Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קורה במצב שעשיתי תאונה ואתה לא אשם והנהג הפוגע מודה בזה אבל הטסט שלך פג תוקף לפני שבועים אבל הביטוח בתוקף , מה קורה במצב כזה?

 

נ.ב עשיתי חיפוש לפני וכל התושובות היו סותרות.

פורסם

זה תלוי מה כתוב בחוזה שלך עם חברת הביטוח. אני עוד לא נתקלתי בחברה שמבטחת מישהו במקיף ללא טסט. בכל מקרה, אם הנהג השני אשם אין לזה משמעות, אתה פשוט תובע אותו. אגב, הוא מודה באשמה? מסכים לשלם?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
זה תלוי מה כתוב בחוזה שלך עם חברת הביטוח. אני עוד לא נתקלתי בחברה שמבטחת מישהו במקיף ללא טסט. בכל מקרה, אם הנהג השני אשם אין לזה משמעות, אתה פשוט תובע אותו. אגב, הוא מודה באשמה? מסכים לשלם?

 

הנהג הפוגע נכנס בי ובעוד רכב כאשר יצאנו מרמזור ירוק כרגע הוא בבית חולים , בכל מקרה זה לא משנה אם הוא מודה או לא כי יש עדים ובוחן משטרה גם הגיע ורשם את כל הפרטים.

פורסם

זה משנה כי אם הוא מודה, אז תוכלו ללכת אחד לקראת השני. למצוא מוסך ביחד, ושהוא ישלם את הנזק על התיקון. זה יצא יותר טוב לשניכם. אם הוא לא יסכים לשלם, אז תיאלץ לתבוע אותו בבית משפט לתביעות קטנות (בכמה נמדד הנזק?)

אם אשמתו ברורה, אז בסוף תקבל את הכסף, רק שייקח זמן וכסף.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

כולה שבועיים ללא טסט?

לא אמורה להיות בעיה מיוחדת לדעתי.

אלא אם חברת הביטוח תטען שהתאונה נגרמה בגלל שהרכב היה לא תקין, ולא נראה לי שינסו לטעון את זה.

 

גם לא אמור להיות לך יותר מדי משנה אם הביטוח שלו יתנער או לא - אם הביטוח שלו יעשה בעיות אז אתה תובע אותו אישית.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
זה משנה כי אם הוא מודה, אז תוכלו ללכת אחד לקראת השני. למצוא מוסך ביחד, ושהוא ישלם את הנזק על התיקון. זה יצא יותר טוב לשניכם. אם הוא לא יסכים לשלם, אז תיאלץ לתבוע אותו בבית משפט לתביעות קטנות (בכמה נמדד הנזק?)

אם אשמתו ברורה, אז בסוף תקבל את הכסף, רק שייקח זמן וכסף.

כנראה טוטלוס , הנהג אשם בוודאות אני ועוד רכב לידי יצאנו ברמזור ירוק ואז הנהג הפוגע הגיע מצד שמאל ועבר באדום התנגש ברכב שמשמאלי ואז בי.

 

אגב תודה על התשובות ועזרה.

פורסם

אתה בכל מקרה דורש מחירון ממנו/חברת הביטוח שלו. דווח לחברת הביטוח שלך בכל מקרה, שיעזרו לך להתמודד.

אין בעד, בשביל זה אנחנו כאן.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

בוודאי שפניתי לחברת הביטוח שלי בנתיים הם מטפלים בהכל מה שמוזר שלא שאלו אותי שום דבר על הטסט.

 

אגב לאחר חקירה במשטרה נאמר לי שהרכב שלי נפסל על ידי בוחן משטרה והחוקר אמר שבעיקרון הוא צריך לקחת לכולם תרשיון אבל הוא החליט לקחת רק לנהג הפוגע .

פורסם
זה תלוי מה כתוב בחוזה שלך עם חברת הביטוח. אני עוד לא נתקלתי בחברה שמבטחת מישהו במקיף ללא טסט. בכל מקרה, אם הנהג השני אשם אין לזה משמעות, אתה פשוט תובע אותו. אגב, הוא מודה באשמה? מסכים לשלם?

ואני עוד לא נתקלתי בחברת ביטוח שמבקשת לראות רישיון רכב לפני הוצאת הביטוח.

פורסם

אגב לאחר חקירה במשטרה נאמר לי שהרכב שלי נפסל על ידי בוחן משטרה והחוקר אמר שבעיקרון הוא צריך לקחת לכולם תרשיון אבל הוא החליט לקחת רק לנהג הפוגע .

זה המשפט הקבוע של שוטרים שאין להם כח לעבוד או שלא בטוחים בעצמם. כנ"ל "שוטר אחר כבר היה עושה XYZ"

פורסם
הרכב שלי נפסל על ידי בוחן משטרה

 

בוא תבהיר רגע מה המצב.

 

הנהג הפוגע נסע ברכב עם טסט בתוקף?

 

אתה נסעת בלי טסט בתוקף?

הטסט שלך נגמר ולא טרחת לחדש?

או שקיבלת הורדה מהכביש ע"י בוחן?

על מה ההורדה?

 

 

יש לך מזל שהתאונה לא קשורה בשום דרך לתקינות הרכב.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
ואני עוד לא נתקלתי בחברת ביטוח שמבקשת לראות רישיון רכב לפני הוצאת הביטוח.

 

אני שמח לשמוע. כל שנה שאני מחדש הם מבקשים ממני רישיון רכב ונהיגה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
בוא תבהיר רגע מה המצב.

 

הנהג הפוגע נסע ברכב עם טסט בתוקף? אין לי מושג מאמין שכן .

 

אתה נסעת בלי טסט בתוקף? נסעתי עם טסט שפג תוקפו כבר שבועים .

הטסט שלך נגמר ולא טרחת לחדש?

או שקיבלת הורדה מהכביש ע"י בוחן? קיבלתי הורדה לכביש אחרי התאונה ......(בגלל התאונה לא בגלל משהו אחר )

על מה ההורדה? אממ אולי על זה שפירקו לי תרכב ?

 

 

יש לך מזל שהתאונה לא קשורה בשום דרך לתקינות הרכב.

 

חברים הכל בסדר עם הביטוח לאף אחד שמה לא מעניין הטסט.

 

בכל מקרה תודה על כל העזרה.

פורסם

חכה...יש את חברת הביטוח של הפוגע

הם יכולים לעלות על הקטע שאין לרכב טסט ויכולים על זה לדחות לך את התביעה

ואז לך למשפט ומה תגיד לשופט?? שכחת לעשות טסט??

עד שלא רואה את הכסף זה לא עניין סגור

×
×
  • תוכן חדש...