Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

יש לי יונדאי אקסנט 95 במשך שנה וחצי, במהלך השנה וחצי האלו מתו לי 3 אלטרנטורים וע"פ הסימנים כרגע הרביעי כנראה גם בדרך. אחרי חודשיים שהרכב היה אצלי הוא נתקע עקב מות האלטרנטור, החליף לי אותו חאפר שהיה זמין וזול באותו הרגע, לאחר 3 חודשים, שוב אותה בעיה חזרתי אליו והוא החליף לי את האלטרנטור שוב בלי כסף לאחר עוד חודשיים שוב פעם אותה בעיה, הלכתי לחשמלאי רכב שבדק לי את הרכב לראות שזה רק האלטרנטור ולא איזה משהו אחר ולא מצא אז הוא החליף לי שוב! ומאז כחצי שנה אולי קצת יותר היה בסדר עד אתמול. עכשיו בסויץ לפני ההנעה אין נורה של המצבר מה שמראה עוד פעם בעיה והאמת שדי השתגעתי מהסיפור הזה.. עכשיו אני לא אהבל אני יודע שהאלטרנטורים במחירים ששילמתי ( 400 ₪ עם העבודה) הם משופצים אבל בכל זאת הם צריכים להחזיק יותר זמן בלשון המעטה מכמה חודשים, זה שהאוטו הזה הוא ענתיקה אני מבין אבל משהו פה לא מסתדר לי האם מישהו מתוך הסיפור הזה מבין מה הבעיה? (לידיעה המצבר חדש)

תודה מראש!

פורסם

אל תסמוך על איכות השיפוץ בעיניים עצומות.

 

נסה למצוא אלטרנטור מפירוק משנתון חדש יותר עם מעט קילומטרים.

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

בארץ לא פעם משפצים אלטרנטורים באיכות נמוכה כדי לחסוך בעלות השיפוץ והתוצאה בהתאם. יש עדיין משפצי אלטרנטורים טובים שעושים עבודה גבוהה אבל צריך לדוג אותם בפינצטנה.

 

אם אתה מאזור המרכז פנה אל רוני סטרטרים בתל-אביב. הוא משפץ אלטרנטורים ברמה גבוהה ויוכל לספק לך פיתרון שיחזיק יותר זמן מעמד.

פורסם

שלום! קודם כל אתחיל ואומר שאלטרנטור משופץ אמור להחזיק יותר מכמה חודשים ואחריות עליו צריכה להיות בהתאם. המחיר ששילמת הוא זול דבר שסביר להניח מעיד על איכות העבודה. אני מהמרת שלא קיבלת אלטרנטור משופץ קומפלט אלא משהו מאולתר. בנוסף הייתי ממליצה לבדוק את המצבר .שתהיה שנה אזרחית מצויינת.

...

פורסם

400 ש״ח כולל עבודה??

לא הגיוני בעליל !

רק שיפוץ במכון נורמלי עולה כ350 + .

אם אתה מאיזור בני ברק / רמת גן , יש מכון שיפוץ אמין ואיכותי !

אני עובד איתם כבר כמה שנים , ובחיים לא חזר אליי לקוח עם אלטרנטור שמת לאחר כמה חודשים .

אגב שם אתה מקבל חצי שנה אחריות .

שכחתי את השם של המכון , אבל הוא צמוד ממש ל ״קרמן פרונט״ ברחוב הירקון בבני ברק.

גם לכם קרה שנתקעתם בלי דלק ? :roll::?

פורסם

אני ממליץ לך לקנות חדש.

אולי תמצא חדש בזול.

 

ברכב שלי, גם כן מ95', הלך לי אלטרנטור (המשופץ סחב 3 שנים), החשמלאי הציע לי חדש דנדש מהאריזה ב700 שח, תוד כמה דקות האלטרנטור היה כבר על הרכב. (GM אורגינל, לא סיני ולא נעליים).

(בדקתי באיביי, אחרי משלוח וגיור אצל הרב במכס, אלטרנטור חדש משם עלה 600 שח, פה שילמתי 700 כולל עבודה).

 

אם בכל זאת אתה מחליט לשפץ, לך לחשמלאי שממליצים עליו.

