Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לבחור יש hx-d3 ואתם מדברים על הטאבלט המאעפן הזה?!

אתה השני בארץ עם הקלריון הזה

אפשר לשאול מה הסטאפ שלך?

קומפוננט

מגברים

וצורת חיבור

גם חיתוכים נשמח לשמוע ( אם זה לא סוד)

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לבחור יש hx-d3 ואתם מדברים על הטאבלט המאעפן הזה?!

אתה השני בארץ עם הקלריון הזה

אפשר לשאול מה הסטאפ שלך?

קומפוננט

מגברים

וצורת חיבור

גם חיתוכים נשמח לשמוע ( אם זה לא סוד)

אין סודות, כמובן:-)

ה HU הזה עבר כבר שלושה רכבים.

בתחילה היה מורכב על סט מורל אלייט 3 חלקים, הגברה אקטיבית- 2 טרו בילט, סאב מורל אולטימו על אודיסון 1.1.

לאחר מכן עבר לרכב אחר, אלייט שני חלקים, הגברה פאסיבית- 1 טרו, סאב באותה תצורה.

ברכב החדש- מורל היבריד, פאסיבי על טרו 4 ערוצים. שני ערוצים בגישור לסאב שהפך להיות הרץ 10 אינצ'.

אני חייב לומר שהבדל האיכות מורגש.

כנראה שהתרגלתי לטוב מדי קודם. פתאום למדתי מה זה בס נמרח, טוויטרים צורמים..

אבל זה המחיר שאני משלם עמ לשמור את הרכב בלי תוספת משקל משמעותית.

אגב, גם על בידוד בדלתות ויתרתי, שלדעתי זה הויתור המשמעותי יותר. אבל שוב, משקל נמוך מאוד חשוב לי.

לילה טוב, תמיר.

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

היית חייב לרשום אצל מי עשית?אמרו פה שאסור לפרסם,או שאינני בקיא בפרטים.

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

ציטוט

 

 

 

שלום לכולם,

 

אני מאמין שרובכם הגדול יבין מהיכן נובע האיסור הזה ולאלו שלא, מעת לעת נפתח שרשור המבקש המלצות על מתקין או לחילופין מישהו פותח שרשור התקנה שהוא עשה אצל X ואז מגיעים חברה ואומרים ש-Y היה עושה עבודה פחות/יותר איכותית וכו'. מהנקודה הזו השרשור יכול רק להתדרדר לתגובות אינסופיות על מי יותר טוב ותמיד תמיד ייגמר בהשמצות אישיות וירידה לגופו של אדם, תופעה זו מתרחשת בעיקר בגלל שאחוז מסויים מהממליצים הינם בעלי אינטרסים ו/או מקורבים למתקין מסויים.

 

לא עוד. לי אישית חבל שנזכרנו קצת מאוחר, מכיוון שהיו אנשים טובים שעזבו את הפורום הזה בגלל ויכוחים והשמצות מעין אלו(וכולי תקווה שעכשיו יחזרו).

 

אלו הם ההגבלות וההיתרים בעניין המלצות על בעלי מקצוע בפורום:

  • לא יינתנו המלצות על מתקינים בפורום אודיו בשום הקשר, כמו גם פרטי התקשרות(אתר/טלפון/כתובת וכו').
  • מתקינים לא יוכלו להעלות עבודות שהם עצמם ביצעו.
  • משתמשים יוכלו להעלות עבודות שנעשו אצל מתקינים ולהזכיר את שמם בלבד, זאת בתנאי שההתקנה נעשתה ברכבם הפרטי בלבד.
  • למשתמשי הפורום אסור לבקש המלצות וכמובן אסור גם להמליץ במידה ויפתח שרשור בקשה שכזה, בין אם זה ספונסר פורום או לאו.
  • ישנו שרשור ייעודי באוף טופיק שבו ניתן להמליץ ולמצוא המלצות על בעלי מקצוע בכל התחומים(כולל אודיו).

אני מבקש מכולם לכבד האמור לעיל כחלק מכללי הפורום, אם למישהו יש השגות בעניין - תיבת הה"פ שלי פתוחה.

 

איציק

 

סוף ציטוט .[הבנת הנקרא] :-}

פורסם

רק אל תגידו אחכ שאין כאן מחנות וחיילים.

