Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם ושבת שלום,

 

אתמול (יום חמישי) נסעתי ברמת השרון ברחוב סוקולוב (למכירים שבינינו), בדרכי לקחת חבר כשחברה שלי נסעה איתי במושב הקדמי ברכב וחבר במושב האחורי.

כמה מטרים לפני צומת עמדה בנתיב הימני ניידת ביטחון ושיטור משולב עם צ'קלקה מופעלת כך שהייתי צריך לעבור לנתיב השמאלי (שני נתיבים לכל כיוון עם אי תנועה באמצע).

 

התקרבתי לצומת והאור הירוק החל להבהב, הסתכלתי במראה הראשית ושמתי לב שיש נהג שצמוד אליי לרכב מאחורה בצורה מסוכנה ביותר, אפילו לא יכולתי לראות את הפנסים שלו. הייתי במהירות של 65 קמ"ש לכל היותר ובשיקול דעת של שנייה החלטתי שעדיף לי לשים גז ולעבור את הרמזור מאשר לתת ברקס ושהנהג יפגע בי מאחור, אף על פי שראיתי את המשטרה בצד.

 

אני בטוח, וגם חברה שלי משוכנעת שנכנסתי לצומת באור כתום (שלמיטב הבנתי נועד בין השאר למקרים שכאלה) - והוא התחלף לאדום כחצי שנייה לאחר כניסתי לצומת (כלומר, הייתי בצומת כשהאור היה כבר אדום).

כמובן שהרכב שנצמד אליי עבר את הצומת אחרי וברגע שעקף את ניידת המשטרה עבר לנתיב הימני, שם "רייס" ונעלם כלא היה.

 

באותו רגע אני רואה את המשטרה מתחילה לנסוע אחריי (באדום מלא) וקוראת לי לעצור בצד.

עצרתי בצד ויצאתי מהרכב על מנת לדבר עם השוטר (ברוגע לגמרי), והוא התחיל לצרוח עליי שאני אכנס לרכב או שהוא ישתמש בכוח - הוא היה נראה עצבני מאוד ואלים.

 

נבהלתי ונכנסתי ישר לרכב והוא התחיל לצעוק עליי שאני צעיר חצוף, סכנה לאנושות ועוד כמה כינויים לא נעימים בכלל שאני אפילו לא זוכר. לאחר שנרגע הסברתי לו את המקרה ובכל מקרה דבקתי במה שקרה - הרמזור היה כתום! השיחה נסגרה ברגע שקיבל את הרישיון ורישיון הרכב ונעלם לניידת בעודו קורא לי חצוף.

 

חיכיתי ברכב והייתי מבוהל לגמרי, הוא האשים אותי המעבר באדום מלא וטען שזה היה מספר שניות לאחר ההתחלפות ובמהירות מופרזת מאוד - רחוק שנות אור מהמציאות.

 

לאחר כ-10 דקות ששהה בניידת ביחד עם המתנדב שלידו הוא חזר אליי, התנצל מעומק ליבו על איך שדיבר, אמר שהיה עצבני מאוד ושאני בנאדם טוב וחייל טוב (הראתי לו חוגר ותעודת עובד של משרד הביטחון), שהוא מבין את המקרה ולא ראה אותו כנראה כמו שצריך, אך שהוא החל כבר לכתוב את הדו"ח על אור אדום ולא יכול לבטלו בשום מצב!

בעצם, הוא הודה לי שהוא טעה אבל בגלל שהחל כבר לכתוב את הדו"ח - אני חייב לקבל אותו.

 

אמרתי לו שאני חייל, שקנס של 1,000 שקלים זה 3 משכורות ו-10 נקודות זה בכלל לא נעים בשביל עבירה שלא עשיתי.

הוא אמר לי שכדאי לי לערער אבל ש- ואני מצטט "גם שוטרים משלמים על טעויות שלהם, ולכן בבית משפט לא אדבוק בצד שלך".

ניסיתי להתווכח והוא ישר חזר ל-"מוד" העצבני שלו, הביא לי את הדו"ח ביד וביקש ממני לחתום.

 

יש לציין שהייתי מאוד לחוץ, מקרה כזה קורה לי לראשונה בחיי ולא ידעתי איך להתנהל. שאלתי אותו על מה אני חותם והוא ענה לי "על זה שקיבלתי את הדו"ח ביד ולא בדואר".

