Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אנחנו זוג עם תינוק בדרך - מחפשים רכב קומפקטי בתקציב של 40K-50K (אפשר לחרוג מעט לכיוון 55K בשביל משהו ששווה את המאמץ).

 

חשוב לנו שהרכב יהיה אמין כמה שיותר.

עיקר הנסיעות יהיו נסיעות בעיר ונסיעות קצרות בין עירוניות - מבחינת ק"מ, לדעתי אנחנו נעשה כ-800 ק"מ לחודש בהערכה גסה.

 

חשוב לנו שהרכב יהיה חסכוני אך עם זאת שיהיה בו מקום בתא המטען לדברים כמו עגלה למשל וגם תא נוסעים יחסית מרווח.

 

בנוסף, אנחנו מעדיפים רכב משנת 2009 לפחות (האם כדאי לקנות רכב כמו סוויפט ישנה יותר לעומת פיקנטו חדשה יותר למשל?)

 

חשבנו על רכבים כמו ניסאן מיקרה, קיה פיקנטו, סוזוקי סוויפט, יונדאי i20.

 

נשמח לעזרה.

 

תודה!

פורסם

לזוג עם תינוק הייתי ממליץ לך ללכת על הקטגוריה של סופר מיני, המיני פשוט קטנות מידי.

סוויפט רכב מצוין אבל תא מטען קטן מידי.

I-20 רכב אמין וטוב אבל לא כזה חסכוני בדלק (לא זולל דלק אבל צריכה ממוצעת 1-11/12)

ידני בא בחשבון?

פורסם

תודה על התגובה אלירן.

 

ידני לא בא בחשבון.

שמעתי דברים טובים גם על רנו מגאן - האם אכן זהו רכב אמין ומתאים לדרישות?

 

יש עוד רכבים שיכולים להתאים לנו שלא הזכרתי?

 

תודה.

פורסם

גם אני חושב שרכבים כמו קיה פיקנטו או סוזוקי סוויפט או ניסאן מיקרה יהיו קצת קטנים לזוג עם ילד, למרות שבגדול מדובר ברכבים מעולים ומומלצים למדי.

 

בתקציב שלכם יכולה להיכנס רנו מגאן הדור החדש או רנו פלואנס. המכוניות האלו אמינות הרבה יותר מתדמיתן בשוק ואם תשמור עליהן ותטפל בהן היטב הן לא יעשו לך בעיות מיוחדות. תקבל מכונית הרבה יותר מרווחת, איכותית ובעיקר בטיחותית לעומת המכוניות האחרות שהזכרת, לדעתי זה לא פחות חשוב כשמדובר במשפחה עם ילד. אבל קח בחשבון, המגאן והפלואנס אלו מכוניות משפחתיות גדולות יחסית עם מנוע 1,600 סמ"ק, הן לא יהיו חסכוניות בדלק כמו המיקרה או הפיקנטו. מצד שני אתם לא נוסעים הרבה קילומטרים בחודש, אז ההפרש בעלויות הדלק יסתכם במשהו כמו כמה עשרות שקלים לחודש.

 

לא הזכרת את ניסאן נוט, שגם יכולה להתאים.

פורסם

חשבנו על רכבים כמו ניסאן מיקרה, קיה פיקנטו, סוזוקי סוויפט, יונדאי i20.

תודה!

 

קיב פיקנטו היא מיני, ה I20 סופר מיני. קטגוריות שונות, לא מתחרות אחת בשנייה.

 

I20 בהחלט מספקת את הסחורה לזוג עם ילד, תא המטען סביר מבחינת הגודל ועגלה נכנסת לתא המטען.

כמו כן הרכב מרווח יחסית, מאובזר מאוד אפילו בגרסת הבסיס (6 כריות אויר ESP שליטה מההגה על מערכת השמע, מחשב דרך ועוד...) ועלויות אחזקה נמוכות.

800 ק"מ בחודש זה לא הרבה ככה שצריכת דלק לא כ"כ קריטית במקרה שלך.

לנו יש I20 שמתקרבת ל 160000 ק"מ ואנחנו דיי מרוצים, היו בעיות קטנות פה ושם אבל בכללי אמינות טובה מאוד.

