Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך אני יכול להיתקדם בחיים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עצה שלי, לך למגרשי מכוניות ותחפש שם עבודה. כל עבודה.

תתחיל מהכי פשוט, ואז במהלך הדרך תנסה להפוך לנציג מכירות.

בהמשך אולי אפילו תוציא רשיון סחר ותהפוך לסוחר בעצמך.

 

הבנתי שבמגרשים השכר יותר הולם מבסוכנויות.

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הצבא הוא מיקרוקוסמוס של החברה הישראלית.

הטיפוס הזה בחר לא לשרת/לקצר את משך השרות הצבאי כדי "להתקדם בחיים".

אם הוא טוב, יכול היה לסיים את השרות במלואו ולהכנס למעגל העבודה,להתקדם ולהצליח.

אם הוא גרוע, גם השנה "פור" הזו לא תועיל לו.

לפי דבריו, הוא חושב רק על טובתו ואיך להתקדם בחיים.

לא הייתי רוצה אחד כזה כשותף בעבודה שלי,לא כקולגה שכיר ובטח שלא כבעל ביית עצמאי.

סלע

פורסם

-- זכותך לא לרצות; זכות אחרים לרצות - ובתכלס, אין לזה שום משמעות בחיים מעבר לקבלה לעבודה הראשונה (אתה לא באמת שואל קולגה בעבודה איפה הוא שירת)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

בתכלס הוא כן התקדם - מ300 ש"ח בחודש ל30 ש"ח בשעה.

אנחנו לא יודעים מה היה אופי השירות שלו ולכן אי אפשר לקבוע שהוא יצא מהצבא כי הוא אגואיסט.

צבא זה לא דבר קדוש ותמיד יש יוצאי דופן.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

slowride

שים לב-עשיתי קופיפייסט :

"אז ככה יצאתי מהצבא כדי להיתקדם בחיים ולהרוויח כסף "

עכשיו תגיד לי אתה אם אפשר לקבוע שהוא אגואיסט או לא.

סלע

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אי אפשר לקבוע, אפשר להניח 2 דברים:

-הוא אגואיסט שיצא מהצבא נטו לעשות כסף למרות שהיה לו תפקיד בשירות.

-הוא הרגיש מבוזבז בצבא כי הוא לא עשה כלום כל היום ובעקבות זה התחשק לו לצאת משם ולהתקדם בחיים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

השרשור חשוד לי כהתגרות של המנהלים - בחור עם 6 הודעות וכבר בעוף?

גם לי צורם העדר תעודת בגרות האי שירות בצבא. אבל אני לא שופט את הבחור לפני שאכיר את הנסיבות, אני מבחין בין משתמט סטנדרטי לבין בחור כמו סופר-מן שלנו (היכן הוא נעלם?) שלא שרת בגלל נסיבות משפחתיות קשות. וחוסר תעודת בגרות יכול להעיד על חוסר כושר לימוד, אבל יכול לנבוע גם מנסיבות סביבתיות או מהתבגרות מאוחרת עם פוטנציאל להשלמת הפערים.

בכל מקרה - נקודת הפתיחה של פות"ש בעייתית מאד. לא השכלה, לא שרות צבאי, וכנראה גם חוסר נכונות למאמץ כלשהו. כך לא מגיעים רחוק.

פות"ש - אין לך הרבה ברירות. אתה צריך להתאמץ בעבודה וגם להשקיע מאמץ בלימודים. לימודים יכולים להיות במסלול אקדמי או במסלול מקצועי, באוניברסיטה או כשוליה של אומן (בשורוק), אבל אתה חיב להשקיע בהם. בלי אלה אתה נדון להשאר מאחור.

לגבי עבודה כעצמאי - זה לא התחום שלי, אבל יש כאן כמה אנשים חכמים ומנוסים. אם זה הכיוון שלך קרא והפנם את שכתבו, הקמת ותחזוקת עסק מצריכה לימוד, מאמץ שוטף וכושר ספיגה. זה נכון לירקן בשוק, לשרברב צמרת או לקבלן בניין.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
תקרא את הספר "אבא עשיר אבא עני" תשאף להיות עצמאי, להקים חברה

קראתי את הספר, מאכזב מאוד, הסופר נהיה עשיר רק ממכירת העותקים שלו.

