Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי קרוסאובר, הגה מוזר?


אושריקו
שימו לב! השרשור הזה בן 3237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

toe out גורם להגה להיות מהיר ("עצבני") יותר בפניות.

 

לגבי "עצבניות" ההגה, תזכור שגם לזווית השפיעה יש השפעה על זה ולכן אם יש זווית שפיעה גדולה היא תתקזז עם התבדרות הגלגלים ולכן ההגה לא יהיה עצבני מאוד. מכל מקום, בגלגלים האחוריים תמיד יש התכנסות מסוימת.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשירדתי מהרכב פעם ראשונה הייתי משוכנע שיש תקלה בהגה, מיד הרגיעו אותי ש "ככה זה בסוזוקי קרוסאובר".

 

זה שילוב של עצבנות יתר במרכז ואפס "שפיל", כל נגיעה הכי קטנה בהגה גורמת לשינוי כיוון.

 

לדעתי האישית, זוועה!

 

חובבי המותג יאמרו: "הגה מתקשר מאוד, ללא שטח מת".

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין קשר לעובדה שמדובר בתגבור חשמלי להגה. יש הגאים חשמליים שמצליחים להיות מאוד מדוייקים וטובים כמו לדוג' לסובארו BRZ וטויוטה GT86. אפילו פורשה 911 זנחה תגבור הידראולי מעולה לטובת היגוי חשמלי. פשוט כיול ההגה בסוזוקי לא טוב.

אין תחושה ותקשורת מההגה (לא משהו רע, ברוב המוחלט של המכוניות כיום זה ככה), אין משקל, אין שטח מת כלל (אמנם לא צריך כזה בצורה מוגזמת, אבל הוא חייב להיות קיים) וסביב המרכז אין מרכוז חזק מספיק. ככה יוצא שברגע שהיד נמצאת על ההגה כל תזוזה שהיא עושה מתורגמת להפניה. קצת משקל להגה היה פותר את הבעיה...

 

אושריקו, תנהג בבראבו, מאזדה 3 או פורד פוקוס למשל שיש להן תגבור חשמלי ותראה שהיגוי חשמלי יכול להיות גם מהנה. למעשה בפורד פוקוס מהדור האחרון ההיגוי החשמלי לדעתי מתעלה ברוב הפרמטרים על ההיגוי ההידראולי שנמצא בדגם הפשוט, למרות שהוא מרגיש פחות "חי"...

 

אגב, מישהו מוכן להסביר לי מדוע הגה קל מדי ונטול כל תחושה הפך להיות יתרון? כזה שרוב היצרנים מכוונים לייצר כאלה... רק לדעתי החסרונות שלו גדולים בהרבה מהיתרון היחיד שיש לו בתמרוני חניה?

עריכה אחרונה על ידי cars-@-lover
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לנו קרוסאובר ובעיני ההגה מנותק, האמת היא שזאת האכזבה היחידה שלי מהרכב

 

הרכב משמש בעיקר את אשתי ואת הילדה שרק הוציאה רישיון וההגה בעיני לא בטיחותי, אם הייתי שם לב זה היה יכול לשנות את ההחלטה לגבי הרכב.

 

אני נוסע על גולף ושעוברים מהגולף לקרוסאובר זה מורגש בטירוף וממש צריך לשחק ולהתאמץ בכדי לשבת בנתיב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נאלצתי לתקן את ההגה כאילו לרכב יש חוסר אוויר+חוסר איזון+חוסר פרונט, אבל כשעזבתי את ההגה הוא דווקא נשאר יחסית יציב בקו ישר. זה ממש מפתיע אותי הדבר הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

ההגה בסוזוקי קרוסאובר אכן מתנהג בצורה מוזרה

בהטייה קלה לא חוזר למרכז . ההגה תזזתי ומקשה על

שמירת קו ישר וגורר תיקונים חוזרים ונישנים של נתיב הנסיעה.

לא משדר את נתוני הכבישו לא משרה ביטחון ,נהיגה מעייפת למרחקים

ארוכים. התלוננתי על ההגה בסוזוקי עברתי כיוון פרונט לא עזר .

העינין בבדיקה מול היצרן ביפן .

בעלי סוזוקי קרוסאובר שמרגישים כך מוזמנים להתלונן אצל אייל הסמכות הטכנית

במוסך המרכזי בפתח תקווה טל 035001711

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה איתך, אבל ביונדאי I20 של אמא שלי גם עם הגה חשמלי המצב די דומה.

