Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זה טינדר?

 

הלכתי לשחק דוקים..... :twisted:

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

  • תגובות 179
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לשחק דוקים = ללטף את הנחש?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא אני פשוט מרגיש שאנחנו בגן והוא עושה לנו בית ספר. (מפרגן בגדול)

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

מה 977? לא יכולת 1000?

 

סתם, כבוד. לי היו רק כמה עשרות. מצד שני הייתי מאוד בררן. רוב הגברים פשוט עושים לייק להכל. מה שכן, באסטוניה יש לא פחות פצצות (בעצם כן פחות באופן אבסולוטי, מן הסתם, אבל מוכן להתערב שלא ביחס לאוכלוסיה).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הרוסים טוענים שהאוקראיניות הכי יפות בעולם.

לי נראה שבכל האיזור הזה(צפון-מזרח אירופה) המצב טוב.:-)

הדוגמא שלי לארצות הניכר--בארץ, טינדר, פעם בשבוע match. במקרה הטוב. בסנט פטרסבורג, תוך 3 יממות, 40 מאטצ'ים..חלקן על גבול הדוגמניות..:shock:.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
הרוסים טוענים שהאוקראיניות הכי יפות בעולם.

לי נראה שבכל האיזור הזה(צפון-מזרח אירופה) המצב טוב.:-)

הדוגמא שלי לארצות הניכר--בארץ, טינדר, פעם בשבוע match. במקרה הטוב. בסנט פטרסבורג, תוך 3 יממות, 40 מאטצ'ים..חלקן על גבול הדוגמניות..:shock:.

החיים הטובים :)

זו הדרך לפתוח שבוע קר

קובי

:-)

פורסם

מי שיודע להתנהל מול נשים- מזיין גם פה בכמויות וגם שם בכמויות.

 

אם תמשיך לרדוף סביבה 24/7 בטח שהיא תרגיש שיש לה כוס מזהב....

 

כמו יזיזה שבאה עד אלייך במונית- כל אחד ירגיש שיש לו שמוליק מזהב.... ;)

פורסם

את ערב השנה החדשה העברתי עם ספורטאית אוסטרלית, בחורה מגניבה, באה אליי הביתה רכובה על אופנוע, בת 31, נוהגת על 335is ביום יום, פורשה 944 טורבו בסופש ואופנוע סוזוקי מארודר 650 ככה בקטנה.

ראש טוב, באה, גילגלה קצת ג'ויינטים, נשארה ללילה ובבוקר לקחה אותי לארוחת בוקר מצויינת.

אתמול זה היה יפה, בסביבות שעה 4 מישהי שלחה לי הודעה, התחלנו לדבר קצת, שאלה אם אני מבשל אמרתי שכן, מפה לשם בשעה 6:30 בערך, אמרתי לה שתבוא ואני אבשל משהו, ב8 כבר הייתי שבע, אז אמרתי לה שאני צריך לנקות את הבית, שאלה אם אני צריך עזרה אז שלחתי לה כתובת, שאלה אם להביא משהו, אמרתי לה יין אדום וקינוח.

וואלה הפתיעה, יין משובח ועוגיות שוקולד מריר ושקדים קלויים, דיברנו קצת בגינה, שטפה כלים, שמתי סרט מפחיד וזהו, נצמדה כמו דבק, בחורה משכילה, בת 27, למדה בצרפת וגרמניה, דוברת 4 שפות, ונתנה עבודה, ברצינות, קשה להרשים אותי, במיוחד בסיבוב הראשון אבל אתמול..... וואו.

עכשיו 3:15, ב6 מגיעה אחת נוספת, בת 34, כוסה.

haters will hate

פורסם

מישהו מוכן להסביר לי מה המשמעות של "משהו רציני"?

 

מחפש משהו רציני, זה המשפט הכי מאעפן שיש, כשזה בא זה בא.

haters will hate

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הכוונה שלא יתקשרו סוחרים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...