Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך אני יכול להיתקדם בחיים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למען האמת אני התחלתי עם נתונים הרבה! יותר גרועים משלך, הוצאתי רשיון ג', והתחלתי לעבוד בכל עבודה מזדמנת, אחרי זה התחלתי לקנות דברים בזול ולמכור לחנויות כמו עוגיות ומשקאות קלים, היום לי ולדוד שלי יש עסק של משקאות קלים ואלכוהול ואנחנו מוכרים לרוב העסקים בעיר שלי את כל המשקאות...

קודם כל תתחיל ממשהו, בגלל שאהבתי לנהוג בחרתי ברשיון ג', יש בזה הרבה עבודה ולא מחפשים פרופסורים...

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רק שברשיון ג מחפשים אנשים אמינים ואחראים. לא הייתי מקבל אחד כמוהו ונותן לו אוטו ביד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני חושב שהסיבה העיקרית שלא היית מקבל אותו היא שהוא לא באמת קיים.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

יש עוד דברים שאני חושב שלא קיימים (ע"ע החתימה שלך) אבל אם לתאום הם יצוצו לא אפסול אותם על הסף. אותו ושכמותו כן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
כולכם נפלתם עליו אוטומטית בגלל שהוא יצא מהצבא כדי לעשות משהו עם עצמו, ובגלל שהיום הוא יום זיכרון לכל החיילים שהקריבו את חייהם על מדינה שלנו.

צאו מהקיבעון המחשבתי והתקינות הפוליטית לרגע ותחשבו אם יש תמיד קשר בין שירות צבאי לתרומה למדינה.

אני לא יודע מה הסיפור שלו, אבל יש חיילים שעושים שבוע-שבוע יומיות ותפקידם בכח מסתכם בלהיות נוכח בבסיס לכמה שעות, לשבת עם הרלש"יות על בקבוק נסטי וללכת הביתה ב13:30. אני בטוח שהתרומה למדינה של חייל כזה היא שלילית (עולה כסף ולא מפיק שום תמורה). איך זה נחשב תרומה למדינה, אני לא מבין. זה רק בזבוז של כספי מיסים. עם שירות צבאי כזה, הצורך לעשות עם עצמך משהו בחיים משגע אותך גם אם אתה מלך העצלנים.

 

CLF, בגדול אתה יכול לעשות הכל - תואר אקדמי, לימודי מקצוע, מה לא. אבל בגלל שנתוני הפתיחה שלך מחורבנים אתה תצטרך לעבוד קשה מהישראלי הממוצע כדי להגיע לזה.

אתה בכלל יודע מה אתה רוצה לעשות? אמרת שתחום הרכב מעניין אותך, אבל מכונאי אתה לא רוצה להיות. מעבודות שקשורות לנהיגה אתה יכול לשכוח בעתיד הקרוב, אז זה מסתכם במכירות רכב או שירות טכני בתחום הרכב.

 

אתה צודק שלפעמים זה כך, אבל אותו אדם בוחר לעשות את התפקיד הזה דווקא, וזו תעודת עניות לעצמו.

אם הוא כל כך "מסכן" ומשועמם שיבקש העברה ליחידה שיעשה בה משהו משמעותי.

בקיצור- זה תירוץ ותו לא.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

לא תמיד נותנים לך מה שאתה רוצה, וזה לשני הצדדים. בצבא אתה לא תמיד יכול לבחור מה לעשות.

יש כאלה שנלחמים לצאת מקרבי ולא נותנים להם ויש כאלה עם הג'וב הכי מפנק אבל נלחמים להגיע ליחידה קרבית ולא נותנים להם.

יש הרבה שטוענים שיש יותר חיילים בצבא ממה שצריך. לא בדקתי את זה לעומק אבל בעיין בלתי מזוינת זה אכן כך.

צריך לצאת מהקיבעון המחשבתי שהצבא קדוש וכולם חייבים להיות בו לא משנה מה, ולראות איך בונים מערכת חכמה יותר שלא יהיו בה אנשים על תקן עציצים, שתתגמל את התורמים ותדפוק את הבורחים.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לא תמיד נותנים לך מה שאתה רוצה, וזה לשני הצדדים. בצבא אתה לא תמיד יכול לבחור מה לעשות.

יש כאלה שנלחמים לצאת מקרבי ולא נותנים להם ויש כאלה עם הג'וב הכי מפנק אבל נלחמים להגיע ליחידה קרבית ולא נותנים להם.

יש הרבה שטוענים שיש יותר חיילים בצבא ממה שצריך. לא בדקתי את זה לעומק אבל בעיין בלתי מזוינת זה אכן כך.

צריך לצאת מהקיבעון המחשבתי שהצבא קדוש וכולם חייבים להיות בו לא משנה מה, ולראות איך בונים מערכת חכמה יותר שלא יהיו בה אנשים על תקן עציצים, שתתגמל את התורמים ותדפוק את הבורחים.

 

יש משהו בדבריך, אבל עדיין כרגע זה מה שיש.

בעניין הבעייתיות שבבחירה- מניסיון של כמה חברים קרובים הקושי הוא (כמה מפתיע) דווקא בכיוון הקל. כלומר- לצאת מקרבי וכו.

אם אתה רוצה לתרום בצורה משמעותית ותילחם על זה מספיק- כולל כלא- כנראה שתצליח בסוף.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כשהמדינה שולחת אותך לכלא כי רצית לתרום יותר ממה שדרשו ממך, זה לא מה יעלה לרוב האנשים את המוטיבציה לתרום. חוץ ממשוגעים ומורעלים רוב האנשים שתגיד להם "כלא" יוותרו.

הסיבה שעושים את זה היא כנראה כי יש מספיק אנשים איכותיים בתפקידים תורמים ובגלל החוק חייבים לגייס כל אחד, אז את חלק מהאנשים תוקעים בתפקידי שטות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אני חושב שהסיבה העיקרית שלא היית מקבל אותו היא שהוא לא באמת קיים.

 

מסכים, ננעל!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...