חתמתי לקחתי את הרשיונות והשוטר נסע לדרכו. לאחר מכן, התחלתי לקרוא את הדו"ח וראיתי שיש סעיף שנקרא "דברי הנהג" שבו נכתב "אני מצטער לא שמתי לב בבקשה תן לי דו"ח על משהו אחר" - לא היה ולא נברא! ואני ברוב טיפשותי, או יותר נכון בשל לחץ, חוסר ניסיון והטעייה של השוטר חתמתי על זה.

כמובן שאני מאוד מתוסכל מזה, אני חייל כבר שנתיים וחצי וקנס של 1000 שקלים זה 3 משכורות - בהחלט לא בא ברגל.

שלא לדבר על ה-10 נקודות שהבנתי יכולות לעשות בעיות רבות בעתיד. הקנס ניתן בעת חופשה מהצבא עם האוטו של אבא שלי.

 

יש לי מספר שאלות:

האם כדאי לערער?

אם כן, האם זה שחתמתי על "דברי הנהג" יכול להוות בעיה רצינית?

האם כדאי לקחת עורך דין? - מצב זה הוא בעייתי מבחינה כספית..

איך עובד כל התהליך, האם ערעור אוטומטית מזמן אותי למשפט? מה קורה אם איני יכול להגיע בשל היותי חייל?

 

תודה מראש לכל העונים, ומצטער על הסיפור הארוך (הייתי צריך גם לפרוק קצת).:cry:

 

נ.ב. מצורף צילום של דו"ח - בפרטי העדים חתום המתנדב שהיה ברכב.

 

20140328_193109.jpg

עריכה אחרונה על ידי Blacko
פורסם

אתה בבעיה - משתי סיבות:

1. מילה שלך מול מילה של שוטר - זו של השוטר חזה משלך.

2. "אני מצטער" - זו הודאה באשמה.

 

ד"א - מה עם הרכב שאתה טוען שהיה דבוק לך לישבן?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אתה בבעיה - משתי סיבות:

1. מילה שלך מול מילה של שוטר - זו של השוטר חזה משלך.

2. "אני מצטער" - זו הודאה באשמה.

 

ד"א - מה עם הרכב שאתה טוען שהיה דבוק לך לישבן?

 

הרכב שהיה דבוק אליי נעלם ולא נעצר כמו שניקו אמר.

אני מבין את הבעיתיות - אך אני מעולם לא אמרתי את זה.

 

אגב, אחד הדברים שיותר מציקים לי במקרה זה ההתנהלות האלימה של השוטר, הדבקת אישום לא נכון והטעיה מכוונת בחתימה על הדו"ח.

פורסם

הדוח הזה מאוד מאוד בעייתי

אפשר להתמודד עם הדוח בבית המשפט

הבעיה שאתה צריך להיות מיוצג ע"י עו"ד הבקי בעניין.

פורסם

למד כאן מספר דברים

 

אחד לא יוצאים מהרכב , ממתינים לשוטר ברכב

 

שניים לא חותמים על שום דבר בחיים לפני שקוראים על מה שאתה חותם ( כולל דו"ח משוטר וכלה בניירות בבנק על המשכנתא )

 

את הדו"ח הזה לקעקע בבית המשפט , סיכוי אפס, גם בלי שמשתמשים בדברי הנהג.

 

הכתב של השוטר קריא וברור, נדיר.

 

מול עדות השוטר והמתנדב "הניטרליים" יש את העדות שלך ושל החברה שלך .

 

סתם בשביל הסקרנות מה המהירות המותרת שם??

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

תבדוק אם יש מצלמה של העירייה שמצלמת את הצומת.או של אחד העסקים הקרובים שם.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
שלום לכולם ושבת שלום,

 

אתמול (יום חמישי) נסעתי ברמת השרון ברחוב סוקולוב (למכירים שבינינו), בדרכי לקחת חבר כשחברה שלי נסעה איתי במושב הקדמי ברכב וחבר במושב האחורי.

כמה מטרים לפני צומת עמדה בנתיב הימני ניידת ביטחון ושיטור משולב עם צ'קלקה מופעלת כך שהייתי צריך לעבור לנתיב השמאלי (שני נתיבים לכל כיוון עם אי תנועה באמצע).

