Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דברתי לגבי זה עם אומנות הציפוי והם אמרו שעלות חומר כזה היא 700 ומשהו שקל למטר מרובע...משמע שכולל העבודה זה יוצא ממש יקר...

אם הצבע של המכסה מנוע והפגוש מקורייים אצלך אז אולי שווה..אם לא כבר יותר זול לצבוע פעם בכמה שנים

Honda CiViC 91 DX (04-11)

Ford Focus hatchback 02(11-14)

KIA Cee'd SW 11 (14-today )

פורסם

הבעיה שאי אפשר לשים את זה לבד.

צרך טכניקה מיוחדת של קיבוע ומתיחת הפילם לפני יישום הציפוי.

דיברתי עם כמה אנשים שמתעסקים בציפויים לשמשות ומי שהיה רציני וידע במה מדובר אמרו שהם אפילו לא רוצים לנסות.

פורסם

ברמת גן יש את סאן פילם (רח החילזון)נדמה לי,קיבלתי בעבר הצעת מחיר לחצי רכב.

עלות של 2000-2500 ,תרים טלפון.העינין ששמעתי מידיד שהציפוי מצהיב בשמש הישראלית ,אלה אם

את בחניון רוב הזמן.

פורסם

חצי רכב 2500 שקל אצל פיליפ? מדובר בדגם בגודל 1:43 אולי. לפני 4 שנים אצלו כל האוטו עלה יותר מעשיריה והוא רק התחיל עם זה ונתן עוד מחירים סבירים.

פורסם

לצ'יפינג אין ברירה. אבל יש קיטים מיוחדים של פגוש, רדיאטור ומעליו ומראות צד כמעט אצל כל יצרן בארה''ב. אני עשיתי אותו דבר אצל דימה. אני חושב שיצאתי בקצת פחות מ2000 שקל, אבל יש לי ג'יפ והתמחור בהתאם לגודל.

פורסם

מישהו התנסה בDIY ?

 

סה"כ יש לי טכניקה טובה, מה שגם מכסה מנוע הוא לא אזור בעייתי (לא כמו דלת, שצריך לפרק גומיות / ידיות וכו').

M-TECH E46

×
×
  • תוכן חדש...