Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה הכל עניין של סדר עדיפויות.

 

המישלין, כמו שצויין הוא צמיג:

- מאד חסכוני בדלק

- סופר נח לנסיעה יומיומית (יש לו דפנות רכות מאד והענות מאד טובה לתנאי הדרך ושיכוך מאד טוב)

- אורך חיים מצוין (מבחינת שחיקת סוליה - בא על חשבון אחיזה כמובן)

- עדיין אחיזה טובה ביבש וברטוב (אגב מבחינת "פאן" אחיזה גבוהה לא תמיד טובה יותר - ע"ע GT36)

ל"משפחתית הממוצעת מדובר ביחס עלות-תועלת נהדר, ותנו קצת קרדיט לVW, ולא מעט יצרנים אחרים מהטופ שבחרו בצמיג הזה למשפחתיות שלהם.

 

רק לצורך קבלת פרפקטיבה, מהאתר מספר 1 לצמיגים בעולם:

http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Michelin&tireModel=Energy+Saver+A%2FS

למעט "שלג", הביצועים "מצויינים" (על סה"כ 3.5 מיליון מייל נסועה)

If you wanna turn, turn, don't brake

פורסם

זה לא הצמיג שנמכר בארץ.

שני אלו כן:

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Michelin/Energy-Saver.htm

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Michelin/Energy-Saver-Plus.htm

 

לתת קרדיט לחברה שרימתה מליוני צרכנים מסביב לעולם? :wink:

מישלין אינה חברת הצמיגים היחידה שהם עובדים מולה.

 

קנית אותם לא מזמן, לא?

תעבור איתם את העונה הרטובה ואת זו הבאה ואז תחזור לתת רשמים.

פורסם

גם הלינקים האלה מחזקים את מה שכתבתי...

בינתיים הרשמים מצויינים.

יש לי ניסיון איתם גם משני רכבי ליסינג שקיבלתי מהניילונים.

לא סתם פנצ'ריות שאוהבות אותך ממליצים עליהם, ולא סתם נהגי מוניות מתים עליהם.

 

כל מי שמדמיין שהוא "שומאכר" זה פחות מתאים לו, אני מודה.

If you wanna turn, turn, don't brake

פורסם

חסכוני? לא ממש. אולי הוא יותר חסכוני מצמיג שאוחז יותר, אבל בהפרש כל כך קטן שזה פשוט לא שווה את זה.

נוחות? פה הצחקת אותי. כמו שאמרתי, אחרי שבוע ו-500 ק"מ עם הצמיג הזה, החזרתי אותו כל עוד נפשי בי. כזאת חוסר נוחות, שנבעה נטו בגלל הצמיגים (הכל בא על מקומו בשלום כאשר החלפתי לצמיגים אחרים), לא ראיתי בחיי.

דפנות רכות? איפה אתה חי? לצמיג שמוגדר חסכוני יש דפנות קשיחות יותר מצמיג רגיל. זאת אחת מהדרכים שבהם משיגים "התנגדות נמוכה לגלגול".

אורך חיים? אולי. לא בדקתי. גם אתה לא בדקת אם החלפת לא מזמן כמו שאתה טוען.

אחיזה? אין כל כך אחיזה בצמיג חסכוני, כי זה הקטע שלו. כמו שכתבתי מקודם, "צמיג חסכוני" הוא צמיג בעל התנגדות נמוכה לגלגול, שזה אומר פחות אחיזה. אין פיתרון קסם.

פאן? לא הייתי בוחר בצמיג חסכוני בשביל שייתן לי פחות אחיזה שבתמורה תיתן לי פאן. הייתי בוחר בצמיג אחר, למשל בקונטי פרמיום קונטקט 2 (שגם הם לא הצמיגים הכי טובים כן? סתם דוגמה) שהיו לי על הרכב הקודם שנתנו אחיזה מצוינת, לא מעט פאן והיו נוחים משמעותית מהאנרג'י סייבר.

יש מספיק צמיגים בעלי אחיזה נורמלית שעדיין יתנו המון פאן. בכלל, פאן לא מגיע רק מהצמיגים אלא מעוד המון גורמים.

ביצועים מצוינים? 3.5 כוכבים זה לא מצוין. זה די בינוני.

 

לגבי הלינק שנתת, באתר שלטענתך הוא מס' 1 בעולם (לא יודע על סמך מה קבעת את זה), הוא מוביל לצמיג שמוגדר All Season, או בקיצור AS. לך, כנראה, אין את הAS אלא את האנרג'י סייבר הרגיל, שבאתר הזה קיבל ציון נמוך יותר.

 

בקיצור, אתה כותב שטויות ומנסה להצדיק את הקנייה שלך. כמה ק"מ נסעת על הצמיגים האלה ובאילו תנאים?

