Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שיפוץ הוספה אני רוצה לעשות מספר רישוי על הכנף

מישהו יודע איפה מתעסקים עם זה או אם אפשר לעשות מדבקה?

תודה

פורסם

בעבר היה אדם, שכל תפקידו היה לכתוב את המספר רישוי, ידני ובדכ היה ממוקם במכוני הרישוי. אם ברצונך להקנות לוספה, את המראה המושלם, אל לך לשים מדבקה. קצת יוזמה , או לשלוח לצבעי כגון יניב גולן, ארז דרור ודומיו. ולבצע משתי קצוות הכנף בכיתוב שחור כאשר למטה צבע צהוב .ובכול מקרה עם אתה מתעקש על מדבקה , צמוד לפיין ליין ברחוב קיבוץ גלויות, יש אדם שעושה מדבקות. הכי קרוב למקורי!!! אבל זה לא מקורי!!! בברכה

פורסם

כיום כבר לא צריך מספר על הכנף הקדמית, חובה רק לוחית אחורית בעלת תקן.

אם זה רק כדי להקנות מראה רטרו ולשמר רכב אספנות אני בעד:mm_yeah:

כבר לא:sad: HONDA SILVERWING INTERSTATE 82

HARLEY DAVIDSON 1000 1982 :-)

פורסם (נערך)

אם מראה רטרו אז מספר הרישוי הראוי צריך להיות ברקע כתום...

הערה: מספרי הרישוי הכתומים היו בשנים 1958 עד 1971

עריכה אחרונה על ידי oldcar

שלמה דן גדרון

פורסם

היו שנים בהן דווקא מדבקה היתה המקור. אם אני זוכר נכון, מ 1976 ועד 1983. אח"כ ביטלו את הצורך במספר על הכנף הקדמית לחלוטין, ומאחור נדרשה לוחית מוטבעת.

 

israel2.jpg

 

בתמונה שלמעלה לוחית רישוי קדמית ואחורית של טילון, עם המדבקה המקורית. אם השנים מתאימות, אוכל לשלוח לך תמונה ברזולוציה גבוהה ממנה גרפיקאי יוכל להכין מדבקות "נאמנות למקור".

 

 

נמרוד

פורסם

הוספה שלי שנת 68 ומן הסתם אני יודע שכיום לא צריך לשים לה מספר רישוי קדמי אלא אני רוצה את המראה של הרטרו

גם את השיפוץ של הוספה העברתי במגוון רחב של חלקים ישנים אבל את הספידומטר המקורי עם המראה המחוספס והדהוי החלטתי להשאיר!

למה? כי אני רוצה לתת לוספה תחושה של ישן עם המראה החדש שלצערי היה צריך לעבור פחחות שכן התחילה לי חלודה, הרבה ריתוחים מבעלים קודמים ועוד..

הוספה עברה ניקוי חול ומאז כבר 4 שנים שלא נגעתי בוספה.

האמת שיש לי כנף קדמית לוספה עם מספר רישוי מקורי מקדימה ככה שאת המידות והצבעים (כתום ושחור) אני יכול בקלות להשוות ללא בעיה ולהראות לבחור עם המדבקות את הפונט והגודל עם כנף אמיתית בעלת מספר רישוי

ככה שאני מודה לכולם על העזרה לתת לי דוגמא או תמונה אבל יש לי את המקור במחסן..

אני אלך לבחור בתל אביב שהומלץ לי אני אבדוק איתו

תודה

×
×
  • תוכן חדש...