Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 179
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

טוב עוד מקרה מצער אפילו , וואלה מגיעים לאקט הכל סבבה וזורם אבל houston we have a problem, כוח הכבידה משפיע כלפי מטה ולא מעלה .

מקבל הערה שלא במקום ,

מה אתם הייתם עושים?

 

לא הבנתי, אתה בקטע של חיים הכט ("מה אתם הייתם עושים?") שאתה פשוט עושה סטאז' תיאורטי על סקס כהכנה למעבר לפרקטיקה?

 

יש לך מעצור?

פתח את אתר הפורנו החביב עלייך (ממליץ על רד טיוב) ותגיד לה שתצא מהשוק ותתפעל את המעצור, ראבק, שתשתמש בראש שלה....

:lol:

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם (נערך)

עידן, תזהר עם ההמלצות שלך:

1. היה כאן פעם שרשור שבו אנשים רשמו את האתרים החביבים עליהם. המנהלים, במקום לנעוץ, מחקו את השרשור :evil:

2. לא מזמן היה בעתונות סיפור על תביעות נגד משתמשי אתרים מסוג זה על זכויות יוצרים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הנה,

 

ערכתי את השם של האתר המומלץ (ברצינות, תכניסו למועדפים לפני שבטעות ימחקו אותו... :wink: ).

 

אגב,

למה יואב?....

 

היואב היחיד שאני מכיר פה עתיד לרוקן את תכולת קיבתו אל תוך שקית הקאה בעוד 3 חודשים במהירות לא חוקית, אני בכל אופן- עידן.

:-P

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אופס, בדיוק קראתי איזה פוסט של דיסקו. תוקן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אייל, היו לך כאן כמה פוסטים שהזמינו את התגובה של עידן.

אבל ניחא, יש כאן אנשים עם רעיונות מקוריים. חלקם הגיעו לפנתיאון של הפורום, חלקם נגנזו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לפנתיאון מגיעים בדרך כלל משתמשים עם לא יותר מהודעה אחת בפורום. יתכן שיהיו להם כמה עשרות, אבל המונה יעמוד על אפס. כנראה שאתה ותיק מדי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מישהו קרא "מלך החומוס ומלכת האמבטיה" אה?

הקטע הזה הרג אותי מצחוק!

עדיין לא קראתי, אני בחור של ספרים כבדים בדרך כלל, למרות שקראתי מזמן את "משה חואטו והעורב" ואת "הכלב היהודי" לאחרונה.

haters will hate

פורסם

 

יש לך מעצור?

פתח את אתר הפורנו החביב עלייך ותגיד לה שתצא מהשוק ותתפעל את המעצור, ראבק, שתשתמש בראש שלה....

:lol:

כן הראש שלה משמש מעמד לבקבוק

פורסם
הייתי מצרף לכאן את רוני עם המיטב של לטביה / אסטוניה להשוואות

 

תמונות שלי מפזז בספידו לא תמצא כאן, אבל אני יכול להגיד שעם כל הכבוד לבנצי (ויש כבוד), מילפיות בנות 35+ לא צריך להיות קשה לתפוס בכל מדינה. בגיל הזה הן כבר די נואשות...

פה, מסתבר, יש די הרבה אמהות בגילאים צעירים משמעותית, ואני חצי מתבייש להגיד שקרוב למחצית מהבחורות שיצאתי איתן פה חובקות גם ילד. למזלי הנוכחית לא (אני מקווה).

 

אגב, טינדר זו אמנם אפליקציית פח אשפה אבל היא מצליחה להיות גם גאונית במקביל. היא מאוד לא יעילה במציאת משהו רציני (אם כי הנוכחית במקרה הגיעה משם, ואיתה יש סיכוי למשהו רציני) אבל אין ספק שהיא משעשעת. עם הזמן טיפחתי פה רשימה מרשימה ביותר של סקרינשוטס מ"טינדר - המיטב של אסטוניה". אולי, מי יודע, יום אחד אחלוק אותה אתכם :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם (נערך)

מה זה אולי? תראה לי את שלך ואראה לך את שלי.

 

אני בדרך כלל מכוון ל35+ לא מהסוג הנואש, נשים חזקות ודעתניות, לא רע בכלל וגם לא קלות כמו הילדות. למבוגרות יותר אין זמן למשחקים, צריך לתת עבודה וממש להקסים אותם, מה שכן הן ממש אוהבות את הגינונים שלי, את זה שאני אולד פאשן, ילדות קל להרשים עם המסיבות והשולחנות במועדונים, והן מפסקות מהר מאוד. רק מה שם אני לא מוצא עניין ממשי.

 

 

b8ebff5299e4f3a980e46a7c2ca5cbc7.jpg

 

הכי טוב להיות גיבור על.

fe6f863ab1a1d84a0da14f61699839b3.jpg

עריכה אחרונה על ידי בנצי

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...