איזה צמיגים היו לך קודם וכמה זמן נסעת איתם? איזה מרחק עברת איתם?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

עופר - באתר טייר-ראק, תחת אותה קטגוריה יש 3 צמיגים של גודייר שמקבלים ציון כללי גבוה יותר.

באתר טייר-ריוויו, יש מספר לא מבוטל של צמיגים שמקבל ציונים יותר גבוהים, ביניהם גם חביב הפורום הפאלקן ZE914.

 

 

מכסח - הקדמתי אותך קצת :-)

פורסם

אכן הקדמת אותי.

 

כמו שכתבת, לא חסרים צמיגים טובים יותר. על הצמיג הזה לעולם לא אמליץ פשוט כי יש אופציות טובות יותר במחיר דומה עד זהה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

- אורך חיים מצוין (מבחינת שחיקת סוליה - בא על חשבון אחיזה כמובן)

אין לי מושג איך הגעת למסקנה הזו , צמיגי מישלין לא מזדקנים כל כך יפה ביחס למותגים אחרים באקלים הישראלי והצמיג הנ"ל בולט עוד יותר לרעה , הוא נוטה להתייבש יחסית מהר ויצא לי לראות את זה לא מעט ( יש לי בעצמי 6 כאלו ) .

בנוסף לזה משום מה הצמיג הזה גם רגיש יותר לתקרים מאשר צמיגים אחרים .

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

זה פחות החברה ויותר הדגם. להרבה חברות יש דגמים יותר מוצלחים ויש כאלו שפחות. אני אוהב את אלו שיש ביקורות שלהם של חברי פורום שאני סומך על דעתם הכנה ואלו שיצא לי לחוות מספיק זמן.

הפאלקן אכן חביבי הפורום ובצדק. הם אחלה של VFM. לנהג המתגרזן הייתי ממליץ לקנות משהו אחר. הפאלקן מתפקדים קצת פחות טוב בתנאי עומס מאשר במנהלתי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

יש לנו את הפאלקן על הרכב השני. הדגם הקודם 912. גם הם מוצלחים ונותנים תמורה מצויינת במחיר מעט נמוך יותר. נוחות הנסיעה טובה, אך מעט פחות טובה מהמישלין.

באופן כללי, נושאים כמו נוחות ותחושות מנהיגה הם מאד סובייקטיבים ומשתנים בין אנשים שונים, לכן בהחלט ייתכן ששני אנשים יחשבו אחרת לגבי אותו צמיג, אפילו על אותו הרכב.

ועוד דגש נוסף, ההמלצה שלי היא לנהגים ללא שום נטיה "ספורטיבית" ולכיוון של שילוב בין נוחות, חיסכון ובטיחות לאורך זמן/קילומטרים רבים.

היום כשאפשר לקנות את המישלין ב 350-360 לצמיג, הם הקניה המוצלחת ביותר לטעמי למי שקונה צמיג לרכב משפחתי לטווח ארוך. מי שרוצה לחסוך מעט, גם הפאלקן בחירה מצויינת. בדגם הקודם 912, השחיקה שלהם משמעותית מהירה יותר ביחס למישלין מהניסיון ברכבים ששיש והיו לי (כבר ציינתי שיש לי ניסיון עם המישלין מרכבים קודמים, סדר גודל של ~80 אלף קילומטר).

 

ההתנסות האחרונה בגשם השוטף וה"נחלים" בכביש שהיו ביום רביעי רק חיזקה עוד יותר את הדעה החיובית שלי לגביהם.

 

לרכבים "ספורטיביים" ההמלצה תהיה כמובן על דגמים אחרים.

 

tire rack הוא האתר הטוב ביותר למידע מקצועי וביקורות נהגים על צמיגים. הבעייה היא שאכן לרוב הדגמים שנמכרים שם לא נמצאים בארץ (לארץ נהוג להביא משום מה דגמים נחותים יותר במחירים הרבה יותר גבוהים, כמו בכל תחום אחר לצערי)

עריכה אחרונה על ידי oferal

If you wanna turn, turn, don't brake

פורסם

חייב לציין שגם לי יש ניסיון עם מרבית הצמיגים המדוברים:

1. מישלן אנרג׳י - צמיג בינוני בעל מתחרים עדיפים באותו מחיר. סם משלמים על מותג.

2. קונטי - גם הפרימיום קונטקט וגם האקו נהדרים יחסית לצמיגים לא ספורטיביים. הם הבחירה הקבועה שלי. (סט רביעי או חמישי כבר).

3. פאלקן -אחלה צמיג למחיר. אחיזה סבירה, אורך חיים סביר מחיר אטרקטיבי.

×
×
  • תוכן חדש...