Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 179
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפי הממצאים בתמונות נראה שאתה מכונאי רכב.

מה זה הג'יפה הזו בציפורניים ? במקרה הם חדרו למקומות שנכנסים אליהם בהזמנה מראש ?

איזה כייף לי :)

פורסם
לפי הממצאים בתמונות נראה שאתה מכונאי רכב.

מה זה הג'יפה הזו בציפורניים ? במקרה הם חדרו למקומות שנכנסים אליהם בהזמנה מראש ?

 

הבן אדם שיפוצניק.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם (נערך)

כמו מה זה נראה לכם?

לכידה1.jpg

 

למה שיפוצניק?

"קבלן" אם כבר.

גם באמריקה יש חריץ ?

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

גם אני חוטא בסיגרים מדי פעם, יש לי מרפסת קטנטונת בבית אבל היא מספיקה בול ל-2 כיסאות ושולחן קטן להניח עליו את המאפרה וכוס וויסקי או רום (Ron Zacapa).

 

אחלה דרך להתפנק לאיזה חצי שעה-שעה בהתאם לסיגר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם (נערך)

שיפוצניק.... אהבתי :-)

 

הציפורניים שחורות בגלל הג'יפ שבסמלון, אני לא מכיר שיפוצניקים שהולכים לעבודה מחוייט, ואותי זה לא עוצר מלשכב מתחת לאוטו באמצע היום בכדי להחליף בורג בין האגזוז לסעפת הפליטה או לפרק סטרטר (סתם 2 דברים שעשיתי השבוע). 75355690eecfd72f3a55220c1a5f4b51.jpg

 

טינדר זאת אפליקציה מצויינת, אני לא מתייחס אליה כאפליקציה לסטוצים, היא פשוט עוזרת לקשר בין אנשים, הmoments שם זה דבר גאוני, אני מפרסם תמונות, מוסיף טקסט וזה רץ ל24 שעות, נותן הצצה לחיים שלי ובדרך כלל מושך תשומת לב חיובית ורצויה.

 

ימי ראשון:

 

fcb4ed2bf9f81ed31ca5e111b274adc4.jpg

e7f1d49fe5007dfe313f5f0c4597e013.jpg

21d7228272743d81e631f7fd4bb13a2e.jpg

3e68b16d99f100028456d74ed86500a4.jpg

52730c0f37926226a1fa691e81a2847d.jpg

3748cd579ea349cf93c8b3f4f0374720.jpg

סופ"ש:

 

f1768ffe4b6e382fa78907ae94146c6c.jpg

fc9decf6cc61552ab49ae39cedbf8638.jpg

705b233c38ba329f32679a30bb86f213.jpg

 

אמצע שבוע:

c7c00734f41be27fb9fcde12e7ce0aeb.jpg

4eb410b8ae9d8e89bf524531dc30fa00.jpg

58f28ddb34ae31e51fa8c8364c2c87e2.jpg

fd6ee4812992d4341730736d7575ee02.jpg

6428ebe6c8b64733d2054ec8efff6cf6.jpg

 

מי שנמצא בטינדר וללא הצלחה ממשית שירים יד.

עריכה אחרונה על ידי בנצי

haters will hate

פורסם

בקיצור, אתה משתמש במומנטס בתור האינסטגרם שלך. לא מדבר אלי בכלל להעלות תמונות של האוכל שלי או איפה אני נמצא, אבל אני יכול להבין את ה-appeal לאנשים שכן מעניין אותם.

בסופו של דבר, הכוח העיקרי של האפליקציה הזאת הוא העובדה הפשוטה ששני הצדדים צריכים להביע עניין ראשוני לפני שיוכלו לדבר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם (נערך)

בנצי'לה,

אם כבר מדברים על אפליקציות דייטים,

מה הטיפים שלך למשיכת תשומת לב חיובית?

זה רלוונטי בעוד תחומים בחיים אז מעניין לשמוע :)

 

 

נ.ב

מה שם המשקה בתמונה הראשונה?(הזה עם הפלפל).

עריכה אחרונה על ידי Applez

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016


×
×
  • תוכן חדש...