Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שימו לב! השרשור הזה בן 1865 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

206.jpg

ליטל 2008 - מרכז שירות מורשה פיג׳ו וסיטרואן

מרכז שירות עם הרגשה של בית - חייגו 03-5622072

מוזמנים לבקר באתר שלנו ובעמוד הפייסבוק שלנו

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ בחום מוסך עם צוות מיקצועי בחסד עליון


Honda civic eg9 manual 1995

Honda civic es1 manual 2004

הונדה הציתה את הדמיון!

היוםMX5 NC1 כי יש חוויות של פעם בחיים!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 1865 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • תכנים דומים

    • מאת Doron_Z
      אמא שלי היום לקחה את הסוזוקי קרוסאובר שלה לטיפול 80,000 (למרות שבקילומטר היא על 52), היא ממשיכה לטפל במוסך מורשה כי רק עליהם היא סומכת.
       
      מה דעתכם על המחיר ששילמה?
       
       
       

    • מאת STQ1984
      שלום לכולם.
      אני אמור לעשות טיפול שנתי לפיג'ו שברשותי תקופה קצרה.
      איזה שמן מנוע אני צריך לקנות, ממש יש בלבול שכן לפי אתרים אמריקאים זה 5w30
      כאן יש המלצה ל 10w40
      חיפשתי באינטרנט ומצאתי קישור לספר רכב של פיג'ו
      http://public.servicebox.peugeot.com/APddb/
       
      יש שם הכל ממש הכל, איך להעביר תחנות ברדיו, איך להדליק את האור דרך, איך להחליף גלגל, ואפילו איך לפתוח את הדלת (ציור של הידית), וכמובן המידע הכי חשוב איך לגרור קרוואן. כלומר כל המידע הכי בנאלי ולא חשוב שיש הם רושמים.
      אבל מידע הגיוני כמו איזה שמן מנוע צריך זה כמובן לא רשום, אלא לפנות למוסך פיג'ו. אפילו כל כמה זמן לעשות טיפול לא רשום שם.
      מישהו יכול לעזור ופשוט להגיד איזה שמן מנוע צריך? או להכווין אותי בספר רכב ההזוי הזה איפה נמצא החלק שבאמת חשוב?
    • מאת פיקנטו12
      שלום רב,
       
      טיפלתי השבוע ברכב הפיקנטו 2012 המסכן שלי במוסך מורשה, הגיל של הרכב מצדיק טיפול 120, אבל בפועל הנסועה היא 60, לכן בחרנו טיפול 90 שהיה אמור לעלות סביב 1000 ש"ח.
       
      במהלך היום התקשרו להגיד שבולם הזעזועים באחד הצדדים מאחורה נוזל ושצריך להחליף בשני הצדדים, ואמרו שהטיפול יעלה כ 5000 ש"ח, לאחר דין ודברים וחלקים חלופיים המחיר יצא 4000 ש"ח.
       
      הרכב נוסע פעם בשבוע לעבודה ופעם בשלושה שבועות בערך למשפחה בצפון ככה שטיפול כזה יקר משבש את כל חישובי הכדאיות של החזקת הרכב מבחינתי.
       
      צירפתי את דף הטיפול, כמה היה עולה לי טיפול דומה במוסך שאינו מורשה(עלות לשעת עבודה, עלות חלפים, איכות הטיפול)? האם יש מוסך מומלץ באיזור גבעתיים/רמת-גן/תל-אביב שיכאיב לי פחות בארנק?

