Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעצירה , המראה השמאלית רועדת בקצב מטורף , גם ההגה רועד קצת , המראה הימנית בסדר , חשוב לי לציין שאני נותן גז ומתחיל בנסיעה שוב , הרעידות נפסקות. יש למישהו מושג מה זה יכול להיות?

פורסם
בעצירה , המראה השמאלית רועדת בקצב מטורף , גם ההגה רועד קצת , המראה הימנית בסדר , חשוב לי לציין שאני נותן גז ומתחיל בנסיעה שוב , הרעידות נפסקות. יש למישהו מושג מה זה יכול להיות?

 

כנראה המראה שלך יצאה קצת מהמקום. אצלי זה קורה מפעם לפעם.

יש את החלק של המראה שמחובר למתכת של הדלת, ויש את המראה עצמה שמחוברת על ציר לחלק הקודם. עם הזמן הפלסטיק מתחיל להסדק ולהשבר והחלק של המראה מתחיל קצת להפרד מהחלק של הדלת ואז יש למראה חופש והרעידות של הרכב מאד מורגשות. אתה יכול לנסות להדק את שני החלקים עם היד.

אם זה לא עוזר תשקול להדביק עם דבק אפוקסי, רק שאז כנראה לא תוכל לקפל את המראה.

פורסם
האם הכוונה שהרעידות מופיעות בנסיעה כאשר אתה לוחץ על דוושת הבלם?

 

מקודם נסעתי והמראה לא רעדה , חח איזה רכב דפוק הבלנו , כן הרעידות המטורפות הופיעו שלחצתי על דוושת הבלם

פורסם

התופעה אינה קיימת בבאלנו . היא קיימת בכל המכוניות שהקומבינטור הישראלי נסה לסדר בכוחות

עצמו במקום לקנות חדשה .

סרט דביק , איזולירבנד , ברגי פח ועוד כל מיני המצאות מקומיות .

כל הפטנטים שבעולם הולכים רק לא לקנות חדשה .

פורסם
התופעה אינה קיימת בבאלנו . היא קיימת בכל המכוניות שהקומבינטור הישראלי נסה לסדר בכוחות

עצמו במקום לקנות חדשה .

סרט דביק , איזולירבנד , ברגי פח ועוד כל מיני המצאות מקומיות .

כל הפטנטים שבעולם הולכים רק לא לקנות חדשה .

 

זה הפיתרון הכי מומלץ. לפני שלוש שנים החלפתי מראת צד חשמלית לבלנו, 150 שקל מפירוקיה - כמו חדשה במצב מעולה.

פורסם

גם אני קניתי מפיקוריה 2 מראות ממש חדשות וגם הם נשברו לאחר כמעט שנה. ( בניה לקויה)

יש לי עוד 2 יחידות שכמעט ולא ניתן לתקן/להדביק אותם.

 

שוב זו תופעה די נפוצה בבלנו.

פורסם
תבדוק צלחות בלם.

 

החלפתי ברקסים לפני שבועיים , טוב זה הסתדר מעצמו..

 

אגב שאלה לא כול כך קשורה חח , כמה זמן לפני הטסט של האוטו אמור להגיע משה על זה בדואר?

×
×
  • תוכן חדש...