 

התקרבתי לצומת והאור הירוק החל להבהב, הסתכלתי במראה הראשית ושמתי לב שיש נהג שצמוד אליי לרכב מאחורה בצורה מסוכנה ביותר, אפילו לא יכולתי לראות את הפנסים שלו. הייתי במהירות של 65 קמ"ש לכל היותר ובשיקול דעת של שנייה החלטתי שעדיף לי לשים גז ולעבור את הרמזור מאשר לתת ברקס ושהנהג יפגע בי מאחור, אף על פי שראיתי את המשטרה בצד.

 

אני בטוח, וגם חברה שלי משוכנעת שנכנסתי לצומת באור כתום (שלמיטב הבנתי נועד בין השאר למקרים שכאלה) - והוא התחלף לאדום כחצי שנייה לאחר כניסתי לצומת (כלומר, הייתי בצומת כשהאור היה כבר אדום).

כמובן שהרכב שנצמד אליי עבר את הצומת אחרי וברגע שעקף את ניידת המשטרה עבר לנתיב הימני, שם "רייס" ונעלם כלא היה.

 

באותו רגע אני רואה את המשטרה מתחילה לנסוע אחריי (באדום מלא) וקוראת לי לעצור בצד.

עצרתי בצד ויצאתי מהרכב על מנת לדבר עם השוטר (ברוגע לגמרי), והוא התחיל לצרוח עליי שאני אכנס לרכב או שהוא ישתמש בכוח - הוא היה נראה עצבני מאוד ואלים.

 

נבהלתי ונכנסתי ישר לרכב והוא התחיל לצעוק עליי שאני צעיר חצוף, סכנה לאנושות ועוד כמה כינויים לא נעימים בכלל שאני אפילו לא זוכר. לאחר שנרגע הסברתי לו את המקרה ובכל מקרה דבקתי במה שקרה - הרמזור היה כתום! השיחה נסגרה ברגע שקיבל את הרישיון ורישיון הרכב ונעלם לניידת בעודו קורא לי חצוף.

 

חיכיתי ברכב והייתי מבוהל לגמרי, הוא האשים אותי המעבר באדום מלא וטען שזה היה מספר שניות לאחר ההתחלפות ובמהירות מופרזת מאוד - רחוק שנות אור מהמציאות.

 

לאחר כ-10 דקות ששהה בניידת ביחד עם המתנדב שלידו הוא חזר אליי, התנצל מעומק ליבו על איך שדיבר, אמר שהיה עצבני מאוד ושאני בנאדם טוב וחייל טוב (הראתי לו חוגר ותעודת עובד של משרד הביטחון), שהוא מבין את המקרה ולא ראה אותו כנראה כמו שצריך, אך שהוא החל כבר לכתוב את הדו"ח על אור אדום ולא יכול לבטלו בשום מצב!

בעצם, הוא הודה לי שהוא טעה אבל בגלל שהחל כבר לכתוב את הדו"ח - אני חייב לקבל אותו.

 

אמרתי לו שאני חייל, שקנס של 1,000 שקלים זה 3 משכורות ו-10 נקודות זה בכלל לא נעים בשביל עבירה שלא עשיתי.

הוא אמר לי שכדאי לי לערער אבל ש- ואני מצטט "גם שוטרים משלמים על טעויות שלהם, ולכן בבית משפט לא אדבוק בצד שלך".

ניסיתי להתווכח והוא ישר חזר ל-"מוד" העצבני שלו, הביא לי את הדו"ח ביד וביקש ממני לחתום.

 

יש לציין שהייתי מאוד לחוץ, מקרה כזה קורה לי לראשונה בחיי ולא ידעתי איך להתנהל. שאלתי אותו על מה אני חותם והוא ענה לי "על זה שקיבלתי את הדו"ח ביד ולא בדואר".

חתמתי לקחתי את הרשיונות והשוטר נסע לדרכו. לאחר מכן, התחלתי לקרוא את הדו"ח וראיתי שיש סעיף שנקרא "דברי הנהג" שבו נכתב "אני מצטער לא שמתי לב בבקשה תן לי דו"ח על משהו אחר" - לא היה ולא נברא! ואני ברוב טיפשותי, או יותר נכון בשל לחץ, חוסר ניסיון והטעייה של השוטר חתמתי על זה.

כמובן שאני מאוד מתוסכל מזה, אני חייל כבר שנתיים וחצי וקנס של 1000 שקלים זה 3 משכורות - בהחלט לא בא ברגל.

שלא לדבר על ה-10 נקודות שהבנתי יכולות לעשות בעיות רבות בעתיד. הקנס ניתן בעת חופשה מהצבא עם האוטו של אבא שלי.