    • מאת Moran.adler
      שלום לכל העונים.
      לפני כשבועיים התייעצתי כאן בנוגע לבעיה שנוצרה אצלי ברכב.
      בקצרה, הסיפור היה שהתעוררו בעיות בנסיעה לאחר שהרכב ברשותי כעשרה חודשים- השהייה כשנותנים גז, השתנקות מהמנוע וכושר סחיבה עצל.
      פניתי אל המוסך הקבוע שלי והסברתי מה שאני מרגישה בנסיעה. זה הוא מוסך מורשה של אופל, מוסך בו טיפלתי במשך שנים ברכב הקודם שלי ולעניות דעתי היה מוסך אמין. לא זול בכלל, אבל אמין.
      בעל המוסך אמר לי שקודם כל הם יבדקו את הדברים הרגילים- שמן, פילטר שמן ופילטר אוויר ופלגים. לאחר מכן יעשו נסיעה ויבדקו את הרכב.
      קטונתי ואיני מכונאית ומכיוון וזו פעם ראשונה שיש לי רכב כזה חדיש, אמרתי אוקי.
      העלו את הרכב על ליפט. לאחר שעה וקצת בא הבעלים ואמר לי שהפלגים שלי שרופים לגמרי וכנראה שזו הסיבה לבעיה.
      אמרתי לו שהוא מבין יותר ממני ואשמח שיטפלו בזה.
      כעבור עוד שעה פלוס, החליפו פילטר שמן ופילור אוויר, פלגים, שמן מנוע ואף ניקו את המצערת לדבריהם.
      הבעלים נסע על הרכב ואמר שהכל תקין והרכב נוסע מעולה.
      שאלתי אם נפתרו הרעידות שהיו בעמידה ובזמן נסיעה וכל שאר הבעיות, אמר שכן. שילמתי להם כאלפיים שקלים (וזה עוד אחרי הנחה שעשה לי) ונסעתי הביתה, שזה מרחק של כעשר דקות נסיעה מהמוסך.
      בדרך הביתה חשתי כי ההשהייה שיש עדיין קיימת ועדיין יש רעד. אמרתי לעצמי שאולי אני כבר מדמיינת ובלעתי את זה.
      עבר הסופ"ש וכמעט ולא נסעתי על הרכב.
      ביום ראשון נסעתי לעבודה. נסיעה של שעה.
      ושמתי לב כי לא רק שקיימות כל הבעיות גם התווסף רעש של כמו יציאת אוויר חזקה בכל פעם שנותנים גז חזק.
      חשבתי ששוב אני מדמיינת... הרי אמרו לי בעבר כבר שאני מדמיינת דברים עם הרכב הקודם שלי.
      אז בלעתי את הגלולה המרה כמו שאומרים והמשכתי לנסוע. עבר עוד יום ועוד יום, ומיום ליום הרעש החמיר.
      כאן נכנס הפורום לפעולה. העלתי פה את הסיפור וכמעט כולם ייעצו לי לפנות ישר למוסך יבואן, כי הרי הרכב שלי תחת אחריות עד נובמבר.
      אני לא מבינה בדברים כאלה ולא ידעתי שהחלפת שמנים וכדומה הם גם תחת אחריות יצרן.
      המליצו לי על כמה מוסכים מורשים.
      הפעם הגדלתי ראש ואף חיפשתי המלצות על כולם. לבסוף בחרתי באחד מהמומלצים, במוסך מורשה פיג'ו בחדרה, שזה חצי שעה נסיעה מהבית שלי.
      התקשרתי אליהם ושוחחתי עם מנהל השירות שם.
      הוא היה דיי אדיב והקשיב לכל הסיפור שסיפרתי לו.
      אמר לי שאנשים נוטים לחסוך בכסף ולא מגיעים למוסך יבואן כי השעות עבודה והחלקים שם יותר יקרים, אבל חשוב להבין שעם רכבים חדשים עדיף להגיע למוסך יבואן כי רק שם מבינים ברכב שרכשת.
      מיותר לציין שהרכב עצמו עשה רק 30 אלף קילומטר והוא נרכש מבעלים פרטיים שעשה עליו רק 20 אלף קילומטר. הרכב גם עבר בדיקת מכון שמצא בעיה רק בממיר והבעלים הקודמים אף לקח והחליף וטיפל בבעיה במוסך מורשה של פיג'ו במודיעין לפני שרכשנו אותו ממנו.