 

לפותח האשכול:

ילד תקשיב טוב,

אם אתה רוצה להתקדם מהמצב שאתה נמצא בו אז תתחיל להשיג מה שחסר לך כרגע,

למשל תעודת בגרות.

משם כבר תתקדם הלאה!

 

כולנו היינו בגילך, מי שהצליח מאז הוא זה שקיבל אחריות,

בהצלחה.

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם
אי אפשר לקבוע, אפשר להניח 2 דברים:

-הוא אגואיסט שיצא מהצבא נטו לעשות כסף למרות שהיה לו תפקיד בשירות.

-הוא הרגיש מבוזבז בצבא כי הוא לא עשה כלום כל היום ובעקבות זה התחשק לו לצאת משם ולהתקדם בחיים.

 

חצי מהשירות שלי בזבזתי את החיים שלי בתפקיד סתמי (בעקבות פציעה יצאתי מתפקיד מ"כ ומדריך קמ"ג) - כסמל שק"ם.

כל יום היה ריק מתוכן. הרגשתי שאני מבזבז את החיים שלי לגמרי. הייתי כמו תקליט שבור והתלוננתי "אני לא עושה כלום עם עצמי, סתם מתקיים ולא יותר מזה". לא יכולתי לעבוד בעבודה נורמלית אפילו (כי השעות לא היו משהו). פשוט הייתי ישן רוב היום ומחפש מה לעשות עם עצמי עד 3. אבל מה, פרשתי? לא. אז להציג את זה כסיבה לגיטימית זו טעות חמורה בעיניי. זה שאתה מרגיש מבוזבז ואתה רוצה להתקדם - זב"ש. שב, חכה שיעבור הזמן ואז תעשה את זה. זה חרא לכולם. זו הסיבה שכולם מסתכלים על מי שלא עשה צבא בעין עקומה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

איך זה שסתם חרא לך ואתה לא עושה כלום בחסות צה"ל תורם למדינה?

גם לי היה חרא של שירות ועשיתי אותו עד הסוף, אבל בגלל שבאמת עשיתי דברים שצריך.

מסתכלים על כל מי שלא עשה צבא בעין עקומה, כי אלה שמשתמטים בד"כ באמת עושים את זה מסיבות אגואיסטיות + תחושת השיתופיות המזויפת הזאת, כאילו מי שעשה 3 שנים כמש"ק ממטרות תרם למדינה כמו 3 שנים של לוחם בגבעתי.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

סלע,

 

אני הייתי מאוד עדין בניסוח שלי אבל מאוד מתחבר למה שכתבת.

 

Night Driver,

מתחבר גם לדברייך ויכול להעיד שגם כשגייסתי עובדים מועמדים שלא שירתו בצבא היו אצלי בעדיפות נמוכה ביותר אם בכלל.

 

קשה לי לראות בעין יפה אנשים שמשתמטים מהשירות הצבאי כי מבחינתי מעבר לגאווה של לשרת בצה“ל יש גם את ההכרח שבדבר והצבא זו גם דרך מעולה לעבור תהליך התבגרות שמכין אותך לאזרחות.

 

כל שנותר לי זה להמליץ להשקיע בלימודים (גם אם לימודי מקצוע לא אקדמאיים) ולאחל בהצלחה.

 

Slowride,

אני אמנם שירתתי ביחידה קרבית, במקרה גבעתי שציינת, ויש לי ה-מ-ו-ן כבוד והערכה למשרתים בקרבי אבל אני מעריך גם את מי ששירת באותם תפקידים פקידותיים, הצבא זה גוף גדול ואי אפשר להפעיל מערך לוחם בלי כל המעטפת והמערכת שמסביב, כולל זו הפקידותית.

ובכל מקרה, כמעסיק הייתי מעדיף לקבל מישהו ששירת כרל“ש או מפעיל ממטרה מאשר את אותו אחד ששם זין על הלוחם ומפעיל הממטרה.

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

סליחה אבל הצבא זו לא תכנית בידור ולא תכנית כבקשתך. אתה צריך לתת 3 שנים לצבא (ואחר כך מילואים ככל שהצבא יחליט) והצבא יחליט מה לעשות איתך.

 

אני ביקשתי להיות ג'ובניק ושלחו אותי לקורס טייס ואחר כך שירתתי כלוחם. זה שזה לא עניין אותי, יכולתי לתרום הרבה יותר בתפקיד שמצריך יותר ראש וששילמתי מחיר על השירות זה לא רלוונטי.

