Jump to content

vadim44

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של vadim44

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. UP האם להחליף את השמן חברים?
  2. תודה על התשובה! אהבתי את הפרוייקט שלך לגבי ההחללפה. ראיתי כמה סירטונים וזה קצת שונה אצלי.. זה הסירטון נירה לי אני ישאר אם הבעיה, השאלה האם רצוי להחליף את השמן בתקופה הקרובה? או אפשר לנסוע כחה?
  3. שלום חברים, ברשותי יונדאי אקסנט 2009, 1.4, עשה 100 אלף ק''מ. לפני כחודשיים הייתי אצל המכונאי שלי והוא החליף לי שמן, פילטר, פלגים. לפני זה אולי יהיה קצת רעש אבל לא הייתי שם לב לזה. עכשיו שמתי לב שיש לי תקתוקים מהמנוע, מתי שהמנוע חם אחרי נסיעה.. מכונאי מעבודה אמר שמדובר בשסתומים הידראוליים כנירה שהלכו לעולמם או חסר לחץ שמן.. עכשיו המכונאי שלי שם לי שמן של liqui moly 5w 40 אריזה סגולה ואמר שזה יותר טוב מהשמן מינרלי ששמים במורשה.. 1) יכול להיות שתקתוקים בגלל השמן? והאם הוא מתאים לדרישות היצרן? 2) מה ההבדל בין שמן זה לשמן מינרלי? 3) מישהו מכיר את הבעיה של תקתוקים ביונדאי? האם זה באמת שסתומים? תודה, ושבת שלום.
×
×
  • תוכן חדש...