Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך אני יכול להיתקדם בחיים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4077 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא קראתי את כל מה שכתבו פה (פרשתי כבר מחצי העמוד הראשון).

אולי הספקת להגיע לתובנות אולי לא.

אני בן 23 (עוד מעט), ומתכוון להתחיל לימודים בקרוב ואני לא שונה ממך בהרבה.

בכל אופן, יש לי חבר בסיטואציה דומה לשלך, בלי בגרות לחלוטין - לא רואה עצמו משלים והולך לכיוון האקדמיה ואמליץ לך על מה שהמלצתי לו.

לך תלמד קורסי תעודה, דברים שיכשירו אותך לדברים שמעניינים אותך - סבבה, אתה אוהב רכבים וזה יפה אבל השאלה מה תוכל לעשות בתחום הרכבים? איך שאני רואה את זה מוסכניק/איש מכירות, קראתי שמוסכניק אתה לא תרצה ואיש מכירות גם כן.

אז פשוט תירה באוויר ותראה מה מעניין אותך, קרא באינטרנט על קורסים למיניהם ותתחיל להשתלב.

Seat Mii 3Doors

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מכריז על פותח השירוש כטרול.

 

בכל אופן, מצחיקים אותי אלה שממליצים על הפתוחה, הרשו לי להניח שלא סיימתם שם תואר (אמיתי, לא מדעי הזיבי).

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

לכל הטוענים לשירות משמעותי או לא משמעותי, כל שירות הוא משמעותי.

 

אם לא היה משק הממטרות אז כשהיינו חוזרים לבסיס לא היה לנו קצת ירוק בעיניים, בלי השקמיסט לא היה מצופה וקולה, בלי הטבח לא היה לנו אוכל ובלי עובד הרסר אנחנו היינו צריכים בנוסף לפעילות המבצעית גם לטפל בתחזוקת הבסיס.

 

כל תפקיד חשוב וכל תפקיד תורם. אתה מחוייב להעמיד את עצמך לצבא למשך 3 שנים ותן לצבא להחליט מה הוא צריך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני קראתי את כל מה שכתבו פה, וגם על הדרך נזכרתי בכמה חברים:-P

 

גם אני כמוך, לא באותו גיל, אני תכף בן 23. אבל אנחנו אותו הדבר פחות או יותר.

 

אני מסכים עם מי שכתב על עניין הצבא, ותנסה לקבל את התגובות פה בצורה שתוכל ללמוד מהן.

תזכור שאף אחד פה לא שונא אותך חלילה, ולאף אחד פה אין משהו אישי נגדך (ככה אני מאמין).

 

גם אני לא עשיתי שירות צבאי. אני אוסיף את המילה לצערי בנפרד בשביל שתבין שזה באמת חבל לי.

אני מאמין וחושב ששירות צבאי מלא, יכול לתרום המון לאדם, לאופי שלו, לכישורים, לכלים שהוא מקבל לחיים.

אבל אין לי זכות לכתוב את זה כי לא הייתי שם, לכן כדאי שאני אפסיק.

 

בנוגע ללימודים, להצלחה בחיים.

אל תחשוב שזה שאתה מנסה למצוא קיצורי דרך, או את הדרך המהירה להצלחה שזה לא בסדר.

זה בסדר גמור. כל עוד אתה מבין שהדרך לא תהיה מהירה, והקיצור דרך לא יהיה כל כך קצר.

 

תמיד טוב לשאוף גבוה.

תראה אותך, אתה מרוויח 30 שקל לשעה, שזה המון עבורי.

אתה שואף להרוויח יותר.

זה לא מדהים? אני דווקא מתלהב כשאני קורא את זה.

 

תקרא את כל ההודעות פה, אם צריך פעמיים.

פעם אחת כשאתה קורא בצורה מהירה, פעם שניה עם התייחסות לכל הודעה והודעה ותנסה ללמוד ממנה.

אני רוצה להגיד לך שאתה, אני, ואחרים פה לא באמת יודעים מי עומד מאחורי כל כינוי,

אבל מהמעט שהספקתי להכיר, יש פה אנשים שאם הם יחשפו בכמה שורות ויספרו על עצמם,

פתאום ההתייחסות שלך למילים שלהם תהיה שונה.

לכן תעריך מאוד את זה שאנשים נכנסו, לא התעלמו, הגיבו לך, השקיעו מזמנם ובאמת אכפת להם ממך.

 

בנוגע לתעודת בגרות.

היום אנחנו בעידן שאתה יכול להצליח עם תעודה, בלי תעודה.

אבל אני רק אגיד לך דבר אחד, ברגע שאתה נכנס למסגרת לימודית כמו השלמת/שיפור תעודת בגרות, הגישה שלך משתנה.

