמת יש כאן רווח? האם המחירון הוא אמיתי? האם יש מישהו בעולם שיקנה ב-100 אלף ש"ח רכב משומש קלות, כשאפשר לקנות רכב חדש לגמרי ב-10 אלף ש"ח פחות? נראה לי שהתשובה ברורה.

 

לעניין הרכב הנדון - המחירון הפיקטיביים שנותנים 30% הנחה, תקפים גם לרכב בן 10. מה לעשות. המחירון הנ"ל הוא נגזרת של הקורולה החדשה שנמכרת ב-130 אלף. אם המחירון הרשמי של הקורולה הנ"ל היה יורד ב-20-30%, כפי שקורה במציאות - אז המחירון של הקורולה העתיקה היה צריך להיות סביבות 13-14 אלף ש"ח, וכמחיר סגירה סביבות 10-12K.

 

לפותח השרשור - אפילו לא בצחוק, אין מה לשלם על רכב עתיק יומין מחיר כזה. יש לך בסביבות 30K רכבים אמינים וטובים כמו אקסנט וקיה ריו, שנמכרים במחירים מצחיקים. אני מניח שאתה יכול לרכוש ב-30K אחת כזו משנתון 2010-2011, וזה משמעותית יותר חדש מקורולה ענתיקה עם כמעט 200 אלף ק"מ. תעשה חיפוש ותראה בעצמך.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
המחירון הנ"ל הוא נגזרת של הקורולה החדשה שנמכרת ב-130 אלף.

 

אחרי 10 שנים כבר אין השפעה של מחירון רכב חדש. רק ביקוש בשוק ופופולריות של הדגם משפיעים.

 

גם רנו ופיז'ו חדשות עולות 130 אלף שקל, לעומת זאת מחירון שלהן אחרי 10 שנים...נו אתה יודע.

 

 

פורסם

לא רואה שום הצדקה לשלם 30 אלף על דבר כזה.

כי זאת קורולה? לא משתלם, לא כדאי. כמו שאמרו קודם, ישנן חלופות בטוחות בשנתונים מתקדמים.

ג'ובני

פורסם
אחרי 10 שנים כבר אין השפעה של מחירון רכב חדש. רק ביקוש בשוק ופופולריות של הדגם משפיעים.

 

גם רנו ופיז'ו חדשות עולות 130 אלף שקל, לעומת זאת מחירון שלהן אחרי 10 שנים...נו אתה יודע.

 

 

במציאות של ריבית נמוכה ופריסה לתשלומים, יש ועוד איך משמעות למחירון של רכב חדש וכמובן להפחתות בשוק הרכב המוסדי.

 

רכישה של רכב בן 10 ב-20 אלף ש"ח, עם בלאי טבעי שצריך לסדר (רצועות, אטמים, מיסבים, מותחנים וכו') ועם בלאי טבעי שיפקוד אותו במשך השנים הבאות (ועולה כסף) מגיעה כנגד האפשרות לפרוס סכום גבוה הרבה יותר ל-5 שנים.

למעשה, במקום לשים מזומן על רכב ישן, אפשר לפרוס לתשלומים ולשלם 1000 ש"ח בחודש למשך 5 שנים.

עם המזומן שיש לו עכשיו אפשר לשלם את השנתיים הראשונות, אח"כ הוא צריך להסתדר לבד.

 

בינתיים - הוא בוודאות חוסך את הסכומים שצריך להשקיע על רכבים ישנים (ותמיד צריך). סביר להניח שהוא לא ייתקל בשיפוצי מדחס, החלפת אלטרנטור, ממיר קטליטי, בולמי זעזועים, מיסבים וכו'.

 

בתום 5 השנים - יש לו רכב בן 8 עם 180 אלף ק"מ (בערך) שניתן למכור בסכום סביר ולא רכב בן 15 עם 290 אלף ק"מ שאפשר למכור ב-300 ש"ח.

 

כמות התקיעות בצד הדרך עם רכב עתיק - לא ידוע, אבל אפשר לשער שיהיו כאלה.

 

כמות התקיעות בצד הדרך עם רכב חדיש יחסית - נמוכה עד לא קיימת.

 

בקיצור - כל היתרונות האלה אמורים להשפיע על רוכשי רכב מהסוג הזה ולדרדר את המחירון לבערך חצי ממה שהוא באמת. אולי הקורולה זה באמת נזר הבריאה ואנשים מוכנים לשלם כל מחיר, שיבושם להם. אבל לכל היתר - זה לא המצב.

פורסם
לא הבנתי את הלוגיקה.

שווה לשלם 'מחירון' רק על רכב חדש מהמפעל?

הרי המחירון שעבר הפחתות עם השנים, אמור לייצג איזה בנצ'מארק לרכב משומש במצב טוב.

 

אישית, הייתי מעדיף לשלם מחירון אפילו יותר ממחירון עבור רכב שמור ומטופל מאשר לקנות רכב במחיר שחיטה, אבל אח"כ לגלות שהרכב שוחט אותי בחזרה.

