Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום אחרי 9 שנים בערך ה LOGITECH MX518 התפגר סופית (קליק שמאלי מגיב לעיתים נדירות)

את האמת שממש התרגלתי אליו והייתי שמח שיחזיק עוד.

חשבתי ללכת על ה LOGITECH G400, אבל ראיתי איזה ביקורת רעה עליו ואני מתלבט

מצד שני אולי כדאי לנסות עכבר של RAZOR? ראיתי שיש עוד מלא חברות ואני אבוד בין כל המבחר

התקציב עד 300 ועדיף לכיוון ה 200

https://www.ivory.co.il/catalog.php?act=cat&id=2641&orderBy=priceLow&filters%5B2205%5D%5B%5D=2208

מי שיכול לעיין בעמוד הזה ומכיר את העכברים אשמח להמלצה.

שוב,עדיפות ללוג'יטק.

תודה!

Miata ND2

 

פורסם (נערך)

לפני כמה חודשים טובים התחדשתי בעכבר של Roccat (Roccat kone pure military).

עכבר מצויין עם הרבה אפשרויות, התוכנה קצת איטית בעת שינויים, אבל זה מציק רק בעת שינוי הגדרות ראשוניות כגון לחצנים ותאורת העכבר, לא קיים בזמן שימוש.

עכבר מצויין לדעתי, אני חיפשתי בכוונה עכבר עם כמה שפחות לחצנים ובסוף נסגרתי עליו.

זמן תגובה קצר ולחצנים עמידים, כמו כן הגודל שלו די קטן ומתאים לצורת האחיזה שלי.

אין מילה רעה להגיד בנתיים.

עריכה אחרונה על ידי mill3r
פורסם

ממליץ לך להזמין דרך אמזון את ה G700S, היו לי בערך 3 עכברי 518MX, שללא ספק אחד העכברים הכי טובים לולא חברת לוג'יטק הנכבדה היו משקיעים קצת יותר בכבל יותר איכותי שמחזיק מעמד יותר משנה שנתיים.

כל פעם הוא נהרס בדרך אחרת, או דרך הכבל או דרך המקשים לצערי (ויותר מזה הגומי שבצדדים מתחיל להתקלף דיי מהר לאחר הרכישה).

 

היות והיה נמאס לי לרכוש בכל פעם בכמעט 200 ש"ח, הזמנתי את ה G700S בכ 60$ דרך אמזון:

Amazon.com: Logitech G700s 910-003584 Rechargeable Gaming Mouse: Computers & Accessories

 

לשלוח דרך חברת שילוח לארץ כלשהי - אני עשיתי דרך BUY2USA, עוד בערך 20 דולר והנה לך עכבר שעולה כאן קרוב ל 530 ש"ח - בחצי מחיר (עשיתי כך לפני שנה, המחיר היה קרוב ל 650 ש"ח).

 

דרך אמזון UK לדוגמא המחיר יותר גבוה יותר משום מה.

Opel Adam S 2017

פורסם

לי יש כבר מעל ל-3 שנים את ה-G700. גם בבית וגם בעבודה (קניתי במיוחד כמובן).

עכבר מעולה... היו לי בעיות קליטה איתו, משתגע לפעמים... ואז היו מבצעי BF שנה שעברה,

והיה מבצע מעולה על G700S ב-$50 לדעתי, וקניתי אותו. אחרי שקיבלתי, פתאום העכבר שלי הסתדר..:shock:

אבל שמתי לב, המחירים שלהם פשוט לא יורדים מלבד מבצעים רציניים כמו BF.

ואני כמובן הזמנתי ישירות לארץ דרך אמזון. לא צריך שילוח צד שלישי.

פורסם (נערך)

עכבר מעולה... היו לי בעיות קליטה איתו, משתגע לפעמים... ואז היו מבצעי BF שנה שעברה,

 

משפט עם סתירה פנימית. ממש עכבר נפלא. אבל אפשר להבין ממנו שכדאי להתרחק מעכברי לוגיקט'ק.

 

היו לי 4 עכברים של לוגיטק בשנים האחרונות כל אחד עם דפקט אחר, הגעתי למסקנה שהחברה הזו התחילה לייצר עכברי זבל.

אחד היה עם בעיות קליטה (עכבר מפגר) נוח מאד אבל מידי פעם לא קולט. אחר עבד טוב שנתיים עד שמקש הגלגלת הפסיק לעבוד ואחריו גם הימני. אחר היה מחסל סוללות בקצב רצחני, והרביעי עם מספר בעיות - בעיות מגע בגלל סוללה רוקדת בפנים (אלוהים אדירים, כל כך קשה לעשות תכנון נכון ?) , ואחרי תקופה קצרה המקש השמאלי הפסיק לתפקד.

