Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יושבים פה הלוונטינים ובגלל שהם לא מכירים את כריס אוונס, חושבים שהוא כלום.

קלארקסון היה מת לעשירית הפופולריות שהיתה לנודניק הזה (לפחות שאני גרתי באנגליה)...

הוא מין שילוב של ארז טל ויואב קוטנר, מרוויח במיליונים ושווה מאות מיליונים.

 

לא רע בשביל כלומניק...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מודה שאני לא מכיר וחס ושלום לא רוצה לזלזל, אבל קשה לי להאמין שהם יצליחו לעשות אותה שלישיה כמו שהייתה מקודם, זה לא רק קלארקסון זה פשוט כל החבילה והשטויות שלה.

אני מאוד אשמח אם הם יצליחו+ בנוסף תיהיה לנו גם השלישיה המקורית בתוכנית אחרת, ככה יהיה לנו "פעמיים כי טוב" :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אישית, אני לא מת על אוונס, אבל הוא מחליף הגיוני.

הוא לא אישיות עיתונאית כמו קלארקסון (שכבר בשנות ה-90' עשו לו תוכנית בסגנון "אלו הם חייך"...), אלא יותר מנחה בידורי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

רוצים להנחות את טופ גיר ?

 

היום התפרסם שכריס אוונס מחפש טאלנט חדש שינחה את טופ גיר יחד איתו...

 

אין חובה להיות תושב בריטניה כדי להשתתף... צריך פשוט לצלם קליפ של עד 30 שניות ולשלוח.

פרטים נוספים יהיו מחר.

 

אני בטוח שיש כאן בפורום כמה וכמה אנשים רואיים.

 

מקור:

http://www.topgear.com/uk/car-news/do-you-want-to-present-top-gear-chris-evans-2015-06-18

עריכה אחרונה על ידי tzviki
פורסם (נערך)

גימיק שיווקי נחמד.

מעניין איך הם יבצעו סינון ראשוני למיליוני הקליפים שהולכים להשלח אליהם.

 

בכל מקרה, אחרי שקראתי קצת על הטיפוס, נראה שהוא בהחלט מתאים להחליף את קלקרסון --

א. הוא בגיל המתאים (בקרוב סוגר 50)

ב. יש לו פה גדול וחסר מעצורים (כולל בדיחה מאוד לא מוצלחת על אנה פרנק - פוי).

ג. הוא נשוי כבר פעם שלישית (היה נשוי בין השאר לבילי פייפר הבלונדה והצעירה ממנו ב-16 שנה - התפרסמה אחרי הפרידה בתפקיד "רוז טיילור" בסדרה דוקטור הו)

ד. יש לו אהבה למכוניות חזקות - powerrr

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
פורסם
אישית, אני לא מת על אוונס, אבל הוא מחליף הגיוני.

הוא לא אישיות עיתונאית כמו קלארקסון (שכבר בשנות ה-90' עשו לו תוכנית בסגנון "אלו הם חייך"...), אלא יותר מנחה בידורי.

זה רק אומר שקלארקסון מבוגר מדי ולא מתאים לתוכנית שרוב הצופים שלה צעירים.

בחו"ל מנחי טלוויזיה נשארים בתפקיד עד שהם מתים, פה הם מצאו דרך להוריד את גיל המנחים בעשרות שנים.

נראה שלי ההבנה שלו המכוניות וניסיון שלו כשדרן הוא מתאים לתפקיד.

אתם יודעים שהוא כבר הופיע 3 פעמים בטופגיר?

אייל

פורסם

אז עכשיו תהיה new new top gear?

:D

מעניין איך התוכנית תראה. הוא במצב מאוד בעייתי: אם הוא ישמור על פורמט זהה (ביקורת מסלול + סלב על רכב עממי + אתגר) ולא יצליח למצוא מנחים שיהיו ממש, אבל ממש טובים - התוכנית תהפוך למקבילה של top gear USA.

מצד שני, אם הוא יפתח משהו חדש אנשים יזעקו שזה בכלל לא טופ גיר.

 

אה, ויש לו גם (לפי השמועות) תוכנית חדשה של קלארקסון ושות. שתתמודד מולו.

 

הוא בחור די משעשע ובעל חיבה רבה לכלי רכב. אולי יצא מזה משהו טוב.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
×
×
  • תוכן חדש...