 

אבל אכן בסוזוקי זה יותר מדי מפחיד, לא יודע איך זה היום, כי לא נסעתי בה מזמן, אלא בקורולה היפה שלו.8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אכן בסוזוקי זה יותר מדי מפחיד

לנהוג בסופה צבאית עם הגה דקיק, חסר כל היזון ושטח מת בגודל של אלסקה זה מדאיג.

להיות צעיר וטיפש ולקחת את היפנומטית של ההורים לסיבוב על כביש 6 הניסיוני במהירות שהגלגלים הקדמיים מתחילים להמריא, זה מלחיץ.

לדהור באופל קורסה בכביש מקסיקני באמצע איזה ג'ונגל שיורד עליך מבול ברמות שהיו מדאיגות את נוח, זה די מורט עצבים.

לשבת shutgun ב-W123 עם נהג קבע מטורלל בכביש שרק שבוע לפני כן עלו בו על מטען, זה כבר די מפחיד.

 

זה מנסיוני המאוד דל, אני בטוח שחברי פורום מהירים ועצבניים ממני גם יודעים לספר על חוויות מוטוריות שעונות להגדרה של "פחד".

 

נהיגה מנהלתית ברכב יפני עם הגה חשמלי מנותק זה בהחלט לא נעים. אבל אני לא מזהה כאן שום אלמנט מפחיד...

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנהוג בסופה צבאית עם הגה דקיק, חסר כל היזון ושטח מת בגודל של אלסקה זה מדאיג.

להיות צעיר וטיפש ולקחת את היפנומטית של ההורים לסיבוב על כביש 6 הניסיוני במהירות שהגלגלים הקדמיים מתחילים להמריא, זה מלחיץ.

לדהור באופל קורסה בכביש מקסיקני באמצע איזה ג'ונגל שיורד עליך מבול ברמות שהיו מדאיגות את נוח, זה די מורט עצבים.

לשבת shutgun ב-W123 עם נהג קבע מטורלל בכביש שרק שבוע לפני כן עלו בו על מטען, זה כבר די מפחיד.

 

זה מנסיוני המאוד דל, אני בטוח שחברי פורום מהירים ועצבניים ממני גם יודעים לספר על חוויות מוטוריות שעונות להגדרה של "פחד".

 

נהיגה מנהלתית ברכב יפני עם הגה חשמלי מנותק זה בהחלט לא נעים. אבל אני לא מזהה כאן שום אלמנט מפחיד...

 

לנסוע בכביש 6 במהירות המותרת כאשר אתה מבצע כל הזמן תיקונים בהגה כדי לשמור על הנתיב שלך זה מתיש....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהיגה מנהלתית ברכב יפני עם הגה חשמלי מנותק זה בהחלט לא נעים. אבל אני לא מזהה כאן שום אלמנט מפחיד...

 

צודק, זה לא מפחיד, זה סתם סיוט.

לא מדובר על זה שיש לרכב הגה חשמלי אילם לחלוטין (איזה תקשורת כבר צריך ב SX4 הזאת?) אלא בהגה חסר "שפיל" במירכוז שלו שכל נגיעה אקראית בהגה שולחת אותך לסטיה מהנתיב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש מצער לשמוע את כל התגובות הללו.

על פניו לדעתי הרכב נראה טוב מבחוץ והוא בין הרכבים היחידים שהוא בין לבין (לא ג'יפ ולא בגובה רגיל).

אוטו-מאניה :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק, זה לא מפחיד, זה סתם סיוט.

לא מדובר על זה שיש לרכב הגה חשמלי אילם לחלוטין (איזה תקשורת כבר צריך ב SX4 הזאת?) אלא בהגה חסר "שפיל" במירכוז שלו שכל נגיעה אקראית בהגה שולחת אותך לסטיה מהנתיב.

בדויק, לזה התכוונתי.

 

אני כבר רואה אנשים רצים למוסכים ואומרים שהאוטו וההגה מושך, מבצעים להם כיוונים ומאכילים אותם בשטויות כשהיצרן "אשם".

 

 

בכללי, אני אוהב את האוטו הזה, נראה טוב, גבוה, זריז, חסכוני גם הבנתי וזול יחסית.

רק באמת מרגישים באיכות הירודה בתא הנוסעים, ללא קשר לעיצוב שדווקא חמוד מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...