Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

אבל עדיין, האקורד זה רכב מודרני ובטיחותי. בדיוק כמו בסרטון של האודי שקיבלה 4 כוכבים לעומת 500 שקיבלה 5 כוכבים, האודי הייתה עדיפה בהגנה.

טוב, אם אתם רוצים לפתוח שרשור לגבי בטיחות מכוניות גדולות מול קטנות תפתחו, כאן זה שרשור ל-C1 החדשה.

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
14.5 שניות מאפס למאה? צריך למדוד לה תאוצות עם לוח שנה. רכב חייב להיות זריז כדי שיוכל לבצע עקיפות מהירות ובטוחות. בטח רכב עירוני שחי בסביבה של מרחקי עקיפה מוגבלים

יציאה מהמקום זה נתון לא רלוונטי, בטח לא לרכב שמתיימר להיות חסכוני. מה שמעניין זה מ80 ל120, זאת המהירות בה מתבצעות עקיפות. מעניין גם מהי מהירות השיוט האידאלית של הרכב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

רכבים כאלו משייטים בכיף 100-110.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בימים האחרונים אני שוכר c1 אוטומטית, בסיכום, מי לעזאזל משלם פאקינג 60 אלף שקל על הדבר הזה?? הפונטו 2001 שלי הייתה יותר מאובזרת ויותר "רכב".

 

דיפוני דלתות לא קיים, חלונות מאחורה סטייל טנדר, בכלל מה אמור לשבת מאחורה? כלב לא ירגיש שם בנוח, זה קרש. אפילו לתא כפפות אין דלת! וואו. האורות לא מתכבים שמכבים סוויץ, אין לנהג שליטה על החלון חשמל של הנוסע וצריך להתכופף עד לצד השני של האוטו בשביל לפתוח חלון, מזגן באמצע בלי אופציות כיוון ובגדול מקרר את הגג, אם אפשר לקרוא לזה מקרר, מערכת מקורית שתבייש רמקולים מקוריים שהגיעו במסך מחשב שלי, נוחות נסיעה שמביישת פיאט אונו, ואם כבר פיאט אונו, המגב הבודד זה עיצוב או עוד קמצנות? שמתם לב שלא דיברתי על המנוע עדיין? לא רוצה להתחיל אפילו.

 

בקיצור, פראייר מי שקונה את הרכבים האלה, זה לא רכב. עדיף סופרמיני משומשת בת שנתיים ולא את הזבל המוטורי הזה. בושה לשלם על זה כלכך הרבה כסף.

פורסם
בימים האחרונים אני שוכר c1 אוטומטית, בסיכום, מי לעזאזל משלם פאקינג 60 אלף שקל על הדבר הזה?? הפונטו 2001 שלי הייתה יותר מאובזרת ויותר "רכב".

 

דיפוני דלתות לא קיים, חלונות מאחורה סטייל טנדר, בכלל מה אמור לשבת מאחורה? כלב לא ירגיש שם בנוח, זה קרש. אפילו לתא כפפות אין דלת! וואו. האורות לא מתכבים שמכבים סוויץ, אין לנהג שליטה על החלון חשמל של הנוסע וצריך להתכופף עד לצד השני של האוטו בשביל לפתוח חלון, מזגן באמצע בלי אופציות כיוון ובגדול מקרר את הגג, אם אפשר לקרוא לזה מקרר, מערכת מקורית שתבייש רמקולים מקוריים שהגיעו במסך מחשב שלי, נוחות נסיעה שמביישת פיאט אונו, ואם כבר פיאט אונו, המגב הבודד זה עיצוב או עוד קמצנות? שמתם לב שלא דיברתי על המנוע עדיין? לא רוצה להתחיל אפילו.

 

בקיצור, פראייר מי שקונה את הרכבים האלה, זה לא רכב. עדיף סופרמיני משומשת בת שנתיים ולא את הזבל המוטורי הזה. בושה לשלם על זה כלכך הרבה כסף.

