Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

האוטו שלי ביואיק לה קרוס 2006 ואני רוצה להחליף רמקולים 6x9. כבר קיימים אבל אחד נשרף. אני יכול להביא רמקולים במחיר טוב ואני רוצה להחליף לבד. כל עוד אני מחליף 6x9 זה אותו גודל הץבדיוק? אשמח למדריך עדיף מצולם שמראה כיצד מחליפים. לא משנב איזה אוטו העיקר שאני אלמד את העקרון.

עוד משהו אם החיבור מהכבל לא יתאים לחיבור הרמקול מגיכ בחבילת הרמקולים החיבור המתאים?

ואני מעוניין להשים 400 וואט איך אני בודק אם המערכת חשמל תסחוב את זה בלי בעיה?

עריכה אחרונה על ידי tomer6542
פורסם

הרמקול באותו גודל אבל המסגרת ברזל לא תמיד באותו גודל ישנם שינויים מינוריים גם במיקומי הברגים.

יש לך פה שלל סירטונים שמראים איך מתקינים:

https://www.youtube.com/results?q=how+to+install+a+6x9+speaker&oe=utf-8&channel=suggest&gws_rd=ssl&um=1&ie=UTF-8&gl=IL&sa=N&tab=w1

 

לכל רמקול יש חיבור פלוס\מינוס בגודל שונה לא בהכרח הם יהיו מתאימים

ישנם רמקולים שבאים עם אביזרי התקנה נילווים וכאלו שלא.

 

אין שום בעיה להתקין רמקולים "400 וואט" בגודל 6X9 ברכב שלך

זה לא אמור להשפיע על מערכת החשמל.

פורסם
הרמקול באותו גודל אבל המסגרת ברזל לא תמיד באותו גודל ישנם שינויים מינוריים גם במיקומי הברגים.

יש לך פה שלל סירטונים שמראים איך מתקינים:

https://www.youtube.com/results?q=how+to+install+a+6x9+speaker&oe=utf-8&channel=suggest&gws_rd=ssl&um=1&ie=UTF-8&gl=IL&sa=N&tab=w1

 

לכל רמקול יש חיבור פלוס\מינוס בגודל שונה לא בהכרח הם יהיו מתאימים

ישנם רמקולים שבאים עם אביזרי התקנה נילווים וכאלו שלא.

 

אין שום בעיה להתקין רמקולים "400 וואט" בגודל 6X9 ברכב שלך

זה לא אמור להשפיע על מערכת החשמל.

 

ממש תודה אחי על העזרה.

ענית לי על הכל. לגבי המסגרת ומיקום הברגים אני אאלתר כבר משהו ויהחה בסדר.

לגבי החיבורים. אם לא יגיע לי עם אביזרי התקנה (מתאמי חשמל) מה יש לעשות?

 

וממש ממש תודה. עזרת מאוד.

פורסם

אם הם לא יתאימו אתה קונה כאלו מתאימים בכל חנות חשמל או אצל כל מתקין בכמה גרושים

ועם זוג ידיים טובות ופלייר אתה יכול בעצמך לעשות את העבודה.

פורסם
אם הם לא יתאימו אתה קונה כאלו מתאימים בכל חנות חשמל או אצל כל מתקין בכמה גרושים

ועם זוג ידיים טובות ופלייר אתה יכול בעצמך לעשות את העבודה.

סבבה, ממש תודה על העזרה גבר. אני אסתדר זה לא משהו ממש מטורף. עכשיו רק מחפש רמקולים טובים במחיר טוב.

תגיד לי איך 400W חזקים מספיק? ובכללי אתה יודע כמה וואט בערך מגיע בדרך כלל מהחברה?

פורסם

אני לא מכיר את המערכת המקורית ברכב הזה , אני יודע שיש 6X9 מקוריים על המגש האחורי

ורמקולים 6.75 אינצ מקדימה ,בנוגע להמלצה שיכלה להשתלב טוב עם המערכת המקורית

אתה יכול ללכת על Pioneer TS-A6965S

רמקולים נצילים זולים וטובים.

 

נב- אם ישנם פרטים שכתובים על המגנט של הרמקול המקורי זה

יכול לעזור בבחירה של רמקול חדש ,אבל אני לא מאמין שהמערכת המקורית

לא תסתדר עם הפיוניר שהמלצתי לך.

×
×
  • תוכן חדש...