      אז לקחתי יום חופש מהעבודה, כבר השני במספר מאז שהתחילו הבעיות, ונסעתי למוסך המורשה פיג'ו בחדרה.
      קיבלו אותי באדיבות ואף ציינו בפניי שיש ריקול על הפלגים של הרכב שלי. שאלתי מדוע לא יצרו איתי קשר בנושא וענו לי שאני לא רשומה שם אחרי ההעברת הבעלות.
      מכיוון ואני בחורה מסודרת, אף הבאתי עימי את כל הטפסים של שני טיפולי השמנים שעשו לי בעשרה חודשים מאז הרכב ברשותי. בנוסף, במערכת שלהם היה מצויין גם הטיפול שעשה הבעלים הקודמים.
      כעבור שעה הגיע אליי מנהל העבודה של המוסך ואמר לי שהמוסך בו טיפלתי לא סגר את מערכת הטורבו של הרכב ולכן יצא אוויר ולכן היה רעש. בנוסף אמר שהחליפו לי לפלגים החדשים של היצרן וביקש שאבוא איתו לסיבוב.
      עשינו סיבוב בתוך איזור תעשיה עמוס מאוד, כך שכמעט ולא יכולנו לעשות נסיעה מהירה כדי לבדוק את הכל.
      הוא אמר שהכל נראה בסדר. שאלתי אותו למה עדיין יש את הרעש וההשהייה שאני מרגישה בהילוכים הראשונים, אמר שזה דבר רגיל ברכב הזה ושהכל נראה ומרגיש לו בסדר.
      בנוסף אמר, שבגלל שעד עכשיו לא נדלקה נורה ברכב, הם לא מצאו בבדיקת מחשב שלהם שום בעיה. חזרנו למוסך, אמרו שהכל היה תחת האחריות יצרן והריקול של היבואן ושאני לא צריכה לשלם. המנהל עבודה אמר לי שאין לי למה לחזור או עד הטיפול הבא או עד שתדלק נורה במנוע.
      נסעתי הביתה.
      עברו כמה ימים ושמתי לב בזמן הזה שהחווית נהיגה עם הרכב עדיין לא חזרה לעצמה. עדיין יש רעד (לא חזק כמו בהתחלה אבל קיים), עדיין יש השתנקות קלה והשהייה. אבל זכרתי מה אמר לי המנהל עבודה במוסך היבואן והתעלמתי.
      עברו עוד כמה ימים ובזמן הזה אפילו קנו לי בהפתעה מערכת אנדרואיד לרכב ומצלמת דרך... פינקו אותי. יום למחרת כל ההתקנה, התקשרה מנהלת שביעות הרצון של המוסך יבואן בו הייתי.
      שאלה אותי איך הרכב. הייתי ישירה וכנה ושיתפתי אותה.
      אמרה שהיא בודקת מול מנהל העבודה והמנהל שירות ותחזור אליי.
      לאחר חצי שעה התקשרה שוב ואמרה שהם בדקו את הכל וראו שהבעלים הקודמים החליף במוסך מורשה פיג'ו איזה ממיר במנוע וגם שעשיתי במוסך אחר טיפול ושאולי יש בעיה עמוקה יותר ושאני צריכה להגיע כדי שיפתחו ויבדקו יותר לעומק.
      שאלתי אותה למה לא עשו את זה כשהייתי אצלהם, אז אמרה שהם לא ראו את כל זה. אמרתי לה שזה שקר ואפילו הם אלו שאמרו לי ושיקפו לי את הכל.
      אמרה שאם אני רוצה לפתור את הכל אז עליי להגיע.
      לצערי נאלצתי לקחת שוב יום חופש מהעבודה והגעתי אליהם. זה היה לפני יומיים.
      אחרי כמעט 3 שעות בא אליי המנהל שירות והכניס אותי למשרד שלו.
      אמר לי שהם בדקו את המנוע. העבירו אוויר מהבוכנות ועוד כל מיני דברים שנשמעו לי כמו סינית... ואז אמר שיש בעיה בצילינדר מספר 2 שהאוויר דרכו לא עובר ולכן יש לי את כל הבעיה. אמר שהרעידות וההשתנקות לא רגילות לרכב הזה ושצריך להחליף מנוע.
