Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נשמע שהחי בסרט הזה ראה יותר מדי סרטי משטרה אמריקאים, "תישאר ברכב"? לא מתאים לשוטרים פה שיושבים עם הכרס המשתפלת בתוך הניידת בזמן שה'חשוד' רוכן מעליהם בחלון הנהג.

אני אוהב גם את התירוץ העלוב "מצטער אבל התחלתי לרשום דוח ואני לא יכול לבטל"

הסמרטוט יכול ועוד איזה לבטל, הבעיה שהם מחפשים קורבן לא מתלהם כדי למלא בבטחה את מכסת הדוחות היומית שלהם.

אם היה מדובר בעבריין אני בספק אם הוא היה טורח לעכב אותו יותר מחצי שניה.

פורסם
נשמע שהחי בסרט הזה ראה יותר מדי סרטי משטרה אמריקאים, "תישאר ברכב"? לא מתאים לשוטרים פה שיושבים עם הכרס המשתפלת בתוך הניידת בזמן שה'חשוד' רוכן מעליהם בחלון הנהג.

אני אוהב גם את התירוץ העלוב "מצטער אבל התחלתי לרשום דוח ואני לא יכול לבטל"

הסמרטוט יכול ועוד איזה לבטל, הבעיה שהם מחפשים קורבן לא מתלהם כדי למלא בבטחה את מכסת הדוחות היומית שלהם.

אם היה מדובר בעבריין אני בספק אם הוא היה טורח לעכב אותו יותר מחצי שניה.

 

ועל זה נאמר כבר:

המקלדת סובלת הכול והפח סובל כל מקלדת.....

פורסם

בד"כ בעיר אין ירוק מהבהב ברמזור והרמזור הופך לצהוב מייד אחרי ירוק.

לעצם העניין

חסרים המון פרטים (שייתכן וקיימים במזכר)

לדוגמא , השוטר לא ציין באיזה נתיב הוא עמד ולא ציין באיזה מהנתיבים הרכב נכנס לצומת כשהיה "אדום מלא" ומה זה בכלל "אדום מלא" האם יש דבר כזה אדום לא מלא ?

השוטר ציין שהוא "ראה את הנהג נוסע מצפון לדרום" ומצד שני ציין שהוא זהה את הנהג על פי רשיון נהיגה כך שברור כאן הוא משלים פרטים שלא היו לו.

השוטר מציין שהיה 2 מטר לפני קו עצירה ומצד שני לא ברור אם היה ראשון או שהיו לפניו רכבים נוספים.

השוטר מציין שהוא עמד ברמזור באדום אבל לא מציין איזה רמזור ראה כשהנהג נכנס לצומת ומציין תאור סתמי של "אדום מלא"

לא ברור גם מתי השוטר הבחין בנהג ומתי עצר אותו אבל ייתכן שיש במזכר תאור של מרדף הרואי עם סירנות ואמצעים כי בכל זאת השוטר היה צריך לחצות את הצומת באדום כדי לרדוף אחרי העבריין.

אגב גם לא ברור אם הרכב חצה את הצומת מצפון לדרום או פנה שמאלה/ימינה ,כיוון שהשוטר לא מציין זאת ורק מציין תאור חסר של "נכנס לצומת באדום מלא"

 

בנוסף להכל פשוט לא נשמע הגיוני שניידת תעמוד ברמזור אדום עם גשר תאורה ונהג יפרוץ את הצומת ב "אדום מלא"

פורסם

האם חזרת לרכב והשוטר עמד ודיבר איתך דרך החלון או שהייתם שניכם מחוץ לרכב?

אני מנסה להבין מה הסיכוי שגם החברה והחבר שלך שמעו את דברי השוטר.

 

החתימה שלך לא מהווה הודאה בעבירה עצמה, ולא מהווה הסכמה שלך לכך שהכתוב תחת "דברי הנהג" הינם נכונים, אלא מהווה אישור על כך שהדו"ח נמסר לך ביד, לא שום דבר מעבר לכך

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...