Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי לכולם,

 

בחרתי רכב, העברתי אותו היום בדיקה ועכשיו נשאר רק להעביר בעלות.

המוכר הוא אמריקאי שלא דובר עברית ואין לו מושג על מה הוא חתם לפני כשנתיים כשקנה את הרכב ולקח את ההלוואה במימון ישיר.

אשמח לדעת מה הפרצדורה לצורך ההעברת בעלות. נשאר לו 25,000 חוב למימון ישיר ומחיר הרכב הוא 50,000.

אני קצת לחוץ לקנות, אני כבר שבועיים בלי רכב ואני ללא ספק כבר משתגע!!!

תודה

תומר

פורסם

נגשים למימון ישר משלמים את יתרת ההלוואה, הם מסירים את השעבוד, ואתם יכולים ללכת להעביר בעלות בכל סניף דואר.

 

נשאר רק לוודא אחרי שבוע שבועיים שהשעבוד הוסר גם ברשם המשכונות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

סליחה על הבורות אבל יש להם סניפים, זה לא רק מוקד טלפוני.

האם יש משהו נוסף שאני צריך להיזהר ממנו?

האם זה יכול לקרות הכל באותו יום?

פורסם

יש להם שירות לקוחות, תתקשר אליהם ביותר ראשון ותשאל.

הכי גרוע זה לקנות רכב מתוך לחץ, זה מתכון לבעיות. תהיה רגוע, נינוח. לך תשכיר לך רכב לסוף שבוע ב-200 ש"ח ותוריד את הפאניקה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

חחחח תודה רבה. "להוריד את הפאניקה" מזכיר לי שמזמן לא גלשתי ואני צריך אם כבר להוריד את הפאניקה בים.

בכל מקרה תודה רבה. האוטו אחרי בדיקת קנייה ועברתי בשני מכוני סוזוקי בכדי שיתנו הצעה על בסיס הבדיקה ואמרו שאין מה לגעת ברכב כי הוא מושלם.

תודה

×
×
  • תוכן חדש...