Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים מדובר בפורד פוקוס 2008 . מאז שקניתי את הרכב והתקנתי את המערכת שלי הכוללת 2 מגברים וכבל 2 פארד .כאשר אני מגביה את הווליום לעוצמות חזקות הכוללת באס , הרכב מקפץ ומתקדם כאשר אני עוזב את הברקס ( ללא נגיעה בגז)יש לציין שיש לי כבל . והטורים יציבים . ככל הנראה מדובר בתעלומה כיוון שאין נפילות מתח או סל"ד. הכייון היחידי שלי הוא שבפורד המצערת היא אלקטרונית ווכל הנראה אולי בעקבות צריכת החשמל הגבוה מתחיל להשתבש .יש לציין שהבעיה מתחילה אך ורק בעוצמה מאוד מאוד גבוה .אשמח לשמוע אודות התופעה או פתרונה. תודה

יפני זה הכי אחי

פורסם

איני יודע לעזור לך בכל הנוגע לתקלה, אבל -

- יש לך קבל ולא כבל.

- קבל הוא צרכן נוסף במערכת החשמלית. האם אתה בטוח שהוא נדרש?

- בהתאם לנ"ל, באילו מגברים מדובר ומה הם מגבירים?

פורסם

אני מגביר 2 זוגות קומפוננטים . קדימה אינפיניטי ואחורהצשל לאנזר.

בנוסף אני מגביר זוג רמקולים 6 על 9 של קנווד מהסדרה הגבוה 120rms . בנוסף סאב jbl 300 rms .

הקבל גזילת כוח שמתבטא באבוב אורות ונפילת טורים בעמידה.

יפני זה הכי אחי

פורסם

פחות מענין אותי מה אתה מגביר (מלבד התנגדות הרמקולים), אלא דגמי המגברים וההספק המשותף שלהם.

עדין נשמע לי שהקבל מיותר פה. חיזוק של מערכת החשמל בדמות "שלושת הגדולים" אמור לספק.

להגיד לך שזה מה שאחראי על הבעיה - איני יודע כאמור.

×
×
  • תוכן חדש...