Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

במהלך הבא עלי להכניס את הרכב לטיפול ראשון של 15,000ק"מ.

עקב כך שאינני אפילו חושב לכיוון ,של טיפול במוסך מורשה קרסו בצק פוסט בחיפה.

עקב שירות גרוע שקיבלתי מיום העברת התשלום על הרכב.

אשמח לשמוע האם כבר טיפלתם במוסך מורשה באזור הצפון, ואתם יכולים להמליץ לי עליו.

מוכן לנסוע צפונה, רק על מנת לא לטפל בחיפה.

בנוסף אשמח לדעת, מה כולל הטיפול הראשון- לא מצאתי אפילו בספר רכב.

וכמה שילמתם.

תודה מראש לעוזרים

פורסם
קליאו החדשה עושה טיפולים כל 30 אלף או שנה ולא כל 15 אלף

 

גם לי נאמר כך בזמן הרכישה וגם על לפי המדבקה על החלון הקידמי...

איזה דגם יש לך?

על איזה קרסו אתה מדבר זה שבחוצות המפרץ?

מה היה לך שם?

מעניין אותי לדעת כי עם הרנו הקודמות שלי טיפלתי בנתניה

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם

רשום 30 אלף או שנה, אבל עם האקלים בארץ ואופי הנסיעה לא כדאי לצמצם מרווח טיפולים? יקרה משהו (חוץ מלכיס) להחליף שמן ופילטר שמן כל 15K?

אני גם חשבתי לעשות טיפול ב-15 ולא לחכות לשנה (30 יגיע הרבה אחרי שנה). יש לי עוד משהו כמו 3-4 חודשים לטיפול.

 

אגב, אני עם הדגם 0.9 שעולה לירושלים לא מעט, לדעתי העליות הן סיבה מספיק טובה לרכב ש"עובד קשה" כדי לצמצם מרווח טיפולים.

פורסם

אני גם עם ה-0.9 עושה בממוצע 110 ק"מ ביום כך שלי זה יוצא שנה או 30 אלף ק"מ באותו הזמן פחות או יותר.

מניסיון עבר עם רנו ומנועי טורבו אין בעיה בכלל עם הטיפול כל 30 אלף אם אתה נוסע על טורחם גבוהים באופן קבוע מומלץ לבדוק שמן ובמידת הצורך להוסיף בין טיפול לטיפול ( לא משהו רציני )

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם

אני דווקא נוהג יחסית רגוע משתדל להעביר הילוכים מוקדם במישור ולא למשוך. העבודה הקשה של הרכב היא בבוקר בעליות לירושלים כשיש שיירות של משאיות שמאטות את התנועה ודורשות להאיץ בעליות.

אגב, זו הפעם הראשונה שיש לי רכב מוגדש, ככה שאני מעדיף אולי להיות בצד ה"שמרני" יותר.

פורסם

על כמה תצרוכת דלק ממוצעת אתה עומד עכשיו?

בעלי איסוזו או רנו הינכם מוזמנים לקבוצות "איסוזו טרופר בשטח" ו-"רנו קליאו החדשה" בפייסבוק.

פורסם

שלום לכולם,

קודם כל ברצוני להודות על התגובות המהירות והענייניות של חברי הפורום.

לצערי קיבלתי שירות מחפיר ממרכז השירות של רנו בחוצות המפרץ-מיד לאחר העברת התשלום המלא על הרכב.

והאמת שגם מהמוסך, כאשר הגעתי לגבי תקלה בחיישני הרוורס.

ולכן אינני מעוניין לטפל במוסך הנ"ל.

תודה על ההמלצה על המוסך בנשר, ביימים הקרובים אני אצור קשר וידווח.

לגבי הטיפול-

הרכב שברשותי הוא הגרסה 0.9, אינני יודע האם הטיפולים הם כל 15K או 30K,

פשוט עוד לא עברה שנה ממועד רכישת הרכב, ונדלקה לי נורה כתומה- נורית להגיע לטיפול.

המד הוא מעט מתחת ל15,000 ולכן הסקתי שמדובר בטיפול בגלל הק"מ, ולא בגלל פרק הזמן.

האם ידוע לכם מה העלות של טיפול שנתי ראשון?

×
×
  • תוכן חדש...