איפה אתה גר. (יש לי מישהו שאני הולך אליו, אני לא ממליץ עליו כי אני לא מרוצה מהמנהל, אבל אצלו שיפוץ החזיק לי 3 שנים).

 

 

יש מצב שזה גם לא אלטרנטור.

יכול ליהיות שמופעל עליו עומס קבוע שהורס אותו.

עומס כזה יכול לבוא מכל מיני מקומות, הנפוץ לדעתי הוא מצבר דפוק.

פורסם

ספר לי איפה ניתן לרכוש אלטרנטור חדש עבור גולף דור 4 ב-1000 שקלים לא סיני ?

במחיר שרשמת באמת אין שום הצדקה לשלם עבור שיפוץ אלטרנטור עם אחריות של חצי שנה או שנה.

איזה כייף לי :)

פורסם
אני ממליץ לך לקנות חדש.

אולי תמצא חדש בזול.

 

ברכב שלי, גם כן מ95', הלך לי אלטרנטור (המשופץ סחב 3 שנים), החשמלאי הציע לי חדש דנדש מהאריזה ב700 שח, תוד כמה דקות האלטרנטור היה כבר על הרכב. (GM אורגינל, לא סיני ולא נעליים).

(בדקתי באיביי, אחרי משלוח וגיור אצל הרב במכס, אלטרנטור חדש משם עלה 600 שח, פה שילמתי 700 כולל עבודה).

 

אם בכל זאת אתה מחליט לשפץ, לך לחשמלאי שממליצים עליו.

איפה אתה גר. (יש לי מישהו שאני הולך אליו, אני לא ממליץ עליו כי אני לא מרוצה מהמנהל, אבל אצלו שיפוץ החזיק לי 3 שנים).

 

 

יש מצב שזה גם לא אלטרנטור.

יכול ליהיות שמופעל עליו עומס קבוע שהורס אותו.

עומס כזה יכול לבוא מכל מיני מקומות, הנפוץ לדעתי הוא מצבר דפוק.

אשמח לקבל מידע איפה ניתן לרכוש אלטרנטור מקורי במחיר פיצוץ ?

איזה כייף לי :)

פורסם

תאמת אני לא יודע, פשוט באתי לחשמלאי שכמה פעמים הייתי אצלו, אמרתי לו שפתאום התחיל רעש מהאלטרנטור ויש ריח של חוט חשמל שרוף, שהגעתי אליו הכבל + שמחובר לאלטרנטור היה מותך.

 

אמרתי לו שזה אלטרנטור ששיפצתי אצלו לפני בערך 3 שנים.

 

הוא אמר לעובד שלו לבדוק אם יש עדיין את האלטרנטור במחסן, ההוא הלך, והביא לי אלטרנטור שנראה חדש, עם ריח של חדש ובלי שריטות וסימני שימוש.

הפכנו את הכיוון מניפה שלו (אם אני זוכר נכון, כי התושבת אצלי הפוכה באורגינל), וזהו, במשך שבוע ככה היה שריקות מהאלטרנטור, ועכשיו הוא כמו שצריך, לא עמעומים לא כלום, חדש.

במחיר שהוא הביא לי, לא היה שווה לי אפילו להתקין לבד, מה גם שיש לי בעיית גישה ברכב הזה וצריך ליפט כדי לחבר קונקטור מסויים בבטחה.

 

אמרתי לו "אולי תמצא בזול" כי גם לי הרכב מ95', כנראה שיש מלאי של חלקים כאלה והרכבים יורדים מהכביש בכל יום שעובר, אז פשוט מחסלים את המלאים.

מה שנשאר זה לברר כמה חדש עולה הכי זול, לראות אם זה כלכלי, ובמידה וכן פשוט לקנות וזהו.

פורסם
ספר לי איפה ניתן לרכוש אלטרנטור חדש עבור גולף דור 4 ב-1000 שקלים לא סיני ?

במחיר שרשמת באמת אין שום הצדקה לשלם עבור שיפוץ אלטרנטור עם אחריות של חצי שנה או שנה.

 

אשמח לקבל מידע איפה ניתן לרכוש אלטרנטור מקורי במחיר פיצוץ ?

