Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

בירשותי רכב מיסוג פיג'ו מנוע 1400 206 שנת 2001 XT אוטומט.

אני חייל משוחרר (כבר מעל חצי שנה)

חשבתי להחליף לרכב מיצובישי לאנסר קלאסיק 1600 , אבל שמעתי שהרכב דיי אוכל דלק(בכללי כל המיצובישי)

האם זה נכון ?

איך הרכב מבחינה מכאנית אמין ? איך המחירים שלו לחלקי חילוף לטיפולים וכו..

אשמח לקצת מידע... תודה רבה

פורסם

למה אתה רוצה להחליף?

 

לא שמתי לב לצריכת דלק שונה במיוחד מהמשפחתיות האחרות. אצלי בכול אופן הרכב היה עושה סביבות 1 ל-11.5-12 בנסיעה שרובה בינעירונית.

 

לגבי האמינות, אצלי היא הייתה מושלמת אבל החזקתי את הרכב פחות משנה ככה שזה לא מדד גדול במיוחד.

פורסם

כמו שמו של הרכב "קלאסיק", הרכב מאוד פשוט ואמין .

אין כפתורים, אין אבזור, אין שום פינוק לנהג ולנוסעים, סביבת נהג מאוד פשוטה.

זה קצת בושה שרכב שנת 2008 פשוט "ערום" מכול דבר.

כן, צריכת הדלק לא משהו, כמו כול משפחתית אחרת.

הגיר עצל אבל לא נורא.

 

עדיף לך לעשות עליו נסיעת מבחן ואז להחליט.

פורסם

כמו שכתבו לך כאן, מיצובישי לנסר דגם קלאסיק (הצורה הישנה) הוא רכב מאוד אמין. מצד שני, הוא קצת יותר איטי וכבד ממאזדה 3 או טויוטה קורולה מאותם שנים וצריכת הדלק שלו קצת יותר גבוהה. הוא לא אוכל דלק באופן חריג, אל תצפה לצריכת דלק גבוהה פי 2 ממאזדה 3 כי זה לא המצב. הייתי אומר שהוא צורך 10 אולי 15 אחוז יותר ממאזדה.

×
×
  • תוכן חדש...