Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחזקה בסקודה 94?


yosle
שימו לב! השרשור הזה בן 7074 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי סקודה פיק-אפ, שאמרו לי שהוא בעצם פייבוריט עם מחסן, האם יש מי שמערער על זה? ואצלי וודאי שאין ממיר, ויש קרבורטור. בעלים קודמים (השישי, וזה אצלי יותר משנתיים) אמר לי להשתמש בדלק 96, יתכן שצריך 95?? והקילומטראז' נתקע לפני שנים על 124k ולא הצלחתי להגיע אליו, היה מישהו שסידר כזה שיידע איך? גם השעון, שנמצא כתחליף זול למד-טורים, לא עובד,אז כנ"ל. הבוקר פירקתי את מערכת המזגן שלא עבדה(+-1.5% ממשקל הרכב), חלקם עברו הסבה, וחלקם קיבלו וטו מאישתי, או לפח או למישהו. מישהו רוצה חלקים? אגב, מישהו יודע כמה טורים זה ב-140קמ"ש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי יש לי סקודה פורמן, כמו פיק אפ רק סגור סטיישן.

 

בנוגע לשאלותיך

א. אנחנו יד ראשונה של האוטו (כלומר רכשנו אותו ב94 מהחברה) מאז ומתמיד אנחנו מתדלקים ב95.

 

ב. זה מצחיק, כי גם אצלנו הקילומטראז נתקע כבר לפני שנתיים ב132 ק"מ

 

השעון טורים אצלנו לפחות עובד מעולה.

המגזן בסקודה הוא לא מקורי הוא של חברת "אלכס אורגינל" והוא מסריח ברמות לא שווה להשקיע.

אני לא יודע אם כדאי לך לנסות להגיע ל140 כי האוטו מסוכן במהירות כזאת, ואני לא צוחק, אין שליטה

האוטו רועד כמו משוגע, באמת חבל.

בכביש 6 לפני כמה שבועות נסעתי על 130 4 וחצי טורים .. כזוהי העגלה

לאחר מכן גיליתי שלא נשאר דלק במיכל בגלל שעשיתי את זה.. במהירויות כאלה הוא פשוט סתם שותה דלק.

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אצלינו יש סקודה פורמן, כמובן שגם אצלינו הקילומטראז ניתקע על 130 אלף. אצלינו אין שעון טורים אלא שעון רגיל (כזה שמראה מה השעה) במקומו, בגדול... כזה בזבוז..

אכן הרכב מגיע ל140 ואפילו מסוגל מעט יותר אבל מאוד לא בריא לרכב ובעיקר לא בריא לנהג.

מבחינת הטורים, כמו שאמרתי אין לי שעון לטורים אבל אל תשכח שמדובר (לפחות אצלי) על מנוע 1.3 והרכב "אמור" לעבוד על טורים גבוהים אחרת הוא לא נוסע טוב. אבל על טורים גבוהים-כמובן בלי להגזים- לרכב יש הרבה כוח והוא בהחלט מומלץ.

זוהי הזדמנות מצויינת לציין שאני מאוד מרוצה מהרכב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(לפחות אצלי) על מנוע 1.3 והרכב "אמור" לעבוד על טורים גבוהים אחרת הוא לא נוסע טוב. אבל על טורים גבוהים-כמובן בלי להגזים- לרכב יש הרבה כוח והוא בהחלט מומלץ.

זוהי הזדמנות מצויינת לציין שאני מאוד מרוצה מהרכב

המנוע לא אמור ולא "אמור" להסתובב בטורים גבוהים מהסיבה הפשוטה שיש לו גל זיזים תחתון (מוטות דחיף). ולומר שיש לו הרבה כוח? נו באמת, קצת הגינות - יש לו הרבה כוח ביחס לאופניים. בפורמן מ 92' רשום בפירוש בספר יצרן לתדלק ב - 96. אולי זה השתנה בהמשך אבל יש חשיבות לתידלוק ב -96 עקב תוספות העופרת שבו לעומת 95 שהינו נטול עופרת.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אה.. אז לי יש את הספר של היינס, אז אולי אוכל אני לפענח את סוד הקילומטראז' לכולם.

אז המזגנים לסל וחסל. אפשר לשאול אותי בדואר הפנימי כמה טיפים..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שלפורמן יש בסיס גלגלים יותר מפייבוריט ופיק-אפ.

בצעירותי הגעתי קרוב ל150 איתו(בירידה), ואני לא יכלתי לעיין ברור מספיק בגלל יחס מהירות\רכב. נכון, גם בכביש6 אני נוסע ב100 ואם ממהר 110.

ההתלהבות מכח ברכב הזה לדעתי הוא בגלל שכ"כ לא מצפים לזה ממנו,שזה מפתיע כשיש קצת כח יחסי בטורים גבוהים. אבל בכל רכב יש יותר כח בסל"ד גבוה, וגם בכל רכב זה לא בריא למנוע. אולי אתקין מד-טורים, מישהוא יודע איפה מומלץ לקנות בירושלים? את ההתקנה אני יכול בעצמי.

אצלי השעון המחליף את המד-טורים הוא בזבוז כפול, כי הוא גם לא עובד.

החימום גם התקלקל לפני שנה, ואין לי מושג מה יכולה להיות הבעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה באמת חושב ששווה לך להתקין מד סלד ברכב הזה?

זה בזבוז של כסף

שמור את הכסף לטיפול בתקלות שעתידות לבוא או שכבר באו..

הסקודה זה חמור עבודה

אבל בהחלט לא רכב שעשוע

אבל עושה את העבודה כמו שצריך

ואם אנחנו כבר מדברים על הרכב שלו

בולמי הזעזועים כל כך גרועים שממש מרגישים כאילו נוסעים בכירכרה רתומה לסוסים.

ישבתי במכוניות הרבה יותר ישנות והנסיעה שם זה עולם אחר מהסקודה..

רכב ישן מאד ולא מתאים לתקופה של שנות ה90.

 

אבל סוחב.

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע לא אמור ולא "אמור" להסתובב בטורים גבוהים מהסיבה הפשוטה שיש לו גל זיזים תחתון (מוטות דחיף). ולומר שיש לו הרבה כוח? נו באמת, קצת הגינות - יש לו הרבה כוח ביחס לאופניים. בפורמן מ 92' רשום בפירוש בספר יצרן לתדלק ב - 96. אולי זה השתנה בהמשך אבל יש חשיבות לתידלוק ב -96 עקב תוספות העופרת שבו לעומת 95 שהינו נטול עופרת.

א. אשמח אם גם תסביר לי מה זה גל זיזים תחתון (או מוטות דחיף) במקום סתם לרדת על הדברים שלי, הפורום הזה הוא מקום בו (בד"כ)ניתן ללמוד אז מספיק לזרוק מילים באוויר כי לא לכולם זה אומר עולם ומלואו, זה יוצר אווירה שלילית.

ב.בפורמן 94 מתדלקים ב95. מניסיון

ג. לא יודע על איזו פורמן אתה נסעת אבל הסקודה פורמן אצלינו בבית נוסעת עם הרבה כבוד

אז נכון, בעליות לירושלים היא לא עוברת את ה100-110 קמ"ש אבל עד המהירות הזו היא בכלל לא מתאמצת. וחוץ מזה, מי צריך יותר מהמהירות הזו בעליות לירושלים? (או בכלל... הקנסות כבדים עלי)י

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7074 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...