      חטפתי חום. נחנקתי. אמרתי לו "מה מנוע? מנוע חדש? הרכב חדש! רק בן שנתיים וחצי! עשה רק 30 אלף קילומטר! ואיך אתם פעם אחת אומרים ככה ופעם אחרת אומרים משהו הפוך?".
      התחיל לסבן אותי, לנסות להסביר לי שבפעם הראשונה הם לא פתחו את המנוע כי המחשב שלהם אמר שאין בעיה בכלל.
      ואז בא הבוקס הגדול- אמר שזה לא במסגרת האחריות!
      התחלתי להעלות את הטונים שלי ואמרתי לו- מההההה? למה לא במסגרת האחריות?
      אמר לי- בגלל שעשית טיפול שמנים וכדומה במוסך לא של פיג'ו, כנראה שזה מה שעשה את הנזק כי הם כנראה השתמשו בשמן לא לפי היבואן והחברה שהיבואן דורש אז המנוע יצא מהאחריות.
      אמרתי לו - איך לא באחריות? הרי טיפלתם לי ברכב במסגרת האחריות בפעם הראשונה???
      אמר לי- זה היה לפי הריקול של היבואן על הפלגים אז לא קשור לאחריות.
      אמר לי שאין מה לעשות וזה הפיתרון היחיד.
      התחלתי לבכות.
      אני עדיין משלמת על הרכב הזה. יש לי עוד שלוש וחצי שנים לשלם עליו!
      שאל אותי מה אני רוצה לעשות?
      אני הייתי כבר עייפה, גמורה. הרגשתי כאילו רמסו אותי ושברו אותי.
      אמר שיש שתי אפשרויות- או מנוע משומש שעשה יותר קילומטראז מהמנוע הקיים שלי. עד 60 אלף קילומטר.
      או מנוע חדש מהניילונים.
      על המשומש כולל עבודה אצטרך לשלם 13 אלף שקל!
      על החדש כולל הכל אצטרך לשלם- 40 אלף שקל!
      אמר גם שאם ימצאו לנכון שאפשר כן לתקן ולהחליף את החלק וזה יעלה זול יותר ממנוע משומש אז יציינו זאת בפניי ואני אחליט מה לעשות. אמר שלא ממליץ כי עדיף מנוע שלא עבדו עליו או פתחו אותו.
      אמר שהם צריכים אישור להתחיל לבדוק את כל האופציות ולחפש את כל מה שצריך ורק אז יתנו לי להחליט כשיחזרו אליי.
      אמר שהרכב ייאלץ להישאר לפחות שבוע.
      בלי כוחות, אחרי שגם הבנתי שעד כה שעות העבודה כבר עולות לי כאלפיים שקלים, עם בכי רב, נתתי אישור שיבדקו מה שצריך.
      השארתי את הרכב, לקחתי מאחותי הקטנה את הרכב הישן שלה ובכיתי כבר יומיים...
      כולם מסביבי אומרים לי- איך במוסך שלך לא אמרו לך שיש לך אחריות ושלחו אותך למוסך יבואן? או שאומרים- איך עובדים עלייך ככה? איך מסבנים אותך?
      ואני... אני עשיתי כל מה שכולם המליצו לי.
      הייתי אומנם תמימה כי יש לי חוסר ניסיון בנושא רכבים חדשים עם אחריות, אבל אני מרגישה שכל מקום פשוט רומס אותי.
      אני אם חד הורית, חיה משקל לשקל. בעבודה אני על חבל דק בגלל החיסורים... ועכשיו... עכשיו אני צריכה למצוא כסף שאין לי.
      עדכון נוסף, שוחחתי עם הבעלים של המוסך הישן שלי. אמר שהוא לא אחראי לכלום ושעשיתי טעות שלא באתי ישר אליו ועכשיו לא יכול לעזור לי.
      התייעצתי עם עורכת דין שגם אמרה לי שלצערה הרב אין לי תיק שיזכה וזה סתם יגבה ממני הרבה כסף וזמן יקר.
       