 

יש לי מספר שאלות:

האם כדאי לערער?

אם כן, האם זה שחתמתי על "דברי הנהג" יכול להוות בעיה רצינית?

האם כדאי לקחת עורך דין? - מצב זה הוא בעייתי מבחינה כספית..

איך עובד כל התהליך, האם ערעור אוטומטית מזמן אותי למשפט? מה קורה אם איני יכול להגיע בשל היותי חייל?

 

תודה מראש לכל העונים, ומצטער על הסיפור הארוך (הייתי צריך גם לפרוק קצת).:cry:

 

נ.ב. מצורף צילום של דו"ח - בפרטי העדים חתום המתנדב שהיה ברכב.

 

[ATTACH=CONFIG]375278[/ATTACH][/quoteאתה לא חותם על דברי נהג, אתה חותם על קבלת הדוח בלבד! דבר שני אתה לא צריך עו״ד,

תישלח בקשה להישפט ותגיע עם כל יושבי הרכב לתאריך שיקבע לך, ותציג בדיוק מה שקרה בשטח , העדים שלך לא ניכנסים לאולם רק אחרי שאתה מעיד,

דע לך שהמתנדב דיבר שטויות בזה שאם הוא טעה בשיקול הדעת לגבי העבירה הוא כותב מזכר ומביא את כל הדוח המקורי והעתק לרכז וכך מבוטל הדוח,תציג גם את דברייך במדוייק בבית משפט ותיסתור את מה שכתב המתנדב בדברי נהג,אולי אתה לא זוכר אבל לפעמים המילים הראשונות שנהג מוציא מהפה זה מפיל אותו וזה אולי מה שעשה אותו מתנדב, אל תפחד לגשת לבית משפט, בצבא חייבים לשחרר אותך לעדות כי זה כתב אישום למרות שאתה שלחת,

אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לדבר איתי.

פורסם

אם אתה מתכוון ללכת להישפט - היום (!) תשב אתה עם הנוכחים ברכב בעת המקרה, ותשחזר בכתב לפרטי פרטים את כל מה שהיה. תשמור את זה לקראת המשפט.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

טעות בשיקול דעת.

רמזור ירוק לא דולק לנצח והיה עליך לקחת בחשבון עם התקרבך לצומת כי הוא יתחלף מתישהו.

בנוסף החוק מחייב אותך להתאים את מהירות נסיעתך בהתקרבך לצומת על מנת שתוכל לעצור אם יתעורר הצורך.

הצורך התעורר עם התחלת הבהוב הירוק.

אם נסעת כמו שאמרת, 65 קמ"ש כלומר כ 18 מ' בשניה.

רמזור מהבהב 3 הבהובים של כ 2 שניות והאור הצהוב דולק עוד כ 3 שניות.סה"כ 9 שניות

סה"כ כ 180'מ מהצומת, בחישוב גס.

לא הייתי שם לראות את מצב הרכבים ואת מצב הרכב שאתה טוען שחששת ממנו, אבל אני טוען כי היה לך מספיק זמן ומקום לבלום ואפילו אם היית יכול לסטות לנתיב בו הייתה הניידת ולהיכנס בינה לבין הצומת כדי "לברוח" מהרכב האחר.

גם הרכב האחר היה מבחין באורות הבלימה שלך ובולם אחריך.

שיקול הדעת השגוי נבע מניסיונך הקצר בנהיגה

לא היית צריך לצאת מהרכב לכיוון השוטר. כשאני עוצר רכב אני כורז לו להישאר ברכב ולא לצאת.

כל השאר: מעבר באור אדום אחריך, ההתלהמות, ושאר ירקות אין להם משקל בבית המשפט. לכל היותר בפניה את קת"צ ( קצין תלונות הציבור) בתחנה ממנה יצא השוטר.

שוב, לא הייתי שם לראות ואני ניזון ממה שאתה אומר אבל מה שאתה מספר מעיד על חוסר מקצועיות של השוטר. הסיכוי שזה יעזור לך בבית המשפט אפסי כי אין לך עדות של היושבים ברכב לגבי מה שאתה אומר "הטעיה".

נסה את יומך בבית המשפט אבל דע לך כי השופט אינו כבול לקנס המקורי. מצד שני ראיתי בעיני שופט משית קנס של 500 ש"ח במקום 1000.