פורסם

היונדאי i20 נראית כמו האופציה שהכי תתאים לכם. היא סופר מיני מרווחת, עם תא המטען בין הגדולים בקטגוריה (אולי הכי גדול ביחס לתקציב/שנתון שמדברים עליהם). עוד קילומטר או שניים לליטר בחודש לעומת הסוויפט לא יהיו משמעותיים מידי עם נסועה נמוכה כמו שלכם, אבל המרחב הפנימי יהיה משמעותית טוב יותר (להשוואה תא מטען של הסוויפט 215 ליטר ושל היונדאי קרוב ל300)

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
גם אני חושב שרכבים כמו קיה פיקנטו או סוזוקי סוויפט או ניסאן מיקרה יהיו קצת קטנים לזוג עם ילד, למרות שבגדול מדובר ברכבים מעולים ומומלצים למדי.

 

בתקציב שלכם יכולה להיכנס רנו מגאן הדור החדש או רנו פלואנס. המכוניות האלו אמינות הרבה יותר מתדמיתן בשוק ואם תשמור עליהן ותטפל בהן היטב הן לא יעשו לך בעיות מיוחדות. תקבל מכונית הרבה יותר מרווחת, איכותית ובעיקר בטיחותית לעומת המכוניות האחרות שהזכרת, לדעתי זה לא פחות חשוב כשמדובר במשפחה עם ילד. אבל קח בחשבון, המגאן והפלואנס אלו מכוניות משפחתיות גדולות יחסית עם מנוע 1,600 סמ"ק, הן לא יהיו חסכוניות בדלק כמו המיקרה או הפיקנטו. מצד שני אתם לא נוסעים הרבה קילומטרים בחודש, אז ההפרש בעלויות הדלק יסתכם במשהו כמו כמה עשרות שקלים לחודש.

 

לא הזכרת את ניסאן נוט, שגם יכולה להתאים.

לדעתי אם אתה קונה את הפלואנס או המגאן אז קח את הדיזל. .. הרבה יותר חסכוני

פורסם (נערך)

אני עם ניסן מיקרה ותינוקת בת חודש וחצי, הרכב הפתיע לטובה, העגלה נכנסת לתא מטען ביחד עם האמבטיה שזה פרט מאוד חשוב אחרת העסק הופך ללא נוח ומתסכל!

בפיקנטו למשל העגלה שיש לנו לא נכנסה עם האמבטיה.

 

קישור לסיקורון שלי על המיקרה, שים לב לסידור של העגלה בתא מטען.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=574884

עריכה אחרונה על ידי system_x

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

ל-I20 יש 5 כוכבים במבחן ריסוק, זה משהו שחשוב לשים לב אליו.

אני גם חושב כמו itamarg בנושא צריכת הדלק, בנסועה נמוכה זה צריך להיות שיקול משני.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

קודם כל תודה לכולם על התגובות ועל הנכונות לעזור!

 

ירדנו מרכבים כמו פיקנטו וסוויפט בגלל תא מטען באמת קטן משמעותית.

 

הכיוון שלנו כרגע הוא באמת i20 כאשר הציעו לנו גם סיטרואן C3 ושמעתי גם על ההונדה ג'אז דברים טובים.

 

כמו שציינתי, אני מאמין שהרכב יבצע כ-1000 ק"מ בחודש (ואולי אפילו פחות מזה).

 

האם להינעל על ה i20? מה דעתכם על הC3 והג'אז?

 

תודה רבה!

עריכה אחרונה על ידי yossi28
פורסם

היי חברים,

אשמח לעזרה.

 

ההתלבטות העיקרית כרגע היא בין 3 רכבים:

 

Hyundai i20

Nissan Micra

Honda Jazz

 

- שמעתי שצריכת הדלק יחסית גבוהה בi20 - האם זה נכון? לפי אתרים המשווים ק"מ לליטר המיקרה יכולה לחסוך 100-200 ש"ח לחודש אם נוסעים כ1000 ק"מ בחודש.

 

- האם הJazz יכולה בכלל להיכנס לתקציב של כ60K (שנתון 2012 ומעלה)?

 

תודה רבה.

פורסם

לפי אתר kml.co.il (שאיני יודע עד כמה הוא מהימן) ההבדל בין מיקרה לi20 הוא 0.38 ש"ח לק"מ במיקרה לעומת 0.54 ש"ח בi20.

 

כלומר, בנסועה של 1000 ק"מ בחודש ההפרש הוא כ-160 ש"ח לטובת המיקרה.

 

האם המידע הזה בכלל נכון?

×
×
  • תוכן חדש...