      אשמח לדעת מה דעתכם...
      תודה לעונים וסליחה על האריכות.
    • מאת neowizard
      לפני זמן קצר קניתי פיג'ו 206 ישנה מאוד כרכב שני. המטרה הייתה לעשות עליה נסיעות של 15 דקות הלוך וחזור בעיר בערך 3 פעמים בשבוע. המטרה השניה הייתה לנצל אותה ללמוד ולהתנסות - היא עלתה כל כך מעט שלא ישבר לי הלב (או הארנק) כשאני אעשה טעויות. שכר לימוד צנוע.
       
      אחרי כל מני טיפולים קטנים (נזילה ממשאבת הגה כוח, שבלול ספידומטר, טרמוסטט, טיפול שמן וקצת חשמל), החלטתי ללכת על משהו גדול - אטם ראש מנוע ואולי שיפוץ ראש. יש נזילות בשפע ולאחרונה גם ראיתי שמן במיכל נוזל הקירור. אני דיי משוכנע שהאטם צריך החלפה, ואולי גם ישור לראש (אני ממש מקווה שזה לא משהו בבלוק/בוכנות, אבל אני לא יודע איך לשלול או לאשר את זה).
       
      הזמנתי ערכת אטמים לראש (מסעפת יניקה/פליטה, מזרקים וראש), ואני מתכנן להיעזר בהוראות מ-Haynes.
       
      יש לי כמה שאלות לגבי התהליך:
      1. במנוע הזה (קוד KFX), חייבים להחליף את הברגים של ראש המנוע בזמן החלפת אטם? אני מניח שכן, אבל לא רוצה להוצא 300-200 שקל אם אני טועה
      2. מכירים חרט מומלץ באיזור הדרום (עדיף באר שבע)? למקרה שצריך לישר את הראש
      3. איך כדאי לנקות את הרדיאטור שבטח מלא בג'יפה מהשמן שזורם בו?
      4. איזה תרסיסים/חומרים כדאי לי לקנות לנקיון (שאריות אטם מהראש\בלוק, מצערת וכו')
      5. כדאי לי להחליף טיימינג\משאבת מים על הדרך? הרצועה נראית במצב טוב לפי השוואה לרכב השני. אני יודע שהרצועה ברכב השני בת שנה ועשתה פחות מ-10אלף ק"מ. היא נראית לא יותר טוב מהרצועה בגרוטאה.
      6. אגב טיימינג, אם אני שולח את הראש ליישור, אני יכול לשלוח אותו ביחד עם כל החלקים (שסתומים, גל זיזים וכו') או שאני חייב לפרק אותם? הייתי מעדיף להימנע מזה אם זה לא הכרחי.
      7. כמה זמן זה צפוי לקחת בהנחה שאני עובד לאט (ושלא צריך לחכות לחרט)? אין לי בעיה להשקיע זמן, אבל אני רוצה להתכונן בהתאם.
      8. יש כלים יעודיים/מיוחדים שאני אצטרך? למשל לחלץ את השסתומים או להגיע לברגים חמקמקים.
      9. ראיתי אנשים שתומכים במנוע עם ג'ק וחתיכת עץ מתחת לאגן שמן כשהם מפרקים את התושבת - זה רעיון טוב? לא עלול לעקם את האגן?
      10. עוד טיפים או המלצות יתקבלו בברכה.
       
      תודה מראש.
       
      אגב, לפני שמישהו יגיד לי שהרכב לא שווה את ההשקעה - אתם צודקים ואני יודע. זו לא השקעה ברכב אלא בהשכלה שלי... ובכלל, התאהבתי בגרוטאה, אז היא כן שווה את זה.
  • נושאים פופולריים

  • נושאים מתעדכנים

  • צפיות אחרונות   0 משתמשים רשומים

    אין משתמשים רשומים הצופים בעמוד זה.

×
×
  • Create New...