בהצלחה בכל דרך שתבחר

והעיקר, שמור על עצמך.

פורסם

אני בחיים לא יוצא מהרכב, לפני שנים רבות שוטר כרז אליי לגשת אליו ואני עשיתי עצמי כחרש. הסיבה היא שאני לא צריך לסכן את עצמי על הכביש, לא רוצה להישמע כחסר לב, אך אני מעדיף שהשוטר ייפגע מאשר אני.

פורסם
למד כאן מספר דברים

 

אחד לא יוצאים מהרכב , ממתינים לשוטר ברכב

 

שניים לא חותמים על שום דבר בחיים לפני שקוראים על מה שאתה חותם ( כולל דו"ח משוטר וכלה בניירות בבנק על המשכנתא )

 

את הדו"ח הזה לקעקע בבית המשפט , סיכוי אפס, גם בלי שמשתמשים בדברי הנהג.

 

הכתב של השוטר קריא וברור, נדיר.

 

מול עדות השוטר והמתנדב "הניטרליים" יש את העדות שלך ושל החברה שלך .

 

סתם בשביל הסקרנות מה המהירות המותרת שם??

 

המהירות המותרת באיזור היא 50 קמ"ש אף על פי שבפועל זה הרחוב הראשי של רמת השרון ונוסעים בו במהירויות גבוהות בהרבה - לא שזה טיעון.

 

תבדוק אם יש מצלמה של העירייה שמצלמת את הצומת.או של אחד העסקים הקרובים שם.

 

האמת שבתור חייל אין לי כל כך הרבה זמן באמצע שבוע לגשת לעסקים, אולי אבקש מאחד מההורים שלי זה רעיון שעלול להציל אותי.

 

[/quoteאתה לא חותם על דברי נהג, אתה חותם על קבלת הדוח בלבד! דבר שני אתה לא צריך עו״ד,

תישלח בקשה להישפט ותגיע עם כל יושבי הרכב לתאריך שיקבע לך, ותציג בדיוק מה שקרה בשטח , העדים שלך לא ניכנסים לאולם רק אחרי שאתה מעיד,

דע לך שהמתנדב דיבר שטויות בזה שאם הוא טעה בשיקול הדעת לגבי העבירה הוא כותב מזכר ומביא את כל הדוח המקורי והעתק לרכז וכך מבוטל הדוח,תציג גם את דברייך במדוייק בבית משפט ותיסתור את מה שכתב המתנדב בדברי נהג,אולי אתה לא זוכר אבל לפעמים המילים הראשונות שנהג מוציא מהפה זה מפיל אותו וזה אולי מה שעשה אותו מתנדב, אל תפחד לגשת לבית משפט, בצבא חייבים לשחרר אותך לעדות כי זה כתב אישום למרות שאתה שלחת,

אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לדבר איתי.

 

תודה, אני לא מאמין שיעשו לי בעיות בצבא מבחינת זמן.

אתה בטוח שהעובדה שחתמתי על דברי הנהג שהוא כתב לא מראה בעצם על "הודאה באשמה"? כי אם זה ככה אני אשחק על זה.

 

אם אתה מתכוון ללכת להישפט - היום (!) תשב אתה עם הנוכחים ברכב בעת המקרה, ותשחזר בכתב לפרטי פרטים את כל מה שהיה. תשמור את זה לקראת המשפט.

 

אעשה זאת.

 

טעות בשיקול דעת.

רמזור ירוק לא דולק לנצח והיה עליך לקחת בחשבון עם התקרבך לצומת כי הוא יתחלף מתישהו.

בנוסף החוק מחייב אותך להתאים את מהירות נסיעתך בהתקרבך לצומת על מנת שתוכל לעצור אם יתעורר הצורך.

הצורך התעורר עם התחלת הבהוב הירוק.

אם נסעת כמו שאמרת, 65 קמ"ש כלומר כ 18 מ' בשניה.

רמזור מהבהב 3 הבהובים של כ 2 שניות והאור הצהוב דולק עוד כ 3 שניות.סה"כ 9 שניות

סה"כ כ 180'מ מהצומת, בחישוב גס.

לא הייתי שם לראות את מצב הרכבים ואת מצב הרכב שאתה טוען שחששת ממנו, אבל אני טוען כי היה לך מספיק זמן ומקום לבלום ואפילו אם היית יכול לסטות לנתיב בו הייתה הניידת ולהיכנס בינה לבין הצומת כדי "לברוח" מהרכב האחר.