 

ממש פה, באתר הזה, אם תחפש מספיק טוב :)

...

פורסם
אני ממליץ לך לקנות חדש.

אולי תמצא חדש בזול.

 

ברכב שלי, גם כן מ95', הלך לי אלטרנטור (המשופץ סחב 3 שנים), החשמלאי הציע לי חדש דנדש מהאריזה ב700 שח, תוד כמה דקות האלטרנטור היה כבר על הרכב. (GM אורגינל, לא סיני ולא נעליים).

(בדקתי באיביי, אחרי משלוח וגיור אצל הרב במכס, אלטרנטור חדש משם עלה 600 שח, פה שילמתי 700 כולל עבודה).

 

 

תאמת אני לא יודע, פשוט באתי לחשמלאי שכמה פעמים הייתי אצלו, אמרתי לו שפתאום התחיל רעש מהאלטרנטור ויש ריח של חוט חשמל שרוף, שהגעתי אליו הכבל + שמחובר לאלטרנטור היה מותך.

אמרתי לו שזה אלטרנטור ששיפצתי אצלו לפני בערך 3 שנים.

 

הוא אמר לעובד שלו לבדוק אם יש עדיין את האלטרנטור במחסן, ההוא הלך, והביא לי אלטרנטור שנראה חדש, עם ריח של חדש ובלי שריטות וסימני שימוש.

הפכנו את הכיוון מניפה שלו (אם אני זוכר נכון, כי התושבת אצלי הפוכה באורגינל), וזהו, במשך שבוע ככה היה שריקות מהאלטרנטור, ועכשיו הוא כמו שצריך, לא עמעומים לא כלום, חדש.

במחיר שהוא הביא לי, לא היה שווה לי אפילו להתקין לבד, מה גם שיש לי בעיית גישה ברכב הזה וצריך ליפט כדי לחבר קונקטור מסויים בבטחה.

 

אמרתי לו "אולי תמצא בזול" כי גם לי הרכב מ95', כנראה שיש מלאי של חלקים כאלה והרכבים יורדים מהכביש בכל יום שעובר, אז פשוט מחסלים את המלאים.

מה שנשאר זה לברר כמה חדש עולה הכי זול, לראות אם זה כלכלי, ובמידה וכן פשוט לקנות וזהו.

אני מקווה שברור לך מעל לכול ספק שזה לא אלטרנטור מקורי חדש אלא אלטרנטור שעבר שיפוץ וצבע לכן הוא נראה לך חדש.

 

גם מחירו של אלטרנטור חדש תוצרת סין העממית הוא בסדר גדול של מעל 1600 שקלים לצרכן.

איזה כייף לי :)

פורסם

לא צבוע.

אם הרכב היה לידי הייתי מצלם לך. (למרות שהוא נשרט אצלי, המכסה מנוע שפשף אותו קצת.)

 

המשופץ שהיה לי, הוא צבע עם ספריי כסוף או משהו, באמת נראה כאילו יצא מחנות צעצועים.

מה שהוא התקין לי, לא היה מחודש או משהו, הוא היה מהניילון!

 

קח מאיביי: קישור

למרות שזה לא דוגמא, בארץ עושים לו ברית מילה במכס, וצריך לשלם כמה שקלים לערבים ולחרדים ולעוד קבוצות, דיפלומה למחבלים שבבית מלון, שימוש באדמת קודש וכו'.

אבל אני מניח שייבוא מאיביי היה יוצא לי גם בסביבות ה700 שח בערך. (הניסיון שלי עם איביי לא גדול, בשביל זה יש חברים).

 

אולי הניסיון שלי לא גדול, אבל את ההבדל בין חדש לבין מחודש אני יכול לזהות!

לא הייתה עליו שריטה, הברגים נראו כאילו לא ראו מברג בחיים שלהם, אם החוש ריח שלי לא היה גרוע הייתי עוד מריח את הלקה מהסלילים:wink:

 

אם אתה רוצה, בשביל האתגר, אנחנו הפכנו את המניפה או את ההתושבת שם (אני לא זוכר בדיוק, אם הרכב היה לידי הייתי מראה לך מה עשינו).

משמע שכנראה הוא בא מהמפעל ואנחנו שינינו אותו.