בעיקר שהיום בסכום הזה אתה כבר יכול לקנות סופרמיני אוטומטית..או להוסיף עוד עשירייה ולהגיע לפיאסטה

פורסם

ב 60,000 לא קונים שום סופר מיני אוטומטית חדשה.

השלישייה הצרפתית-יפנית דור I נועדו מראש ומלכתחילה להיות רכב פשוט, זול ועממי לנסיעות עירוניות. בואו גם לא נשכח ששורשיהן נטועים אי שם בתחילת העשור הקודם.

נראה שהדור החדש התבגר, התברגן ואיתו המחיר. גם אני צופה הורדות מחירים חדות "חבר" סטייל.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הגעת העירוניות החדשות של PSA מחזקת את הסיכוי להגעת הטווינגו החדשה לארץ.

 

הגעת הטווינגו תסלול את הדרך לייבוא גרסתה הספורטיבית, לכשתוצג.

 

ואז קרסו יתקעו לה מחיר מההפטרה, יקשו על נסיעות מבחן, שלושה אנשים יקנו וגו' :roll:.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אני לא יודע מאיפה אתה מביא שמועות על הקליאו, אבל ממקורות בקרסו היא לא תגיע בקרוב ואין תוכניות להביא אותה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
ב 60,000 לא קונים שום סופר מיני אוטומטית חדשה.

השלישייה הצרפתית-יפנית דור I נועדו מראש ומלכתחילה להיות רכב פשוט, זול ועממי לנסיעות עירוניות. בואו גם לא נשכח ששורשיהן נטועים אי שם בתחילת העשור הקודם.

נראה שהדור החדש התבגר, התברגן ואיתו המחיר. גם אני צופה הורדות מחירים חדות "חבר" סטייל.

 

איתמר

 

סבבה, נועד להיות רכב פשוט ועממי- אבל יש גבול, לחסוך אפילו על דלת לתא כפפות?

ואם לרגע חושבים על המחיר, 60 אלף שקל זה לא זול בכלל, בטח ובטח לא לתמורה שמקבלים, 4 גלגלים, כיסא בית ספר, ועטפו הכל בנייר כסף. (נראה כאילו הכסף הגדול ברכבים האלו הושקע בתיכנון וייצור של ניילונים לקריעה אחרי הקנייה, אם בכלל יש כאלו)

 

אפילו לא רוצה לדבר על המנוע.

פורסם
אני לא יודע מאיפה אתה מביא שמועות על הקליאו, אבל ממקורות בקרסו היא לא תגיע בקרוב ואין תוכניות להביא אותה.

מקורות בקרסו כבר שלחו נציג של החברה לעשות קורס על הטויינגו אבל אין כוונה להביא את הרכב בנתיים.

הם עסוקים מידי עם דאצ'יה, הם כבר פרקו לדאסטר את הצורה

הסנדרו עדיפה על רוב המכוניות המינייטוריות האלה

אייל

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

http://www.cartube.co.il/%D7%A4%D7%99%D7%92-%D7%95-108-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%E2%80%93-%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8-%D7%94%D7%97%D7%9C-%D7%9E-69990-%D7%A9%D7%A7%D7%9C

 

פיגו 108 70! אלף לגירסה הידנית,בסדררר.

אם כי היא מגיעה עם מנוע החזק בסגמנט 1.0 עם 82 כ"ס.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יוליאן - עדיין המחיר מופרז לגמרי, זה מחיר של סופר מיני.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אין ספק שהדור האחרון של ה-C1 היה בדיחה, הן באבזור הדל והן ברמת המחיר שנמכר בה בהשוואה למה שהציע הרכב ובהשוואה למתחרות המקבילות.

מעניין אם בדור החדש נעשה שינוי תפיסתי משמעותי ברכב - לפחות ברמת האבזור, כי ברמת המחירים הוא עדיין מתומחר גבוה מדיי לטעמי בהשוואה למתחרות.

 

yulianx - אמרת שהזמנת נסיעת מבחן. תוכל לספר התרשמותך מהדור החדש?


×
×
  • תוכן חדש...