גם הרכב האחר היה מבחין באורות הבלימה שלך ובולם אחריך.

שיקול הדעת השגוי נבע מניסיונך הקצר בנהיגה

לא היית צריך לצאת מהרכב לכיוון השוטר. כשאני עוצר רכב אני כורז לו להישאר ברכב ולא לצאת.

כל השאר: מעבר באור אדום אחריך, ההתלהמות, ושאר ירקות אין להם משקל בבית המשפט. לכל היותר בפניה את קת"צ ( קצין תלונות הציבור) בתחנה ממנה יצא השוטר.

שוב, לא הייתי שם לראות ואני ניזון ממה שאתה אומר אבל מה שאתה מספר מעיד על חוסר מקצועיות של השוטר. הסיכוי שזה יעזור לך בבית המשפט אפסי כי אין לך עדות של היושבים ברכב לגבי מה שאתה אומר "הטעיה".

נסה את יומך בבית המשפט אבל דע לך כי השופט אינו כבול לקנס המקורי. מצד שני ראיתי בעיני שופט משית קנס של 500 ש"ח במקום 1000.

בהצלחה בכל דרך שתבחר

והעיקר, שמור על עצמך.

 

אני חושב שאני אנסה את מזלי, אגיע לבית המשפט במדים - בתקווה שיעורר קצת אמפתיה.

הכל קרה מאוד מהר, ולפי זכרוני היה רכב נוסף כמה עשרות מטרים לפני המשטרה שחנה בחנייה כפולה.

בכל מקרה אני מעדיף קנס ונקודות מאשר פגיעת גוף. האם יכולתי להתנהג אחרת? אולי - אבל מאוד קשה לי לשפוט בדיעבד.

תודה.

 

אני בחיים לא יוצא מהרכב, לפני שנים רבות שוטר כרז אליי לגשת אליו ואני עשיתי עצמי כחרש. הסיבה היא שאני לא צריך לסכן את עצמי על הכביש, לא רוצה להישמע כחסר לב, אך אני מעדיף שהשוטר ייפגע מאשר אני.

 

פשוט לא היה לי מושג איך מתנהלים במצב כזה.

 

אגב, איך עובדת הבקשה להישפט? האם ערעור יכול להתקבל גם ללא משפט?

 

תודה לכל העונים!

פורסם

יש לך בגב הדוח בקשה להשפט עם כל הפרטים ולאן לשלוח.מלא ושלח בהקדם.

הערעור לגבי הדוח ישמע בבית המשפט.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

יסלחו לי חברי השוטרים / מתנדבים ישראל ואבי

 

השוטר כותב ברור עצרתיבאדום ( לא חניתי באדום ) כלומר אני צייתי לרמזור האדום ולפתע חולף רכב על פני ונכנס לצומת באור אדום מלא . פעמיים זה מצויין בדו"ח.

 

אור אדום מלא

לשלוח אותו להישפט זה חוסר אחריות, וזאת מבלי להתייחס למה שנכתב בדברי הנהג בכלל, למרות שלשופטים יש נטיה להתייחס למה שנכתב שם, כי זו גירסת הנהג בזמן אמת הספונטנית לפני שהתייעץ עם משפחה ידידים עו"ד או בפורום כזה או אחר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
יסלחו לי חברי השוטרים / מתנדבים ישראל ואבי

 

השוטר כותב ברור עצרתיבאדום ( לא חניתי באדום ) כלומר אני צייתי לרמזור האדום ולפתע חולף רכב על פני ונכנס לצומת באור אדום מלא . פעמיים זה מצויין בדו"ח.

 

אור אדום מלא

לשלוח אותו להישפט זה חוסר אחריות, וזאת מבלי להתייחס למה שנכתב בדברי הנהג בכלל, למרות שלשופטים יש נטיה להתייחס למה שנכתב שם, כי זו גירסת הנהג בזמן אמת הספונטנית לפני שהתייעץ עם משפחה ידידים עו"ד או בפורום כזה או אחר.

ישה יידידי אני ניזונתי ממה שכתב הנהג , שאותו מתנדב הבין את המקרה וכאשר כבר התחיל לכתוב את הדוח הוא לא יכול לוותר לו, למרות שטעה,שינסה את מזלו בבית המשפט הוא בסה״כ חייל שמרוויח גרושים בצבא.

×
×
  • תוכן חדש...