Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לפני כשבוע נפל לרצפה הטלפון של אחי: סמסונג גלקסי 3 נאו שנרכש לא מזמן.

(אמנם לא מכשיר top of the line אך הוא עונה לצרכיו).

 

תוצאות הנפילה:

המסך מוחשך.

הטאצ' עדיין עובד ( אינדיקציה לכך היא שניתן היה לענות לשיחה ע"י החלקת האצבע במקום האמור)

 

בבירור מול מספר חנויות קיבלתי הצעת מחיר של 450-500 ש"ח

להחלפת כל המסך.

המחיר נשמע קצת יקר , בהתחשב שמחיר מכשיר חדש עומד על כ- 1000 ש"ח.

 

(שאלה/תהייה:

האם מסך של סמסונג גלקסי 3 הרגיל זהה לסמסונג גלקסי 3 נאו?

האם זה אותו חלק ויכול שמש כאלטרנטיבה בEBAY הוא נמכר ב200 ש"ח?)

 

האם יש למישהו המלצה היכן לתקן את המסך במחיר נמוך יותר? באיזור המרכז: תל אביב ר"ג חולון בת ים רמלה לוד

האם יש אלטרנטיבות לתיקון ?

ובכלל אשמח להצעות...

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

רוב המסכים שמחליפים בשלל טמבוריות הסלולר הם באיכות נמוכה ולכן הסבירות שהמכשיר יישבר לך שוב גבוהה.

 

במחיר הזה שווה לך לקנות איזה מוטו G עם מגן מסיבי.

 

בנוסף לדעתי ייקח המון זמן עד שיגיע המסך מאיביי, קח בחשבון שהדואר והמכס לא יעבדו בחודש וחצי הקרובים בשל החגים.

פורסם

הפתרון של קניית מכשיר חדש עדיין לא על השולחן.

מה גם ש-1000 שח זה יותר מ 450 שח.

ואני מחפש לחסוך בהוצאה ולא להגדיל...

 

שכחתי לציין שהמכשיר נפל בדיוק כשהיה ללא המגן

(לכן הנזק המשמעותי שהיה יכול באמת להימנע אם המגן היה "מולבש" על המכשיר).

 

יש למישהו נוסף הצעות?

או

אפשרויות לתיקון ?

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

×
×
  • תוכן חדש...