Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מסכים לגמרי. גם מוסכים פרטיים שאינם יבואן אבל מתמחים ברכב מיצרן x בהחלט מעודכנים בנושא הכשלים. אולי הם מקבלים את זה חודש או חודשיים אחרי זה, אבל זה מופיע בסורק הממוחשב שמחובר ל planet2000. ולכן בהנחה שיש להם את התוכנה ,ידעו לטפל בבעיה מבעוד מועד. לפעמים ניסיון יותר חשוב ממסמך במחשב. קראתי כמה פעמים פה בפורום שמוסך רון פתר בעיות טכניות סבוכות שצמפיון מוטורס לא הצליחו.

פורסם

אכן מוסכים רציניים ידעו על הכשלים הנ"ל, רק שבמקרה הזה תצטרך לשלם על התיקון בוודאות.

בחלק מהמקרים (לדוגמא בשרשור עם הקאדי שנפתח עכשיו) אם פנית למורשה יבצעו את התיקון בחינם, גם שלא במסגרת האחריות.

פורסם
לא מסכים לגמרי. גם מוסכים פרטיים שאינם יבואן אבל מתמחים ברכב מיצרן x בהחלט מעודכנים בנושא הכשלים. אולי הם מקבלים את זה חודש או חודשיים אחרי זה, אבל זה מופיע בסורק הממוחשב שמחובר ל planet2000. ולכן בהנחה שיש להם את התוכנה ,ידעו לטפל בבעיה מבעוד מועד. לפעמים ניסיון יותר חשוב ממסמך במחשב. קראתי כמה פעמים פה בפורום שמוסך רון פתר בעיות טכניות סבוכות שצמפיון מוטורס לא הצליחו.

 

מוסך כללי מומחה שמכיר את הדגם ומקבל עידכונים, יוכל להפנות אותך למוסך יבואן לביצוע הריקול.

 

הוא בעצמו לא יוכל לבצע ריקול כיוון שאין לו אפשרות לקבל את החלקים הרלווטיים מהיצרן, שמסופקים ללא תשלום + תשלום (אומנם נמוך) על שעות העבודה.

 

 

אם העבודה מתבצעת בתשלום מצד הלקוח - זה כבר לא נקרא ריקול.

 

ואם נניח נכנסת למוסך כללי שלא בדיוק מתעדכן ולא מודע בכלל שיש ריקול - אז אתה מפספס פה.

 

לזה התכוונתי כשכתבתי שיש לקחת את הדברים האלו בחשבון כשבוחרים לטפל במוסך כללי.

 

אין בכלל קשר לרמת המקצועיות או יכולת של המוסך לטפל בבעיה.

 

 

פורסם

זה נכון ,נושא העלות יכול להיות משמעותי מאד בריקול מחוץ ליבואן. אבל הייתי כבר במוסך היבואן שאף אחד לא ידע איך לקפל את הכסא האחורי. חשבתי שיש תקלה במסילה. תיק תק הראו לי במוסך פרטי איך...

פורסם

שוב פעם. אני לא מדבר על רמת מקצועיות. כפי שכולנו יודעים - יש ויש.

 

אבל, עובדתית אי אפשר לקבל שרות מסגרת האחריות (בין אם זה החלפת חלק או ביצוע ריקול) במוסך כללי. אלא אם אתה מעוניין לשלם על כך.

 

זה המצב וצריך לקחת את זה בחשבון.

 

רמת המקצועיות זה סיפור לגמרי נפרד.

 

 

פורסם

מה יקרה אם רכב עובר בעלות והבעלים החדש מחליט להכנס למוסך יבואן לאחר האחריות? יקיימו ריקול שקט אם לא טופל סדיר אצל היבואן?

 

אגב, בניגוד למיקרוסופט, כאשר יש ריקול אמיתי, מקבלים לבית הזמנה לגשת למוסך.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

ביצוע ריקול שקט או בכניסה ראשונה למוסך לא משנה איפה הרכב טופל קודם דבר ראשון יבצוע את התיקון והוא יהיה על חשבון היצרן

פורסם

לא חושב שלובנסקי מתנהלים ביושר בנושא הריקול השקט הזה! אני קניתי c5 2011 לפני חודש שעשתה 22k ק״מ, וטופלה במורשה שלהם בלבד, האוטו נמצא באחריות שנה ד׳ שלא כוללת ממש הכל. לדיוק סיים 3 שנים לפני חודש בלבד.

