Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

אחרי הפוסטים של איתמר של הטיפול הפנימי והחיצוני שהוא ערך לרכב די הדליק אותי כל העניין הזה.

ביום שישי האחרון ביצעתי ניקוי פנימי וחיצוני לרכב, וזאת לאחר שקניתי אותו ממישהו שדי הזניח אותו.

העבודה הייתה מפרכת. אבל מספקת.

טיפול פנימי.

לריפודים השתמשתי עם APC בדילול של 1 ל- 5. תוצאות פשוט מדהימות התקבלו (הריפודים כמו קטיפה בהירים של הונדה סיוויק)

לדשבורד חומר על בסיס מים של כימיקל גייס.

 

חיצוני.

שמפו של מגווירס(מקווה שרשמתי נכון)

ולאחר מכן קיט פלסטלינה גם שלהם.

ולג'נטים השתמשתי במוצר של סונקס.

הצמיגים שהם חדשים לא היה מה לנקות אותם לכן השתמשתי בחומר שנשאר לי מהרכב הקודם של STP

 

אחלה הסברים ושירות קיבלתי על המוצרים מאוטוסטור בחולון.

 

ועכשיו אני מאוד מאוד רוצה גם לעשות פוליש לרכב ואוטום או\ו ווקס לאחריו.

 

הבחור מאוטוסטור חולון הסביר לי שחבל על המאמץ בלעשות פוליש ידני, וכדאי לי מאוד לעבוד עם מכונה.

רק שלפני שאני רץ לקנות מכונה הייתי רוצה להתנסות קודם. ואז אדע אם זה בשבילי כל זה ולא לבזבז סתם כסף על הנושא.

 

וכאן באה הבקשה\שאלה,

האם יש מקום או חברים פה באזור חולון ראשל"צ בת ים והסביבה שניתן להשאיל מהם מכונה או להשכיר?

 

תודה מראש חברים.

×
×
  • תוכן חדש...