Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

ברשותי יונדאי אקסנט 2009, 1.4, עשה 100 אלף ק''מ.

לפני כחודשיים הייתי אצל המכונאי שלי והוא החליף לי שמן, פילטר, פלגים.

לפני זה אולי יהיה קצת רעש אבל לא הייתי שם לב לזה.

עכשיו שמתי לב שיש לי תקתוקים מהמנוע, מתי שהמנוע חם אחרי נסיעה..

מכונאי מעבודה אמר שמדובר בשסתומים הידראוליים כנירה שהלכו לעולמם או חסר לחץ שמן..

עכשיו המכונאי שלי שם לי שמן של liqui moly 5w 40 אריזה סגולה ואמר שזה יותר טוב מהשמן מינרלי ששמים במורשה..

1) יכול להיות שתקתוקים בגלל השמן? והאם הוא מתאים לדרישות היצרן?

2) מה ההבדל בין שמן זה לשמן מינרלי?

3) מישהו מכיר את הבעיה של תקתוקים ביונדאי? האם זה באמת שסתומים?

 

 

 

תודה, ושבת שלום.

פורסם

השמן שמתאים לריכבך הוא 10/40 חצי סינטטי. האקסנטים והגטסים ידועים במחלת המרימים ההידראוליים שניתפסים ומתקתקים. ניתן להמשיך לנסוע כך ואם מציק לך ניתן להחליף אותם בעלות של 40 שח למרים אחד ואצלך אם אינני טועה יש 12 כאלה פלוס עבודה במוסך תגיע בערך לאלפייה. כנס לפרוייקטים פה בטכני ותראה פרוייקט שלי שהחלפתי אותם באקסנט. אם תרצה צור איתי קשר ואבצע לך את ההחלפה שלהם בחינם כמובן.

פורסם

תודה על התשובה!

אהבתי את הפרוייקט שלך לגבי ההחללפה. ראיתי כמה סירטונים וזה קצת שונה אצלי..

 

זה הסירטון

 

נירה לי אני ישאר אם הבעיה, השאלה האם רצוי להחליף את השמן בתקופה הקרובה?

או אפשר לנסוע כחה?

×
×
  • תוכן חדש...