Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3972 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

90% מרוצים, ואם תסתכל על התגובות למטה תראה שרובם לא מרוצים !!

חוץ מזה אני לא סומך על הסינים בכלל על כמה וכמה מוצרי הגיינה ובריאות !!

 

מצד שני גם אני מחפש להלבין שיניים וכבר חושב על הלבנה בשיטת HOLLYWOOD SMILE (אצל רופא שיניים שעולה המון כסף , מישהו ניסה ?:roll:

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

ניסיתי את זה ממש פעם, לא עושה כלום...

 

אני כן עשיתי עם זה

http://www.amazon.com/Crest-White-Whitestrips-Professional-Effects/dp/B00336EUTK/

מספיק 3 פעמים (יש 20 כאלה = 20 ימים) וזה עשה הלבנה מצוינת שמחזיקה היטב לחצי שנה או יותר. תלוי בהרגלים שלך.

חלק מהמשפחה עשו גם כן, הבדלים מטורפים. מספיק 2-3 וזהו.

 

שמים ל-20 דקות על השיניים, לאחר מכן מורידים וזהו. ככה 3 ימים והכל היה לבן.

עלות מגוחכת כמובן.

 

כל אחד והמטרה שלו, אבל המוצר הנ"ל התאים לי מצוין. עדיין נשארו לי עוד כאלה, ופעם בחצי שנה אני עושה עוד אחד-שניים וזהו.

פורסם

לא עוזר בשיט, עבודה בעיניים.

אם אתה רוצה ערכה ביתית להלבנה ממליץ על ערכה של 3D Crest שכוללת 20 מדבקות לטיפול יומי של חצי שעה.

משתמש בהם פעם בשנתיים ויש תוצאות מדהימות (מומלץ לעשות אחרי ניקוי אבנית)

פורסם
ניסיתי את זה ממש פעם, לא עושה כלום...

 

אני כן עשיתי עם זה

http://www.amazon.com/Crest-White-Whitestrips-Professional-Effects/dp/B00336EUTK/

מספיק 3 פעמים (יש 20 כאלה = 20 ימים) וזה עשה הלבנה מצוינת שמחזיקה היטב לחצי שנה או יותר. תלוי בהרגלים שלך.

חלק מהמשפחה עשו גם כן, הבדלים מטורפים. מספיק 2-3 וזהו.

 

שמים ל-20 דקות על השיניים, לאחר מכן מורידים וזהו. ככה 3 ימים והכל היה לבן.

עלות מגוחכת כמובן.

 

כל אחד והמטרה שלו, אבל המוצר הנ"ל התאים לי מצוין. עדיין נשארו לי עוד כאלה, ופעם בחצי שנה אני עושה עוד אחד-שניים וזהו.

 

זה לא פוגע באמייל בשיניים?

דוד

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם
זה לא פוגע באמייל בשיניים?

זה כבר תלוי בכל אדם, יש כאלה שהם רגישים אז אולי זה לא יתאים להם או לחילופין טיפול מאוד קצר של אחד-שניים כאלה.

לי לא היתה רגישות ולא היתה בעיה וגם לא לבני המשפחה.

תמיד ממליצים להתייעץ עם רופאי שיניים לפני טיפול כזה.

 

עכשיו כשאני חושב על זה, גם לפני חצי שנה לא עשיתי, בעצם אולי לפני שנה+... צריך לעשות עוד אחד-שניים כאלה וזהו.

×
×
  • תוכן חדש...