אתה נחשף לאנשים, אתה יכול להתייעץ איתם, אתה מקבל כיוונים חדשים

(אולי גם אתה תרצה ללמוד את מה שרוצה החבר שיושב לידך? ואפילו לא ידעת שקיים מקצוע כזה).

כשאתה משלים ומשפר מקצועות, אתה לומד את אותו מקצוע בצורה שונה מאשר כשלמדת בבית הספר.

פתאום גיאוגרפיה נראה לך כמקצוע מעניין, והדיבורים על ארץ ישראל, כלכלה, חקלאות, תעשייה, פתאום אתה אומר לעצמך,

מה זה לימודי חקלאות? אולי כדאי לי לחקור את זה? לא ידעתי שיש דבר כזה בכלל. זוהי סתם דוגמה כמובן.

 

אתה כמובן לא חייב. רק נתתי לך נקודת מבט. אני מאמין שתוכל להצליח גם בלי. רק תזכור שאי אפשר להצליח בלי להשקיע.

 

לסיום, אני ממליץ לך להתחיל לקחת יותר אחראיות על החיים חבר.

להיזהר יותר בנהיגה, שלילה זה לא דבר נעים, אני מתאר לעצמי. תהיה זהיר יותר ואחראי יותר.

אל תעשה החלטות פזיזות.

זה נכון שאתה רוצה להצליח בחיים, אבל השאלה אם ההחלטה שביצעת לצאת מהצבא,הייתה חכמה?

הייתה כדאית? מבחינה שהיא הוכיח את עצמה, הצלחת? ומבחינה מוסרית כלפי החברים, החיילים, והמדינה.

תמיד תחשוב על ההשלכות של המעשים שלך.

כרגע יש את ההרגשה והתחושה שאני צעיר, תמיד אפשר לתקן. אבל זו רק הרגשה כזאת.

 

תנסה שלא להתבאס ממה שקרה.

תחשוב על איך אתה מתקדם מאיפה שאתה נמצא כרגע.

 

המון בהצלחה :wink:

פורסם

ראשית אני באמת מאחל לך הצלחה.

שנית אל תיפגע, עם זאת, אני מניח שאתה מבין שאין לך שום כישורים שיגרמו למעסיק כלשהו להעדיף אותך על פני מועמד אחר שיש לו בגרות או ששירת בצבא וגילה מחויבות לעצמו ולחברה.

עם הכישורים האלה אתה בהחלט יכול להיות פוליטיקאי, שר או מנכ"ל משרד ממשלתי או יו"ר ועדה כלשהי בכנסת. אם אני אתה, אני מחר הולך להתפקד למפלגה כלשהי, ולהתחיל להיות 'פעיל שטח' שזה אומר קבלן קולות למפלגה. משם דרכך למעלה סלולה.

 

 

עריכה: בבקשה אל תיקח את העצה שלי ברצינות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)
אז ככה השאלה שלי היא כזאות אני בן20 ללא בגרות ואני מחפש איך להיתקדם בחיים מבחינה כלכלית עצמאית

כיום אני עובד 6-7 שעות ביום ומרוויח 30 שקל לשעה.

העבודה שאני עובד בה היא עבודה בלי עתיד זאות אומרת שאין לאן להיתקדם פשוט לטחון שעות כל חודש ולהרוויח 30 שקל לשעה.

מה אתה רוצה, אתה נמצא במקום טוב בשביל בן 20 שלא עשה בגרות ולא עשה צבא.

 

המון כאלה שסיימו צבא, הולכים לעבוד בשכר מינימום או טיפה יותר מזה.

 

אתה רוצה לעבוד בתחום הרכב? תחום הרכב זה המון דברים - החל ממתדלק/שוטף ועד מנכ"ל GM. תגדיר מה אתה רוצה לעשות בתחום הרכב.

 

כדי לעבוד כאיש מכירות באולם תצוגה (דווקא אפשר להגיע למשכורות יפות, ממה שהבנתי), צריך להתחיל ממכירות במקומות אחרים, לדוגמא חנות מוצרי אלקטרוניקה.

 

בניגוד להרבה אחרים פה, תעודת בגרות זה לא משהו שאתה כ"כ חייב (אלא אם אתה מתכוון להמשיך ללימודים גבוהים, וגם שם יש מכינות). אתה יכול לקחת קורסים מקצועיים, ובהרבה מקומות פשוט לא שואלים אם יש לך תעודת בגרות או לא, מעניין אותם מה הניסיון שלך, ומה אתה יודע לעשות.

 

תמיד אפשר להתקדם.