 

בסלון יש לי עכבר של TEAC - סיני, הכי פשוט וזול שהיה למכירה בזמנו ב 20 שקל. עובד 8 שנים בסביבה עויינת ועבר חיים קשים, ועדיין עובד ללא שום בעייה. עבר התעללות של הילדה וחברותיה, רטיובויות, מים , ניסיונות פיגוע של הכלב, והכל בשימוש יומיומי. ועובד. השם המודפס שלו כבר נמחק מזמן, אבל הוא עובד, חסכוני מאד בסוללה - סוללה אחת של AA מחזיקה קרוב לשנה.

 

בקיצור נפל לי האסימון, אחרי שהתפגר העכבר האחרון של לוגיטק, קניתי עכבר של חברת RAPOO 7800P מעליבאבה. סיני עובד על 5GHZ, ארגונומי, נוח להפליא, לייזר, מדוייק, סוללות לא רוקדות, מחזיקות ה-מ-ו-ן, בנוי טוב, חומרים טובים, ועלה לי 25$. עובד בינתיים שנתיים ללא בעייה. נראה איך הוא יחזיק.

 

עד היום יש אצלי בית קברות לעכברים של לוגיט'ק, קשה לי לזרוק אותם אחרי ששמתי עליהם כל כך הרבה כסף.

 

בינתיים אני ממליץ על RAPOO

עריכה אחרונה על ידי martines
פורסם

^ לא ממש סתירה. הבעיה שהיתה בעכבר ונעלמה אולי לא היתה קשורה אליו.

לא היתה לי בעיה של קליטה וכו' אלא בעיה שפתאום לחצנים נלחצים, הקטע שיש להם קיצורי דרך

הן בעכבר והן במקלדת שלי אז לא בטוח אם זה העכבר כי גם כשכיביתי אותו זה עדיין קרה.

יש לי אותו גם בעבודה, אותה תקופה, אולי פחות חצי שנה. ושם אין לי את העניין הזה.

לא רציתי לחפור על העניין הזה בתוך ההודעה שלי ולכן לא פירטתי לעומק את הבעיה.

 

ה-G700 ידוע כי הסוללה מחזיקה בקושי שבוע בשימוש רציף.

בגלל זה יש את הכבל שאפשר להטעין איתו את העכבר תוך כדי עבודה. לי אישית זה לא מפריע.

פורסם

ה MX518 שלי נראה כמו חדש,שום קילוף של פלסטיק חוץ מהלוגו במרכז העכבר

עשיתי בעצתו של SHAPIN ושלחתי להם מייל תמים בו אני מבקש לתקן את העכבר בתשלום.

אני באמת אוהב את העכבר הזה ואשמח להשאר איתו. אז אם הם ישלחו לי אחד חדש או שיסכימו לתקן ללא תשלום זה יהיה נחמד

 

ה G502 נראה מוגזם מדי ויש לחצן מצד שמאל בדיוק בנקודת האחיזה שלי ואני בטוח שהוא ילחץ בטעות.

שכחתי לציין שאני רוצה חוטי בלבד

Miata ND2

 

פורסם

העכבר האולטימטיבי לעבודה הוא ה-MX Master של לוג'יטק. פחות או יותר כל יוטיובר בעולם משפריץ עליו ניטים.

אני משתמש ב-G700s כבר מעל לשנה ומבסוט ממנו מאוד, אבל הוא יקר להחריד (בארץ).

 

את ה-MX אפשר להזמין מאמזון. הוא אמנם חורג מהתקציב ב-80 שקל אבל אני חושב שהוא שווה את זה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

בדיוק החלפתי את ה MX518 שלי אחרי תקופה דומה לשלך.

השתמשתי ב-GS700 של חבר והוא היה לי גדול מדי,בסוף קניתי עכבר של ZOWIE מדגם FK2

עכבר סופר נח PLUG AND PLAY.

כמעט ולא הייתי צריך להתרגל אליו(מבחינת AIM)

פורסם

אם אתה רוצה את אותה הצורה הייתי באמת הולך על הG400 או G500.

 

יש לי G5 המון זמן והוא עובד מעולה.

שדרגתי לG500S.

 

אם אתה מאזור אשדוד אני יכול למכור לך את הG5.

They are trying to ban me...

×
×
  • תוכן חדש...