Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדבר אחד אתה צודק, הפורום נועד לתרום ולעזור.

 

ולכן אנו מנסים לחסוך ממך את המאמץ, בלבנות תיבה כל כך גדולה וכבדה.

אם אתה רוצה לקבל את העיצות שלנו, תרגיש חופשי.

 

אם אתה רוצה לא להתייחס, גם זאת אופציה, אין זה אומר שזאת האופציה הנכונה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נעלבים? שוב אני אומר לך תחזור למציאות. אני אישית מגיב קצת בתוקפנות כי זה מעצבן אותי ש"מתקין" כמוך מטעה אנשים בפורום ויאמינו למישהו שקורא לעצמו מתקין. ולא לי או למיקה..

לא חבל? תמשיך לבנות תיבות ואל תכתוב שטויות פה.

פורסם

 

אני תיבות בונה מ "1 - "1.8

 

 

באילו מערכות אתה משתמש בעובי כזה? מאוד לא מקובל להשתמש בעובי עץ כזה.

 

סתם כנק' שקצת קשורה - אם אתה רוצה חומר מעולה ניתן גם שיש.

פורסם

אני מקווה שעד המפגש אני אקנה וארכיב את המערכת ואז נראה.

 

חוץ מזה כולם הדביקו אותי והחלטתי לעשות בניה לבגג',

פרטים בהמשך. :-P

פורסם
באילו מערכות אתה משתמש בעובי כזה? מאוד לא מקובל להשתמש בעובי עץ כזה.

 

סתם כנק' שקצת קשורה - אם אתה רוצה חומר מעולה ניתן גם שיש.

 

בסאבים מעל 500 RMS נקי (לא לפיוניר וכו)

 

אני לא רוצה להעליב אבל,

 

אתה בכלל יודע מה זה קרבון :?:

פורסם
אה, מזל שעכשיו אתה מציין שזה נכתב לצורך הודעה אינפורמטיבית.

 

אני הבנתי מזה שזה בא בכלל לתקן את דבריי, במיוחד אחרי ההודעה שבאה אחרייה :)

מסתבר שעכשיו תיקנת את עצמך ..?

ממש לא תקנתי את עצמי, לדעתי הייתי ברור לגמרי אבל שכחתי שיש אנשים שצריך לעשות להם אוירון.

פורסם
ראיתי שיש כל מיני תיבות לסאבים שבנויים גם מחומר שקוף (פיבר גלאס או סוג של פלסטיק).

האם שימוש בחומר כזה לא גורם לירידה באיכות הצליל מסיבה כלשהי (עובי, אטימה וכו')?

האם כשהסאב מושמע חזק אין סכנה שהתיבה תישבר?

הקפדה על תכנון תיבה לפי הוראות היצרן, בנוגע לחומר ממנה היא בנויה, עובי הדפנות, סוג הציפוי החיצוני, איכות החיווט הפנימי, המחברים, חומרי הדיפון/הריסון (במידה ויש), החיזוקים הפנימיים, שיטת הוצאת/ספיגת האויר מהדרייבר, תבטיח איכות צליל מקסימאלית.

 

פלטות MDF (שבבי עץ דחוסים) נחשבות טובות מאוד לבניית תיבות לסאבוופרים/רמקולים.

פורסם

כשאני מדבר על ציפוי אני מתכוון על הבד שאיתו מצפים. אני לא רואה בו שום דבר שישפיע על התיבה.

נראה לי שאנחנו מדברים על דברים שונים. אשמח אם תפרט.

פורסם

כשאתה אומר קרבון - מילולית זה פחמן.

 

אתה מתכוון לתרכובות קרבון מאוד נרחבות שבין היתר ישנן תרכובות קשיחות מאוד לאחר יבוש או תהליכים כימיים אחרים.

 

עברתי?

פורסם

כן זה נכון למרות שזו היתה דוגמה לשם הסברה שלכל חומר:קושי, חוזק, וצפיפות שונה ולפי זה משחק העובי האופטימלי.

 

נ.ב ראיתי שיש לאנשים פא טעות קטנה:

 

MDF לא עשוי משבבי עץ דחוסים אלא מקרטון דחוס שזהואחומר ממש זול :-P

פורסם

נ.ב ראיתי שיש לאנשים פא טעות קטנה:

 

MDF לא עשוי משבבי עץ דחוסים אלא מקרטון דחוס שזהואחומר ממש זול :razz:

פרוש המילה Medium Density Fibreboard, הוא סוג של לוח קשיח העשוי מסיבי עץ, המודבקים בחום ובלחץ רב. ראו קישור http://www.design-technology.org/mdf.htm
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...