אז שילמתי 2000 מעל מחירון. וואו. יצאתי פראייר. חליק, אם הרכב משרת אותי נאמנה, ואני לא משחית עליו זמן וכסף בתיקונים - זה היה שווה כל גרוש.

 

פות"ש - אם הרכב תקין, מטופל, שמור - אל תהסס.

 

מי הבטיח לך שלא יהיו תקלות ברכב הזה? כי הקונה רשם שהוא "שמור" ? אין שום הצדקה לשלם על קורולה ישנה 30K. זהו זו הסיבה שבגללה הרכב הזה לא שווה מחירון.

אם הרכב היה יד ראשונה עם 100K אז באמת הייתה הצדקה למחירון.

פורסם

אני אגיד למה לדעתי הרכב כן שווה את המחיר שמבקשים בשבילו:

 

העניין הוא האלטרנטיבות בשנים הללו ובתקציב הנתון. האלטרנטיבות הן ניסן אלמרה, מיצובישי לנסר ומאזדה 3.

 

את המיצובישי והמאזדה אפשר למצוא בשנות דגם גבוהות יותר באותו מחיר, אבל הן הרבה פחות נוחות, וצירכת הדלק שלהן גבוהה משמעותית.

 

הניסן אלמרה היא היחידה שאיכשהוא נותנת פייט לטויוטה, אך היבואן ומחירי החלפים הלא נמוכים עומדים לה לרועץ.

 

לאדם פרטי הרוכש רכב לשימושו האישי הבדל של 3000 ואפילו 5000 ש"ח הוא זניח יחסית לתקופת שימוש של כמה שנים - נו אז יהיו כמה שכנים שיגידו שהוא פראייר - ביג דיל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ההפרש בצריכת הדלק בין הקורולה והמיצובישי לא כאלו גדולים. גם אפילו מהמזדה 3. לדעתי עדיף למצוא רכב עם נתונים יותר טובה. למה משנה מה, 200K לא מצדיקים מחירון, בטח ברכב נפוץ כמו הקורולה.

פורסם

אני מסכים שאולי הטויוטה יותר אמינה מרכב אחר בן 10 אבל יש מספיק רכבים אחרים שיראו את אותה אמינות ויהיו חדשים יותר.

חבר שלי מכר לפני חצי שנה מיצובישי לנסר 2009(הדגם הישן) עם 120 אלף קילומטר, רכב שמטופל בחלקים מקוריים וללא תאונות כשהוא היה יד 2 ב30,000 ש"ח. וזה 2009 ולא 2006. והמיצובישי האלה ידועות בתור סוס עבודה.

לחלופין נסה לחפש מזה 3 שנת 2008, אולי תמצא אחת שמורה יוצאת ליסיניג בעבר שהיום היא יד2 ,בשנה הזאת היו המוןןןן מזדות מליסינג והמחיר אני מאמין יהיה אפילו פחות מ30,000 ש"ח.

אביב8)

פורסם

מה ההבדל הגדול בין קורולה מ 2006 למיצובישי לאנסר מ 2009 או מאזדה 3 מ 2008?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

הקורולה נוחה יותר, ושומרת על ערכה טוב יותר (למי שזה חשוב לו).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מה ההבדל הגדול בין קורולה מ 2006 למיצובישי לאנסר מ 2009 או מאזדה 3 מ 2008?

 

 

יש המון חלקים שהזמן משחק בהם תפקיד.

 

למה לאכול קש מרכב בן 10 שנזקק לשיפוץ של החלקים האלה, אם אפשר לקנות רכב בן 7 עם פחות ק"מ, באותו כסף?

פורסם

שווה או לא שווה, השיקול וההחלטה הסופיים הם שלך בלבד.

עצה אחת - תהיה שלם עם ההחלטה הסופית. בלי חרטות ושמיעת דעות מאחרים לאחר הביצוע.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם (נערך)

הרכב הנ"ל שמור מצב דנדש 190,000ק"מ שווה לתת מחירון?

האם יש קבלות של כל הטיפולים? אם לא, לדעתי הוא לא נקרא רכב שמור, גם אם הוא נראה מצוין.

כמה ק"מ הרכב יסע בשנה? אם מעט אפשר לשקול לנסר, מאזדה5, אלמרה משנתונים חדשים יותר, כי ההפרשים בצריכת הדלק יהיו לא משמעותים.

אם אתה לא ממהר, אולי תמשיך לחפש עד שתמצא נניח קורולה 2006 עם ק"מ נמוך יותר, ואז תשלם מחירון ומעלה וזה יהיה כדאי.

 

יהודה

עריכה אחרונה על ידי yehuda-k
פורסם

מכיוון שיש לי ניסיון עם השלישיה מאזדה 3/לנסר/קורולה אין מה להשוות את הנוחות בקורולה לשתיים האחרות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...