Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עדיין מציע שתבדוק את עניין של שני המזגנים, בזמנו הסבירו לי שזה נותן אפקט של איוונטר (אולי איציק יוכל לפרט).

שני מזגנים של תדיראן 1 כס יעלו לך 4800 ושניהם יחד יפיקו כמעט 20K BTU.

יתרון נוסף זה גם פיזור יותר טוב של האוויר.

חסרון- שני מדחסים בחוץ.

קח בחשבון שהמדחס של 3 כס הוא גדול.

פורסם (נערך)
אתה מתעקש על יחידות גדולות לחדר פיצפון וממשיך להתעלם מהחיסרון העיקרי: רעש.

שים 3 כס כמו שאתה רוצה וסגור עניין, הרי בסופו של דבר אתה תחייה עם זה, לא אנחנו.

 

להפך אני לא מתעקש אלא מנסה לעשות את הדבר הנכון ולומד ממה שאתה כותב

רק לא רוצה ליפול על מזגן חלש לגודל החדר - כמו שהרכבתי לפני כמה שנים בחדרים

קטנים יותר ו 1 כ"ס לא הספיק שם. (אולי בגלל שזה מותג לא מוכר -יכול להיות)

 

בכל אופן היום הגיע מתקין נוסף שאני מכיר - ואמר בדיוק את מה שאמרת (מתברר שצדקת)

להתקין 2 כ"ס של תדיראן 21i וזה יספיק גם למרפסת בלי בעיה. גם המחירים שהוא ביקש נמוכים יותר

3500 ש"ח על המזגן + 600 ש"ח התקנה (ביקשו ממני 800 ש"ח לפחות)

סגרתי איתו על ההתקנה. אגב יש משמעות לדירוג אנרגטי G בצריכת החשמל? A אמור

להיות (על הנייר) הכי חסכוני -לא?

 

תודה איציק נ. עזרת לי מאוד. וכמובן תודה לכולם.

 

שהמזגן יורכב, אעדכן.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
בשביל 20 מ"ר כולל המפרסת, ותקרה (אומנם רביץ) של 2.5 מ' - אני עדיין עומד על דעתי שמזגן 2 כ"ס יספיק לך ויהיה מעל ומעבר.

איציק

 

אחרי התקנת תדיראן 21i לפני חודש בערך

חיכיתי לימים חמים לבחון אותו. המזגן הזה לא רק שמקרר - הוא ממש מקפיא גם שהוא מכוון על טמפרטורה גבוה.

מדהים, כל הזמן הבת זוג אומרת לכבות אותו כי קר לה. (גם שהוא מכוון על 27 מעלות)

 

הקנייה הכי נבונה שלי בשנים האחרונות. ככה זה שעושים תחקיר מעמיק לפני

ושואלים שאלות, אז גם לא עושים טעויות.

 

תודה לכולם במיוחד לאיציק.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם לי איציק עזר לפני יותר מ- 3 שנים. בקרוב אצטרך את עצותיו לשני מזגנים נוספים :-P

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

×
×
  • תוכן חדש...