Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מד הדלק שלי נתקע בהתחלה ובמשך שבוע לא התקדם, מלאתי מיכל מלא ועוד טיפה.

מצב מד הדלק היה טיפה לפני הפס הראשון העבה ומאז לא התקדם.

 

מה נראה לכם הבעייה, מיכל הדלק עצמו, מד השעונים, או משהו אחר

 

תודה.

פורסם

נסה לעזור למצוף להתאפס . (לפעמים זה מצליח)

כאשר אתה נכנס לרכב - אל תניע ישר את המנוע .

פתח מתג (סוויץ) במצב ראשון , למצב שהלוח עובד אורות בקרה ושעונים - המתן כ 20 שנית .

וראה אם מד הדלק עולה , אם זז גם קצת זה בסדר .

נסה שנית - סגור מתג הנעה כללית , והפעל שוב במצב ראשון כמו קודם וראה אם מד הדלק עולה .

במידה ולא - כדאי לגשת למוסך לבדיקה .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

תודה

 

ניסיתי כמה פעמים זה לא עובד.

 

מה המשמעות של תיקון המצוף בהנחה שזו הבעיה.

מה העלות המשוערת

 

האם זה נגרם בגלל מילוי יצר?

פורסם

רציתי לעדכן אחרי כשבועיים מד הדלק התקדם בחמישה פסים קטנים

 

כשבפועל הוא היה אמור להראות את תחילת הפס העבה האחרון לקראת מילוי

 

 

ברור שהוא מזייף

 

 

מה יכולות להיות העלויות לדעתכם כי אני לא יודע לטפל בזה

 

ולא רוצה שיעבדו עלי כרגיל.. במוסך

 

תודה

פורסם

אל תעשה בנתיים כלום - המתן .

מאחר ומילאתה מעבר לפול-טנק , אפשר כי נכנס דלק למצוף ולכן הוא מזייף , והדלק בהמשך הזמן יתרוקן .

ואולי כאשר הדלק יתרוקן ויגיע לקווים שהמד מראה , הוא יתחיל לעבוד וירד נכון .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

תודה

 

היום הגיע הזמן שבו אני ממלא דלק כל שבועים לערך

 

למרות שהמיכל הראה כאילו השתמשתי רק בחמשה פסים נכנסו " בכח" למיכל כ 15 ליטר

 

שוב המחוק נמצא מצד שמאל לקו הראשון העבה

 

 

ברור שיש לי פה בעייה

 

השאלה מהן האפשרויות הקיימות והעלויות שאני אדע על מנת שיהיה לי מושג כשאגיע למוסך.

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...