Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי אותה כרכב גישור מהליסינג עד שהרכב החדש שלי יגיע,

 

נסכם שלא הייתי קונה אותה או לוקח אותה כרכב ליסינג בגלל סיבה אחת שאי אפשר לראות כלום במסך מולטימדיה שכולל וויז ,

זה מסך יחסית קטן שמורכב קצת נמוך וביום פשוט לא רואים כלום..( זה נראה לא מקורי ומורכב בארץ זה של קנווד).

 

מאוד מעצבן שהאורות לא נכבים שמוצאים את המפתח,

אין או ערפל אחורי , חשבת שזה חוק בארץ,

יש מנוף מוזר ליד ההגה כדי לשחרר את ההגה ולהזיז אותו למעלה ולמטה,

מאוד לא נוח שהשקע מצית בין בכיסאות והחוט של המטען כל הזמן תלוי בין הנהג לנוסע..

המעבר בין הפונקציות של המחשב נסיעה ( כולל טמפרטורה) על לחצן מוט על השעון מאוד לא נוח לתפעול בנסיעה

גם העמעום אורות לוח שעונים על מוט כזה ( כמו שפעם כיוונו את השעון) וכל לחיצה מעמעמת קצת , עם פספסת את מה שרצית צריך ללחוץ את כל הסיבוב..

שמזיזים את המושב למטה ולמעלה גם המשענת זזה ואז צריך לכוון אותה שוב ומאוד קשה להכניס את היד בין הדלת לידית

 

בכל זאת יש כמה דברים טובים ברכב הזה..

 

נוסע מאוד טוב לרכב 1600 סמ"ק

המון המון מקום לנוסעים מאחורה

יש משענת יש לנהג על הכיסא בצד ימין

 

 

בביקורות כתבו הרבה שטויות כמו אוטו מכוער או שהחילוף אוויר במזגן הוא במנוף במקום כפתור זה ממש לא מפריע לי

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין סיכוי שאין אור ערפל אחורי, זה לא תקני.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

חיפשתי בכל מקום ולא מצאתי..

 

בספר כתוב שזה על הידית ואין שם

 

אין סיכוי שאין אור ערפל אחורי, זה לא תקני.
פורסם

מה מדיוק שונה ( מכוער ) ברכב מכל רכב משפחתי קטן או רכבי מיני אחרים ?

 

20150701_135024.jpg

 

 

 

 

^

^

^

דרך מאוד דיפלומטית להגיד שהאוטו מכוער בקטע אחר!

פורסם

הכיעור העיקרי שלו זה חוסר הפרופורציות בין הגלגלים לשאר הגוף, כמו בשברולט אוואו הראשונה ובמיצובישי אטראז'.

הספויילר שעושה רק רע לרכב שגם ככה לא ממש חינני.

החזית עוד איכשהו ניתנת לעיכול

פורסם

שברולט אוואו עוד נאה לידו והאטראז' בעלת חזית נסבלת.

פה הכל חסר פרופורציה, הגריל מוזר וגדול מדי, הפגושים מאוד גבוהים מהקרקע, הספויילר האחורי מיותר, במבט מהצד היא סתמית לגמרי והכי גרוע הוא שהרכב נראה צר וגבוה.

 

יונדאי, קיה, סקודה, סיאט וגם מאזדה הוכיחו שאפשר לייצר רכבים נאים גם מסופר מיני שמדבקים לה תא מטען נפרד.

ניסאן נמצאת לחלוטין בשנות ה-90 מבחינה עיצובית.

פורסם

חסר פרופורציה זה בדיוק מה שמפריע, כאילו אם יתנו סטירה לאוטו מלמעלה וימעכו אותו קצת כדי שיראה כמו אלטימה זה כל מה שצריך

autowp.ru_nissan_altima_small.jpg

2015-nissan-almera-il-small-3e.jpg

פורסם
הכיעור העיקרי שלו זה חוסר הפרופורציות בין הגלגלים לשאר הגוף, כמו בשברולט אוואו הראשונה ובמיצובישי אטראז'.

הספויילר שעושה רק רע לרכב שגם ככה לא ממש חינני.

החזית עוד איכשהו ניתנת לעיכול

לגמרי מסכים,והיא גם יקרה מידי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

צורה מחרידה,מה עישן המעצב של ה"יצירה" הזאת?

חוסר נוראי של פרופורציה.

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

פורסם

הפרופורציה עם הגלגלים לא מתאימה מעבר לזה הרכב חמוד.

פורסם

הספר והמוט שעליו צריכה להיות ההפעלה של האורות ערפל

 

20150705_171728.jpg20150705_171807.jpg

 

 

 

אין סיכוי שאין אור ערפל אחורי, זה לא תקני.

×
×
  • תוכן חדש...