Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

בגלל שחזרתי לצבא, אין לי זמן לטפל קוסמטית ברכב כמו שבעבר, אבל

אני מוצא פה ושם זמן פנוי והחלטתי לחדש את ההגנה על הרכב.

 

טוב אז היום קמתי ב5 בבוקר והתחלתי לעבוד על הרכב עד 11 בבוקר .

 

שלבים:

1. שטיפה בשיטת 2 דליים .

+ משאבת לחץ מים 12V.

+ שמפו - CITRUS WASH AND GLOSS .

 

** אחח כמה שהשמפו הזה מדהים .

מומלץ בחום !!!

 

2.ערכת פלסטלינה של מגווירס.

 

3.גלייז שמשלב בתוכו הגנה - BLACK LIGHT .

 

4. אוטם צבע - מנזרנה POWER LOCK .

 

5. חידוש גומיות ופלסטיקה חיצונית - Auto Finesse Revive

מומלץ בחום !!!

 

6. חידוש צמיגים - Meguiar's Endurance

גם כן מומלץ בחום !!!

 

מקווה שלא שכחתי משהו.

יש רק תמונות סופיות .

 

שבוע טוב :) .

20141208_134623.jpg

20141208_134713.jpg

20141208_134723.jpg

20141208_135052.jpg

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תוצאה יפיפיה!

 

רק מעניין אותי אם התמונות הם אחרי האנדורנס לצמיגים ? זה הג׳ל ? כי אפשר להגיע לתוצאות יפות יותר..

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

עבודה יפה מאוד, כרגיל אצלך :)

 

שלומי לגבי גלייז, אם אתה אחרי מילוי של סווירלים ונקיון עמוק, autoglym srp.

לא תוכל להסתכל אחורה באחריות.

"יאללה בירי".

פורסם

נראה מצויין

קיבלתי חתיכה להתנסות מהגלייז הנ"ל BLACKLIGHT והשתמשתי בו בניקוי אחרון על הדלת האחורית אצלי ברכב, עשה עבודה יפה רק מעניין לראות עד כמה תשאר ההגנה (קינחתי עם V7 הייבריד)

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)

בשביל זה יש את הפוסו לאחר מכן :p

 

אגב - לגבי ה SRP - זה לא מיועד למכונה?

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)

זה הגלייז הכי טוב שתשתמש בו.

ניסיתי כמעט כל גלייז שניתן להעלות על הדעת (מסיבות כאלה ואחרות, אני יותר בקטע של להסתיר סווירלים מאשר להעלים אותם לחלוטין), וזה עולה על כולם מכל בחינה אפשרית.

על הדרך כבונוס, עולה פחות מרוב המוצרים.

תעשה קצת חיפוש לגביו ברשת.

 

עריכה: ליאב- זה גלייז שמיועד לעבודה ידנית, אבל עבודה עם מכונה תמקסם את התוצאות כמובן כמו בכל מקרה אחר.

עריכה אחרונה על ידי sciPoPo

"יאללה בירי".

פורסם

1.לא רואים בתמונות אבל עם בלאק לייט הצבע מנצנץ .

ועוד לא דיברנו על הריח שלו :))) .

 

בכול מקרה, אני סופר מרוצה מהמוצר .

 

דרך אגב, כבר יש לי כמה אנשים שרוצים שאמכור להם את הרכב :) .

אנשים מופתעים שהרכב שנת 2004 .

 

2. קצת התקמצנתי עם האנדורס .

כמובן שיותר חומר - יותר ברק .

אבל אני מרוצה מהתוצאה .

פורסם

לפי דעתי ככה בידיוק אמור לראות צמיג, צבע שחור עמוק ו"טרי", מט לחלוטין.

לא אוהב שהוא מבריק בדיוק כמו שלא אוהב שהפלסטיקה החיצונית מבריקה, לטעמי גלוס בחלקים האלה מקנה מראה מצועצע ולא טבעי.

פח נוצץ זה כבר משהו אחר :)

"יאללה בירי".

פורסם

איזה יופי של עבודה עשה AF REVIVE .

ממש חידש את כול הפלסטיקה והגומיות (אפשר לראות בתמונות ) .

טיפה קטנה על פד = מכסה שטח נרחב .

חומר סופר דופר חסכוני :) .

 

מה גם שהחומר דוחה מים .

 

לפי דעתי זה מוצר חובה .

פורסם

חייב כבר לנסות את ה-SRP הזה !

 

בקשר לפלסטיקים מבריקים אני מסכים, אפילו הסילק שיין מבריק לי לפעמים. צמיגים אני אבל כן אוהב שיחסית מבריקים (למרות שאני עדיין עושה באפינג לג'ל), עניין של העדפה אישית.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם
זה הגלייז הכי טוב שתשתמש בו.

ניסיתי כמעט כל גלייז שניתן להעלות על הדעת (מסיבות כאלה ואחרות, אני יותר בקטע של להסתיר סווירלים מאשר להעלים אותם לחלוטין), וזה עולה על כולם מכל בחינה אפשרית.

על הדרך כבונוס, עולה פחות מרוב המוצרים.

תעשה קצת חיפוש לגביו ברשת.

 

עריכה: ליאב- זה גלייז שמיועד לעבודה ידנית, אבל עבודה עם מכונה תמקסם את התוצאות כמובן כמו בכל מקרה אחר.

התגובה שלך מאוד עניינה אותי, דעתי מאוד דומה לשלך.

הsrp על סווירלס נותן משטח מבריק בדומה לפוליש?

איך הוא על שריטות דקות ולא עמוקות שפוליש בדר"כ מסיר?

לא אוהב הבדלי צבע גם מינוריים שלאחר פוליש ולא מתחשק לי להזיק ללכה.

בהנחה שיש מעליו אוטם ההשפעה שלו לאורך זמן טובה?

פורסם

בוא נצא מנקודת הנחה שאין על פוליש מקיף והוא ישאיר את הפח הכי חלק שניתן .

כשאין זמן, יכולת או כוח, פה הגאונות שבגלייז.

 

ל-srp שלוש יכולות ששתיים מהן מאוד מעניינות.

1. יכולת נקיון מעולה, גם אחרי שטיפה סופר קפדנית ומעבר של פלסטלינה, עדיין יש ג׳יפה שלא הוסרה, אז הוא משמש כקלניר לפח.

2. היכולת הכי חשובה, מיסוך שאין שני לו בגלייזים, וניסיתי כאמור לא מעט.

3. הגנה, לא שזה מעניין כי מעל תמיד תגיע אטימה נורמלית.

 

למוצר, כמו לרוב הגלייזים שהם aio (all in one) יש חומרי שחיקה סופר עדינים, הוא יכול להתמודד עם שריטות סופר עדינות, במקרה הטוב להעלים (כמובן בשימוש עם פד ידני אגרסיבי), או במקרה הגרוע, למסך לתקופה.

אישית? למפגעים נקודתיים אעדיף פוליש כמו ultimate compound או gtechniq p1.

 

כמה זמן האפקט של המיסוך יחזיק תחת אוטם טוב?

אצלי, אחרי הכנה הכי טובה שניתן, משכתי ארבעה חודשים מאוד יפים בשימוש עם מנזרנה powerlock.

בניגוד לגלייזים אחרים שיצא לי להשתמש בהם, ה-srp החזיק הכי הרבה זמן.

 

אין שום הבדלי צבע בשימוש בגלייז, להפך, הוא מחייה מאוד ומוסיף המון עומק.

 

אם יש לך עוד שאלות, בכיף.

"יאללה בירי".


×
×
  • תוכן חדש...