Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוף השנה עם שלל פעילות מוטורית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
איתי אלון(אלטרנתיבי) מאוכזב גם הפעם(לאחר שהתאכזב בראלי מכורה), אך גם גם הוא מספק לנו סאונד והנאה.

כל הכבוד על היוזמה, ספורט מוטורי בארץ ישראל זה דבר מבורך.

 

אבל, באמת, לקרוא למסלול כמעט-מעגלי ג'ימקאנה? נראה ממש לא מאתגר.

 

מאחל שירימו מסלול כמו שצריך להבא.

פורסם

זיו, אתה יכול לראות בדף התוצאות שההבדלים בין הנהגים היו די משמעותיים בכל זאת, והשתתפו שם לא מעט נהגים מעולים. זה נכון שזו לא נהיגה מהירה מדי, אבל בכל זאת, זה די מאתגר להגיע לזמנים של החבר'ה המהירים שם.

גם אם ירימו מסלול, לג'ימקנה זה לא ממש יעזור, בגלל הגדרות החוק שקובעות ומגבילות את הנושא.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

עשו (בעלי ענין או המדינה או לא יודע מי) בדיחה מהגימקאנה.

 

גימקאנה זה כמה חברה שבאים עם פילונים ועם האוטו של אבא ועושים קצת כיף בחניה של המרכז המסחרי בשבת בבוקר.

 

לא הדבר המגוחך הזה עם רשיונות מרוץ, רישוי מרוץ לרכב, רכבים במאות אלפי שקלים, ביטוח במליון ש"ח וכו'.

 

עמית,

לחלק מאיתנו אין לו פייסבוק.

מי שיש לו פייסבוק, אתה מעלה לו קישורים של קבוצות סגורות או של אנשים שאם אתה לא חבר, אתה לא רואה שם כלום.

אנא המנע מזה ופשוט פרסם כאן תמונות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

דבר אחד בטוח של דראג יש פוטנציאל להמון קהל,

אני מעריך שגם אם כרטיס יעלה 50 ₪ הם יכולים בקלות למכור 2000+ כרטיסים

פורסם (נערך)
דבר אחד בטוח של דראג יש פוטנציאל להמון קהל,

אני מעריך שגם אם כרטיס יעלה 50 ₪ הם יכולים בקלות למכור 2000+ כרטיסים

אני חושב שיש מגבלה על כמות המשתתפים. כרטיס עלה לי יותר מחמישים, אבל שווה כל שקל וחוץ מזה הדלק עולה הרבה יותר מהכרטיס אבל למי אכפת, עד שיש אירוע הולכים.

עריכה אחרונה על ידי amir74

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
עשו (בעלי ענין או המדינה או לא יודע מי) בדיחה מהגימקאנה.

 

גימקאנה זה כמה חברה שבאים עם פילונים ועם האוטו של אבא ועושים קצת כיף בחניה של המרכז המסחרי בשבת בבוקר.

 

לא הדבר המגוחך הזה עם רשיונות מרוץ, רישוי מרוץ לרכב, רכבים במאות אלפי שקלים, ביטוח במליון ש"ח וכו'.

 

תלמד

Gymkhana

Autocross

 

 

אומנם בארץ זו לא הרמה ולא המהירויות האלה אבל זה לא נראה כמו כמה חברה שבאים עם פילונים ועם האוטו של אבא ועושים קצת כיף בחניה של המרכז המסחרי בראשון(כי שבת זה רק אצלנו) בבוקר. :roll:

 

http://www.youtube.com/watch?v=YpIWaSSk3Ms

פורסם

אומנם בארץ זו לא הרמה ולא המהירויות האלה אבל זה לא נראה כמו כמה חברה שבאים עם פילונים ועם האוטו של אבא ועושים קצת כיף בחניה של המרכז המסחרי בראשון(כי שבת זה רק אצלנו) בבוקר. :roll:

 

יש הבדל בין ג'ימקאנה (ופרסית זיל גמור) קלסית לבין אוטוקרוס אמריקני. *מתאפק לא לספר בדיחות אמריגופוביות.*

 

הג'ימקאנות הישראליות הן ברוחה של ג'ימקאנה קלסית, אבל (הודות לחוק הספורט המוטורי) עם ארגון מורכב כמעט כמו אוטוקרוס אמריקני.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]


×
×
  • תוכן חדש...