Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה על חנות "גד חלפים" בכרמיאל - רכישת מצבר


פריג'י
שימו לב! השרשור הזה בן 3404 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

בקור של השבוע שעבר הלך לעולמו המצבר ביאריס (שנפ שהרכב נקנה איתו בשנה שעברה, והחזיק 3+ שנים). התחלתי לחפש ללא הצלחה בפורום מקום מומלץ לרכישת מצבר בכרמיאל.

מדהים שכל התחרות האדירה בשוק של מצברי ורטא עם 20 חודשי אחריות היא מוגבלת גיאוגרפית לאיזור המרכז.

בכל אופן רציתי הפעם מצבר ללא טיפול.

מיואש, התקשרתי לטלרון יבואני ורטא לשאול מי מחזיק אותם באיזור כרמיאל וקיבלתי שם - גד חלפים לרכב, הממוקם ברחוב המלאכה 41 איזור תעשיה כרמיאל. הגעתי לשם, ולצערי אומנם לא היה לו ורטא מהסיבה שעקב מחירו אין לו שם ביקוש, אבל היה שלט של מצברים במבצע.

סקפטי כהרגלי, שאלתי מה יש במבצע. הופתעתי - מצבר סטארט אפ, ללא טיפול. תענוג. יש לי סטארט אפ בסטארלט, והוא פועל נהדר כבר 4 שנים, וגם בקור שהרג את השנפ של היאריס הניע את הסטארלט בנגיעה.

 

אז מה קניתי?

מצבר של סטארט אפ (שכידוע נראה כמו ורטא, מיוצר ע"י ורטא, והוא ללא טיפול, כמו ורטא, רק עם 12 חודשי אחריות ולא 20) ב-399 ש"ח בלבד. אני קניתי 52AH שזה הגדול ביותר שנכנס במקום שיש ביאריס, אבל אפשר באותו מחיר לקנות עד 60AH.

 

האם אני ממליץ על המקום? בהחלט. מחיר הוגן, סחורה טובה, לא מנסה למרוח אותך ב"קח שנפ, שווה עוד 150 שקל" כמו שעשו להורים שלי כמה פעמים.

 

מובא כשירות לידיעת כל המחפשים מצבר בכרמיאל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

מצטרף להמלצה. קניתי שם 3 מצברים השנה ואני בדרך לרביעי.

חבר'ה טובים, ממוקדים, בהחלט לא באים להשחיל, מחזיקים סחורה מגוונת.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...