 

עם כל הכבוד אני כן שואל כל בחור בן 21 ומטה אם עשה צבא ולמה לא. פטור רפואי או בעיות תש אני מקבל אבל אחד עם גישה כזו יראה אצלי את הדלת. מי שלא מוכן לפרוע את חובו להגן עלי כמו שאני הגנתי עליו שילך לחפש כי בשבילי הוא הוציא את עצמו ממעגל האנשים שאני רוצה סביבי ורוצה לעזור להם.

 

כשאתה משלב את כל הדברים יחד (שלילה, בית ספר וצבא) מתקבלת תמונה של ילד מאוד בעייתי שאין מה להשקיע בו והמקסימום זה לקחת אותו כעובד כללי במטרה שישאר עובד כללי כי הרי אם אשקיע בו הוא ילמד קצת, יחשוב שהוא גאון ויעזוב

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אמנם נתתי כשנה וחצי של שירות משמעותי מאוד שתרם המון לצה"ל, אבל את החצי השני לא כל כך תרמתי. אני מניח שגם עובדים הרס"ר שניקו עלים וצבעו גזעים וישבו איתי רוב הזמן בשק"ם לא תרמו מי יודע מה. אבל זו חובתך כאזרח המדינה וכמו שכל אחד בגיל שלך אוכל חרא בכך הוא מבזבז 3 שנים מחייו (בין אם שירת בקרבי ובין אם ג'ובניק זה לא משנה), מי שלא עושה את זה זה כמו שתעמוד בתור לקופה ביחד עם עוד 30 אנשים, יבוא מישהו ויעקוף את כולכם.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

לא הסברת איך אתה משרת את המדינה בזה שאתה אוכל חרא/ ישן כל היום עד 3 בבסיס ואז חוזר הביתה. איפה החלוקה בנטל? איפה העשייה למען המדינה? יש הרבה דברים שהם חובה עפ"י חוק במדינה וכולנו יודעים שהם חסרי טעם, במיוחד בנושא הפורום הזה.

סליחה אבל הצבא זו לא תכנית בידור ולא תכנית כבקשתך. אתה צריך לתת 3 שנים לצבא (ואחר כך מילואים ככל שהצבא יחליט) והצבא יחליט מה לעשות איתך.

הצבא זה לא תוכנית כבקשתך, אבל מה זה קשור? אתה רוצה שחייל ישרת את המדינה, תן לו תפקיד. החוק מחייב להתגייס אבל לצבא אין מה לעשות עם כולם.

ללבוש מדים ולטייל באוטובוסים מהבית לבסיס זה לא תפקיד וזה לא תורם כלום לצבא ולמדינה.

אני אמנם שירתתי ביחידה קרבית, במקרה גבעתי שציינת, ויש לי ה-מ-ו-ן כבוד והערכה למשרתים בקרבי אבל אני מעריך גם את מי ששירת באותם תפקידים פקידותיים, הצבא זה גוף גדול ואי אפשר להפעיל מערך לוחם בלי כל המעטפת והמערכת שמסביב, כולל זו הפקידותית.

ובכל מקרה, כמעסיק הייתי מעדיף לקבל מישהו ששירת כרל“ש או מפעיל ממטרה מאשר את אותו אחד ששם זין על הלוחם ומפעיל הממטרה.

זו בחירה שלך לראות את כל מי שהחליט לצאת משירות צבאי כשימת ז', אבל בפועל כל מקרה לגופו. יש בצבא חיילים בלי תפקיד אמיתי. שהייתי באיזה קורס הכרתי חייל טבח בבסיס עם חברת קייטרינג שכל תפקידו היה לשבת בכניסה לחדר האוכל. את כל העבודה עשו תורני מטבח ואזרחים עובדי צה"ל. יש אנשים שבאמת מיותרים במערכת והם יודעים את זה אבל חייבים להעביר 3 שנים בגלל החוק. בעיניי אחד כזה שמחליט לצאת מהשירות הוא לא כמו חייל שנמאס לו לעשות שמירות אז הוא הולך לקב"ן.

אנשים כאלה התרומה שלהם זהה כאילו לא היו מתגייסים בכלל.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...