Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב לחברי הפורום, יש לי 2 שאלות בנוגע לרכב.

ברשותי מאזדה 3 שנתון 2006 מדגם אקטיב .

-1-

בזמן בלימה במהירות 100+ אני מרגיש את ההגה רועד, זה תקין? .

מתחת ל-100 הבלימה רגילה.

-2 -

מי שמכיר את מיכל העיבוי במאזדה 3 השאלה הבאה אליכם, שמתי לב שמפלס המים במכל הוא טיפה מתחת למינימום, והיום אחרי נסיעה שגרתית ורגועה בדקתי את מפלס המים והוא היה הרבה מתחת למינימום אבל רוב המים היו בחלק העליון הימני של המיכל

(איפה שמתחברים שני הצינורות) , תקין? .

 

חשוב לציין שהרכב מטופל בקפידה, בתאריך 28/11/2012 הוחלף נוזל הקירור .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

1.אם הרעידות רק בזמן בלימה צריך לבדוק צלחות ברקס

2.הרכב לא אמור לאבד מים מתחת למינימום, מלא שוב בין המינימום למקסימום ותעקוב, אם אחרי כמה ימים שוב מתחת למינימום, צריך לבדוק אולי יש נזילה.

פורסם

אני אקח בקרוב את הרכב לבדיקה, נאמר לי בפורום אחר שזה יכל להיגרם גם בגלל בולם לא תקין או תושבת מנוע גמורה.

 

בנוגע למים, הוספתי מה שנשאר לי בערך כוס שלמה.

המים הגיעו טיפה מעל המינימום ויום אחרי הסתכלתי שוב והם עלו עוד קצת.

למה זה עולה ויורד? .

 

תודה רבה, איציק.

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

שהרכב חם יש לחץ במערכת אז זה עולה, לכן לא ממלאים עד המקסימום, כי הוא יזרוק מים, תמיד לבדוק שהרכב קר.

שהרכב קר זה אמור להראות, תמיד באותו מצב.

פורסם

תמלא נוזל קרור בין מינימום למקסימום שהרכב קר ותעקוב זה לא אמור להישתנות שהרכב קר .

בקשר לרעידה בבלימה כניראה שזה מהצלחות בלם . לפני שדוחפים לך במוסך צלחות חדשות

בקש שהמכונאי יעשה להם בדיקת זריקה .

:twisted:Audi a-3 1.8T 1.7 BAR:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...