מעמדת הטיגון לעמדת החיתוך. הטובים עובדים בקופה.

איחלתי לחייל הצלחה.

 

כל עוד לא רואים מה אני עושה, אני הייתי מעדיף להישאר במטבח, ולא להתקדם לקופה, אבל זה אני.

 

 

ראשית אני באמת מאחל לך הצלחה.

שנית אל תיפגע, עם זאת, אני מניח שאתה מבין שאין לך שום כישורים שיגרמו למעסיק כלשהו להעדיף אותך על פני מועמד אחר שיש לו בגרות או ששירת בצבא וגילה מחויבות לעצמו ולחברה.

עם הכישורים האלה אתה בהחלט יכול להיות פוליטיקאי, שר או מנכ"ל משרד ממשלתי או יו"ר ועדה כלשהי בכנסת. אם אני אתה, אני מחר הולך להתפקד למפלגה כלשהי, ולהתחיל להיות 'פעיל שטח' שזה אומר קבלן קולות למפלגה. משם דרכך למעלה סלולה.

 

 

עריכה: בבקשה אל תיקח את העצה שלי ברצינות.

 

מאוחר מדי, תכיר את שר התחבורה הבא :twisted:

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
תמיד אפשר להתקדם.

מעמדת הטיגון לעמדת החיתוך. הטובים עובדים בקופה.

איחלתי לחייל הצלחה.

 

בהמשך דרכו (!).

(מה נהייה פה ?! אסור להשמיט את זה. מדובר בתוספת חשובה ומשמעותית :wink: )

alfa 156 2.5.

פורסם

את הבחירה שלך כבר עשית. בחרת לצאת מהצבא ע"מ לעשות כסף כדבריך.

נקודת הפתיחה שלך היא נחותה לאין שיעור מאשר מישהו עם תעודת בגרות ושעשה צבא - ולא חשוב באיזה תפקיד.

 

אתה צריך להבין, אין קסמים. פשוט אין.

לטעמי המפתח להצלחה בחיים זה השכלה. אתה צריך להתחיל מלמטה - שיפור הבגרויות.

משם, אח"כ תנסה עבודות שלא מפריע להן שלא עושים צבא. לי אישית זה מאוד מפריע ולא היית מתקבל אצלי.

לאחר מכן, עליך לנסות להתברג לתפקיד יותר מתקדם מזה שהתחלת בו.

פורסם

תשמע, 30 ש"ח לשעה זה לא רע. תנסה לשכנע את הבוס לעשות עוד 6-7 שעות כאלה בבוקר, ואתה מסודר, עד שתמצא משהו טוב יותר.

אני עובד מהערב מ6 ככה שיש לי את רוב היום פנוי עד 6 ואני רוצה לנצל את הזמן הזה ולעשות משהו עם עצמי כי נמאס לי כל יום לקום בשעות מאוחרות ולא לעשות כלום עם עצמי עד העבודה.

אתה עובד בלילה, זה לא קל, הגוף והנפש צריכים מנוחה. לעבוד בשתי משרות במקביל, זה לא קל, בטח לא לאורך זמן. ללכת ללימודים בבוקר אחרי עבודת לילה, זה גם לא קל, אבל בר ביצוע לזמן המוקצב ללימודים.

 

לסיום, אלו השנים הכי טובות שלך, תנצל אותן בחוכמה, הם אמורות לקבוע את המשך החיים שלך.

הכי חשוב, לא לעשות שטויות כמו אלו שסיפרת עליהם בתחילת השרשור.

 

השרשור חשוד לי כהתגרות של המנהלים - בחור עם 6 הודעות וכבר בעוף?

בגללך איפסו לו את המונה.

פורסם

טחנתם עם הצבא... הלאה.

בהחלט אפשר לכבוד בגיל הזה 9-10 שעות ביום בלי להיטחן.

אין ילדים ואין אישה בסוף היום, או בקיצור, יש לך פוטנציאל להרוויח כמעט כפול

בלי לשנות כלום, כמעט.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
תמיד אפשר להתקדם.

מעמדת הטיגון לעמדת החיתוך. הטובים עובדים בקופה.

איחלתי לחייל הצלחה.

 

תרשה לי להזכיר לך שבובספוג תקוע עמוק בעמדת הטיגון, וסקווידוויד לא עושה רושם שיעזוב את הקופה, למרות שהוא רוצה מאוד.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לא רלוונטי דיסקו, ידידנו רוצה לקפוץ לעמדתו של מר קראב.

 

רק בעייני זה חשוד שפותח השירוש נעלם?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הוא הלך לאוניברסיטה הפתוחה. מחר הוא יעדכן שהיה סגור שם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4077 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...