יומיים אחרי שקניתי שמתי לב שעל הבוקר יש רעש תקתוקים שנחלש עד נעלם אחרי שהמנוע מתחמם. הכנסתי את האוטו למוסך שלהם בחיפה, בדקו ואמרו שיש לפתוח ולהחליט מה להחליף, כאשר במקסימום יחליפו כל השרשרת והמכלולים שלה. עלות 4200 כולל עבודה.

מה עם אחריות?! שנה ד׳ לא כוללת טיימנג, ריקול לא ריקול אין. אחרי הכל עשו מחוות יבואן והשתתפו ב 30% מהחקים בלבד, וכמובן החליפו הכל, אני לא יודש אם היה צורך להחליף הכל. וגם היה תנאי! החתימו אותי שלא תהיה לי תביעה נגדם בגין הנושא!!

אז, אם היה ריקול היו צריכים מזמן לתקן באוטו הנ״ל, היות והוא עשה טיפול כל שנה ללא קשר למס הק״מ.

פורסם
לא חושב שלובנסקי מתנהלים ביושר בנושא הריקול השקט הזה! אני קניתי c5 2011 לפני חודש שעשתה 22k ק״מ, וטופלה במורשה שלהם בלבד, האוטו נמצא באחריות שנה ד׳ שלא כוללת ממש הכל. לדיוק סיים 3 שנים לפני חודש בלבד.

יומיים אחרי שקניתי שמתי לב שעל הבוקר יש רעש תקתוקים שנחלש עד נעלם אחרי שהמנוע מתחמם. הכנסתי את האוטו למוסך שלהם בחיפה, בדקו ואמרו שיש לפתוח ולהחליט מה להחליף, כאשר במקסימום יחליפו כל השרשרת והמכלולים שלה. עלות 4200 כולל עבודה.

מה עם אחריות?! שנה ד׳ לא כוללת טיימנג, ריקול לא ריקול אין. אחרי הכל עשו מחוות יבואן והשתתפו ב 30% מהחקים בלבד, וכמובן החליפו הכל, אני לא יודש אם היה צורך להחליף הכל. וגם היה תנאי! החתימו אותי שלא תהיה לי תביעה נגדם בגין הנושא!!

אז, אם היה ריקול היו צריכים מזמן לתקן באוטו הנ״ל, היות והוא עשה טיפול כל שנה ללא קשר למס הק״מ.

לא קיים שום ריקול בנושה התזמון, מידע טכנית לגבי פתרון של תקלה מסוימת, לדגם ותאריך יצור מוגדר על ידי היצרן לא מהבא ריקול גורף לכול המכוניות.

פורסם

חבל מאוד. כנראה שלא רק בצ'מפיון יודעים להבריח לקוחות.

פורסם
חבל מאוד. כנראה שלא רק בצ'מפיון יודעים להבריח לקוחות.

מה זה שייך לצ'מפיון, זה מדיניות של יצרן הרכב.

פורסם

ובצ'מפיון זה לא מדיניות של היצרן? לא ברור לי מה ההבדל.

פורסם

כנראה אין הנחיות ברורות 'מלמעלה' משמע משרד התחבורה - לגבי הודעות ריקול למי שאינו הבעלים הראשון של רכב, ואז לכל יבואן מדיניות משלו.

לא טוב שזהו המצב. לדעתי המחוייבות של היבואן היא לרכב (או בעליו) ולא משנה אם הוא הראשון או החמישי.

 

לרנו שי שלי קבלתי הודעה הביתה (או למייל, איני זוכר) על ריקול גם כשהרכב לא טופל במוסך מורשה.

אצלם אפשר להרשם באתר היבואן ובעבר אפילו שלחו מידי פעם (במתינות, ממש לא הספמה ופרסום עצמי) הודעות ומגזין נחמד שהם הכינו.

ילה גבר בא נראה! מר +1
×
×
  • תוכן חדש...