Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב חברים ברשותי רכב מסוג שברולט סילברדו.

הרכבתי סאב בקבינה של האוטו שמוגר על ידי מגבר די מעפן אבל כרגע זה מה שיש ברשותי.

המגבר הוא מסוג V12 חיברתי את הסאב בגישור.

הבעיה שלי היא שהעוצמה של הסאב לא מספקת אותי ככל הנראה בגלל המגבר הדי חלש.

הסאב הוא מסוג פוקאל 10 אינץ 250 RMS.

עכשיו לקטע המעניין האם אני יכול נגיד לפצל את קבל ה RCA משתי הבננות לעשות 4 ואז לתת לסאב כביכול 2 גישורים? לתת לו גישור של פורנט וגם גישור של REAR. מה קורה אז להתנגדות והאם אני לא ישרוף את הסאב שלי?

הסאב סליל בודד של 4 אום.

אני יודע שלא נהוג לעשות כך והדבר הראשון שתגידו לי זה לקנות מגבר חזק יותר אבל כרגע אין באפשרותי.

השאלה האם ניתן לחבר כמו שכתבתי מקווה שהבנתם.

תודה מראש...

פורסם

לא ניתן לחבר את הסאב בשני גישורים ,מה שגם הסאב הנ"ל מסידרת האקסס של פוקל הוא לא

סאב עוצמתי במיוחד ,אם אין באפשרותך לרכוש מגבר חזק יותר אין לי פתרון עבורך.

פורסם

- בדוק שמגבר מקבל אות מונו עבור ערוצי הסאב.

- בדוק כיווני גיין (שים לב, לא מדובר בכפתור ווליום!).

- בדוק כיווני קרוסאובר.

- נסה להפוך פאזה.

פורסם
- בדוק שמגבר מקבל אות מונו עבור ערוצי הסאב.

- בדוק כיווני גיין (שים לב, לא מדובר בכפתור ווליום!).

- בדוק כיווני קרוסאובר.

- נסה להפוך פאזה.

איך ניתן לבדוק שהמגבר מקבל אות מונו לערוצי הסאב את שאר הדברים עשיתי.

ועוד משהו למה הכוונה כאשר אתה אומר שכפתור הגיין הוא לא כפתור ווליום? אפשר הסבר מפורט יותר?

פורסם

אם מקור האות שלך הוא ייעודי לסאב, סביר שהוא מונו.

אחרת ניתן להבטיח זאת ע"י פיצול RCA בודד באמצעות כבל Y.

 

יותר מפורט: http://www.bcae1.com/gaincon2.htm

ובקצרה בעברית - כיוון הגין נועד להתאים בין מתח מוצא של ר"ד למתח כניסה במגבר.

פורסם

מקור האות שלי הוא דאבל דין של פיונר 2550 חיברתי את ה RCA ליציאות של הסאב.

 

כמו שכתבתי קודם הסאב יושב לי בתוך הקבינה של האוטו אני אמור לשמוע אותו מצויין

 

עוד דבר נוסף הרמקולים לא מוגברים בכלל עם מגבר חיצוני הסאב כן ואני שומע את הרמקולים חזק יותר מהסאב לא נראה לי פה משהו הגיוני בכלל.

×
×
  • תוכן חדש...