Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום היתה לי בעיה ברכב בנעילה מרכזית

כתוצאה מכך נשרף הפיוז ששולט על נעילה מרכזית רדיו ועוד כמה דברים

 

הפיוז הוחלף לאחד תקין

לאחר מכן אני מנסה להפעיל את הרדיו דיסק והוא שבק חיים

הוצאתי אותו ובדקתי האם הפיוז שלו תקין, ובאמת הוא היה תקין.

 

עכשיו מה אני אמור לעשות??

תנו לי עצות או דברים לבדוק לפני שאני הולך לאחד המתקינים בסביבה שלי

 

הרדיו דיסק של JVC אם זה משנה משהו

My Car: Peugeot 205 GR 94

כן כן גם הצרפתיה שלי נהנת לעשות לי בעיות

פורסם

לא היה בעיה ברדיו דיסק בכלל

אני בטוח שהבעיה היתה בנעילה מרכזית

כי ניסיתי לסדר שם משהו

ומשם יצא ניצוץ של קצר

 

מה שכן עכשיו לאחר הסתכלות חוזרת

ראיתי שבצמת חוטים שנכנסת לרדיו דיסק

יש שני חוטים בצבע אדום וצהוב שמנותקים מהצמה

יכול להיות שהם אחראיים לבעיה

ואם כן להיכן לחבר אותם בצמה

יש לי שמה בערך 4 או 5 חורים פנויים

My Car: Peugeot 205 GR 94

כן כן גם הצרפתיה שלי נהנת לעשות לי בעיות

פורסם

אכן האדום והצהוב שניהם מקורות מתח

לרדיודיסק תבדוק בצמת חוטים אחרת של מכשיר

JVC איפה אמורים להיכנס החוטים

פורסם

אולי למישהו יש צמת חוטים שהוא יכול להגיד לי לאיפה להכניס את זה?

My Car: Peugeot 205 GR 94

כן כן גם הצרפתיה שלי נהנת לעשות לי בעיות

פורסם

אין לאף אחד??

נראה לי קצת מוזר

אולי אחד מהמתקינים המעולים שלנו יודע??

My Car: Peugeot 205 GR 94

כן כן גם הצרפתיה שלי נהנת לעשות לי בעיות

×
×
  • תוכן חדש...