Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4009 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ONR עדיף להתחלק עם מישהו (בנעוץ יש קניה\מכירה) המחיר הסביר הוא 50 ש"ח לליטר.

את הפינק הייתי מחליף להאנידו, (שהוא מקציף הרבה יותר טוב במידה והגלוריה עומדת על הפרק) וגם ניתן לשטוף איתו את הרכב רגיל.

גאלון של האני מאמזון סביבות 300 ש"ח בחלוקה ל8 (שזה מה שנמכר באוטוסטור) זה יוצא סביב 37 ש"ח ולא 65 (!)

כנ"ל אותו סיפור לגבי הנוזל טיפוח למיקרו פייבר.

 

כמובן זה רלוונטי במידה ויש לך עם מי להתחלק.

 

 

אוטם,פוליש, ואפליקטור לפוליש, מחדש פלסטיק, ואפילו הנוזל טיפוח למיקרו פייבר הייתי מוותר כרגע.

חכה עם זה, אין לאן למהר, קודם תתנסה עם מה שרכשת, תשתפשף ותכיר את העבודה טוב.

ולאחר מכן כבר תראה לאן נושבת הרוח,

אולי בסוף לא תאהב את זה, לדעתי אין צורך סתם להעמיס על ההתחלה.

מה גם שתוכל להתנסות, במפגשים ואחר כך להחליט.

עריכה אחרונה על ידי MaDxXx
פורסם (נערך)

כבר פרסמתי בשוק הדייטלינג, אבל אין הצעות. כנראה אין אף אחד מטבריה.

 

עריכה: ראיתי שערכתה את ההודעה, אז אוסיף, זאת לא הקניה הראשונה שלי, אני רק משלים את מה שחסר/ בלוי, כמעט הכל נגמר לי חוץ מapc ו 50 גרם פלסטלינה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם (נערך)

יש לך את oran corolla, עד כמה שהבנתי מאזור חיפה.

הוא גם מביא למפגש הרבה מוצרים, תדבר איתו.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?571488-מפגש-דיטיילרים-3-7-(יום-שישי-הבא)&p=4788094&viewfull=1#post4788094

 

אולי אפילו תבוא למפגש איתו , מאמין שתלמד, ותוכל לרכוש חומרים זולים יותר כך.

 

 

עריכה:

כן אבל עד כמה אתה באמת צריך את הכל? והכל בבת אחת עכשיו?

עבדת עם כל מה שרשמתי שאפשר לוותר?

עריכה אחרונה על ידי MaDxXx
פורסם (נערך)

פוליש אני צריך להולגרמות שצצו לי על הדלתות, אוטם אני צריך כי אני לא מרוצה מהקודםdodo supernatural qiuck sealent, מחדש פלסטיק אני כן צריך כי מתחילים סימני עייפות, שמפו למיקרופיבר גם צריך כי כל המטליות שלי נשחקו בגלל שימוש בנוזל כביסה רגיל.

והמחדש פלסטיק זה הכי חשוב!! כבר אי אפשר לחיות ככה: f39381019aaf9d7b2cae8cf4728f40a7.jpg

ואללה אפילו עץ ריח אני צריך :)

אני קונה הכל בבת אחת כדי לחסוך עלויות משלוח כמובן.+ החודש יש הבראה אז זה בא לי בטוב.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אם אתה לא מרוצה מהדודו supernatural זאת אומרת שכנראה לא יישמת אותו טוב, הוא קצת קשה ליישום ומשאיר מעט סטריקים, תשתדל שלא לעשות זאת בשמש במידה וכן.

קח בחשבון שפוליש ידני יהיה לך מאוד קשה, התוצאות בהתאם

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)
אם אתה לא מרוצה מהדודו supernatural זאת אומרת שכנראה לא יישמת אותו טוב, הוא קצת קשה ליישום ומשאיר מעט סטריקים, תשתדל שלא לעשות זאת בשמש במידה וכן.

קח בחשבון שפוליש ידני יהיה לך מאוד קשה, התוצאות בהתאם

דווקא יישמתי מעולה אבל 3 חודשים הגנה לא מספיקים לי+ הוא מושך את כל הזבובים והחרקים שיש בעולם, אני סטודנט אין לי זמן ליישם כל 3 חודשים.

לגבי הפוליש, פוליש/קומפאונד, ספריי מהרקולס יהיה יותר קל/ אפקטיבי?

יש לך קופון 6 אחוז הנחה באוטוסטור: AS856526

 

בהצלחה.

 

click?format=go&jsonp=vglnk_14357178333469&key=6b34d993f2090e8bb6f50e92db592939&libId=ibk33f1s01002nxr000DA1878y8cf&loc=http%3A%2F%2Fwww.carsforum.co.il%2Fvb%2Fshowthread.php%3F571960-%25D7%25A8%25D7%25A9%25D7%2599%25D7%259E%25D7%25AA-%25D7%25A7%25D7%25A0%25D7%2599%25D7%2595%25D7%25AA-%25D7%2594%25D7%25AA%25D7%2599%25D7%25A2%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25AA-%25D7%25AA%25D7%25A7%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%2591%25D7%2599%25D7%25AA%2Fpage2&v=1&out=http%3A%2F%2Fwww.detailingworld.co.uk%2Fforum%2Fimages%2Fsmilies%2FDetailer.gif&ref=http%3A%2F%2Fwww.carsforum.co.il%2Fvb%2Fshowthread.php%3F571960-%25D7%25A8%25D7%25A9%25D7%2599%25D7%259E%25D7%25AA-%25D7%25A7%25D7%25A0%25D7%2599%25D7%2595%25D7%25AA-%25D7%2594%25D7%25AA%25D7%2599%25D7%25A2%25D7%259C%25D7%2595%25D7%25AA-%25D7%25AA%25D7%25A7%25D7%25A6%25D7%2599%25D7%2591%25D7%2599%25D7%25AA&title=%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%AA%D7%99%D7%A2%D7%9C%D7%95%D7%AA%20%D7%AA%D7%A7%D7%A6%D7%99%D7%91%D7%99%D7%AA.%20-%20%D7%93%D7%A3%202&txt=http%3A%2F%2Fwww.detailingworld.co.uk%2Fforu...s%2FDetailer.gif

ידוע תודה רבה!!!

 

ד"א

נבלעה לי פה שאלה לגבי הנוזל כביסה תכסטיל, יש אחד שמתאים למכונת כביסה?

מצאתי רק לכביסה ידנית.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

זאת הרשימה המעודכנת:

361b99aa19a543d8f2789bf4f83361b1.jpg

 

אני לא מוכן לכבס ביד אז בכל זאת ארכוש את שמפו כביסה.

לגבי המטלית היקרה, אני צריך אחת דחוף, כולם אצלי כבר מתו.

כבר קניתי גלון onr כחול, ישלחו אותו ביום ראשון.

מה שנשאר לי זה לקנות מגבת uber וכמה מטליות מאותו אתר.

 

אני צריך עזרה בבחירת אוטם.

אחד אומר זינו הכי טוב אחד אומר מנזרנה הכי טוב.

אני כבר לא סגור על עצמי.

יש פה מישהו שניסה זינו ומנזרנה ויכול לתת חוות דעת??

אני מחפש עמידות וכמה שפחות אבק על הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...