Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש צפון - מחר!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אנשים.

 

יש מצב למפגש מחר?

אם אנשים מעוניינים להגיע, לשמוע, לראות ולהראות, להציע, לקבל הצעות - זה הזמן...

רשמו אם אתם מעוניינים, ואם יש ביקוש גדול יחסית, קבענו.

 

גל

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני אגיע כנראה.

אני מקווה שהבחור שהתקין את ה-FNQ (ויטלי?) יגיע כי אני חייב עוד שמיעה של הסט לפני קנייה.

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם
אני אגיע כנראה.

אני מקווה שהבחור שהתקין את ה-FNQ (ויטלי?) יגיע כי אני חייב עוד שמיעה של הסט לפני קנייה.

אחלה, נקווה באמת שויטלי יבוא, ונראה לי שלא תהיה בעיה עם זה כי כל התקנה חדשה לרוב

מגיעה... ;)

 

גל

פורסם

יש עוד אנשים? (אני בלחץ לדעת כי מ 16:00 אני לא אהיה על המחשב יותר)

בכל מקרה אבדוק עם אדי כמה אנשים מעוניינים - ואם יש מספיק בשביל שיהיה שווה להפגש,

אז נקבע את זה.

למי ששואל מתי בערך - והיכן:

בסביבות 15:30 -16:00 במתחם היוניברס קלאב בנשר.

זמן סיום - לא מוגבל, אלא עד אחרון האנשים...

 

גל

פורסם

גל אם תהיה לך תשובה וודאית לגבי מחר אחרי השעה ארבע ולא יהיה לך איך להודיע אני ישלח לך את

הפלאפון שלי בה"פ ואני יפרסם הודעה מסודרת, אם תהיה בעיה..

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם

אנחנו עד היום בערב נגבש כאן את ההודעות ונחליט, כך שלא תהיה החלטה של אותו יום,

אלא יום לפני.

כרגע כמו שזה נראה - יש מצב בהחלט.

פורסם

גם אני לפני קנייה של מערכת, ככה שאני מאמין ששמיעה של כמה מערכות לפני הקנייה לא יכולה להזיק יותר מדי..

 

להביא איתי 2-3 חברים יהיה בעייתי?

Live To Drive, Drive To live

פורסם
גם אני לפני קנייה של מערכת, ככה שאני מאמין ששמיעה של כמה מערכות לפני הקנייה לא יכולה להזיק יותר מדי..

 

להביא איתי 2-3 חברים יהיה בעייתי?

להיפך - כמה שיותר, יותר טוב.

 

גל

פורסם

מחשיך בחמש וחצי בערך.

כך שגם אם יגיעו ב 16:00 יהיה מספיק אור להכל...

15:00 גובל עם אנשים שיוצאים מקניות שם גם.


×
×
  • תוכן חדש...