 

אני חושב שהוא בא מהמפעל, כי במודלים חדשים יותר, האלטרנטור שונה, ואני חושב שהאלטרנטור הזה בא רק במנוע 2.2 OHV (אני לא בטוח בזה!).

ככה שאם הוא היה משופץ, לא היינו צריכים לעשות בו שינוי (שינוי שהיצרן איפשר, באמצעות חורים בשתי הצדדים).

 

 

פעם הבאה שיצא לי להחגיע לחנות חלפים אני אשאל את המנהל שם כמה יעלה לי אלטרנטור חדש* אצלו.

פורסם

ניר,

 

המחיר לאלטרנטור חדש לא מקורי באיביי הוא בסביבות 700 שקלים יפה.

ייבוא סדיר על-ידי בעל עסק=מיסים+רווח והמחיר קופץ לפי 2 ויותר לכן המחיר שציינת בהודעה הראשונה לאלטרנטור חדש היא לא הגיונית בעליל וחבל על ההסברים שלך.

 

תהנה מהספק.

איזה כייף לי :)

פורסם

אתה צודק.

אני יצלם לך שהרכב יגיע אליי.

 

ככה או ככה זה לא משנה, אני לא יצטרך את הרכב בעוד שנה-שנתיים, ככה שאני בטוח שהאלטרנטור יסחוב אותם.

מה גם שאני משתדל כמה שפחות להעמיס עליו. (נגיד ואני בימים אלו במצע נסיעה בלילה עם המון אדים והתנעה קרה, אני מחלק את הזמן של הפשרת האדים (הוא מדליק אצלי מדחס ווונטה) ואת הדלקת האורות, ככה שלא יהיה עומס כבד על האלטרנטור. על האלטרנטור הקודם לא ריחמתי והוא סחב טוב.

פורסם
אני מקווה שברור לך מעל לכול ספק שזה לא אלטרנטור מקורי חדש אלא אלטרנטור שעבר שיפוץ וצבע לכן הוא נראה לך חדש.

 

גם מחירו של אלטרנטור חדש תוצרת סין העממית הוא בסדר גדול של מעל 1600 שקלים לצרכן.

 

ניר,

 

המחיר לאלטרנטור חדש לא מקורי באיביי הוא בסביבות 700 שקלים יפה.

ייבוא סדיר על-ידי בעל עסק=מיסים+רווח והמחיר קופץ לפי 2 ויותר לכן המחיר שציינת בהודעה הראשונה לאלטרנטור חדש היא לא הגיונית בעליל וחבל על ההסברים שלך.

 

תהנה מהספק.

 

מאיפה ואיך הצלחת להגיע למספרים האלה?!?

1600 שקל לאלטרנטור תוצרת סין לצרכן? אולי אם הוא מגיע עם מסוק עד אלייך, על מגש של כסף, ע"י דיפלומט סיני. אולי. וגם אז לא.

לא, גם אז לא. אין סיכוי.

מעולם לא שמעתי על אלטרנטור תוצרת סיר שנמכר בסכומים האלה, אפילו לא קרוב. גם אלטרנטורים חדשים מקוריים לרוב המוחלט(!!) לא מגיעים לסכומים האלה. ואני מדבר עם העבודה ועם המע"מ ואחרי שעברו 2-3-4 ידיים.

700 שקל לאלטרנטור חדש תוצרת סין זה גם המון כסף, ואני לא מכיר מוסכים שימכרו סחורה כזאת במחיר הזה (ואני מכיר באופן אישי את רוב בעלי המוסכים באיזור המרכז).

דרך אגב, המספרים שאתה מתאר בקשר לייבוא הם גם דיי רחוקים מהמציאות, אבל לא בהרבה.

אני אתן לך דוגמה ממוצעת: סטרטר עולה 20 יורו ליבואן (100 שקל), שאותו הוא מוכר למוסך ב200-250 שקל, והמוסך מוכר לצכרן ב350-400 שקל. זהו, אין פה מספרים דימיוניים. בשביל להגיע ל1600 שקל צריך משהו מאד מאד מיוחד, הזמנה אישית אקספרס ושלא מיוצר יותר.

...

×
×
  • תוכן חדש...