אל תבואו למפגשים ותעמידו פנים שאתם חברים אחד של השני ואחכ גם תחזרו לתקוע סכינים ולאמר דברים מאחורי הגב.

 

חבורת קנאים צרי עין.

 

זו עוד סיבה בגללה אני לא מגיע יותר למפגשים, צביעות.

 

צריך להסיר את איסור ההמלצות, זה הדבר היחיד שאני כנראה אסכים איתכם לגביו.

 

במצב הנוכחי זה כנראה יהיה יום קר בגיהנום אם הינו רואים שתי תגובות כאלו על שרשור של ג'וניור ואני גם לא רוצה לראות כאלו תגובות, אוהב את שניהם, אבל המגמה ברורה.

 

מדהים איך בפורום הזה לא יכול להתקיים יותר מבעל מקצוע אחד ששורד אותו בשלום כל תקופה מסויימת.

 

זה פורום שיש בו מתקין תורן ויבואן תורן וזה שיש לו לובי יותר גדול מנצח.

 

זה חייב להשתנות, התחום הזה כל הזמן נהרס בגלל התופעה הזו.

 

חבל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
מאיפה אתה כל כך בטוח שהוא השני? מי הראשון?:|

 

אם המכשיר הזה עבר אצלו כמה מכוניות אז יש לו אותו יותר זמן מלחברי בפורום..

אם ככה המכשיר של החבר שלי השני בארץ

בודדים ממנו בעולם - אפילו הסרטונים ביוטיוב לא רבים מספיק..

 

והוא משודך לסטאפ הטוב ביותר שקיים

3 חלקים אוטופיה BE No. 7

סאב אוטופיה 21wx

אין יותר טוב..

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם
ציטוט

 

 

 

שלום לכולם,

 

אני מאמין שרובכם הגדול יבין מהיכן נובע האיסור הזה ולאלו שלא, מעת לעת נפתח שרשור המבקש המלצות על מתקין או לחילופין מישהו פותח שרשור התקנה שהוא עשה אצל X ואז מגיעים חברה ואומרים ש-Y היה עושה עבודה פחות/יותר איכותית וכו'. מהנקודה הזו השרשור יכול רק להתדרדר לתגובות אינסופיות על מי יותר טוב ותמיד תמיד ייגמר בהשמצות אישיות וירידה לגופו של אדם, תופעה זו מתרחשת בעיקר בגלל שאחוז מסויים מהממליצים הינם בעלי אינטרסים ו/או מקורבים למתקין מסויים.

 

לא עוד. לי אישית חבל שנזכרנו קצת מאוחר, מכיוון שהיו אנשים טובים שעזבו את הפורום הזה בגלל ויכוחים והשמצות מעין אלו(וכולי תקווה שעכשיו יחזרו).

 

אלו הם ההגבלות וההיתרים בעניין המלצות על בעלי מקצוע בפורום:

  • לא יינתנו המלצות על מתקינים בפורום אודיו בשום הקשר, כמו גם פרטי התקשרות(אתר/טלפון/כתובת וכו').
  • מתקינים לא יוכלו להעלות עבודות שהם עצמם ביצעו.
  • משתמשים יוכלו להעלות עבודות שנעשו אצל מתקינים ולהזכיר את שמם בלבד, זאת בתנאי שההתקנה נעשתה ברכבם הפרטי בלבד.
  • למשתמשי הפורום אסור לבקש המלצות וכמובן אסור גם להמליץ במידה ויפתח שרשור בקשה שכזה, בין אם זה ספונסר פורום או לאו.
  • ישנו שרשור ייעודי באוף טופיק שבו ניתן להמליץ ולמצוא המלצות על בעלי מקצוע בכל התחומים(כולל אודיו).

אני מבקש מכולם לכבד האמור לעיל כחלק מכללי הפורום, אם למישהו יש השגות בעניין - תיבת הה"פ שלי פתוחה.

 

איציק

 

סוף ציטוט .[הבנת הנקרא] :-}

 

שלום איציק,

 

אפשר לדעת מה מטרת הפוסט שציינת ומה קרה שבעטיו פתחת?

 

 

ליאור

פורסם

אני לא רוצה להיכנס לויכוחים שעלו כאן בשרשור.

מטרת השרשור מבחינתי לפרגן לעבודה ברמה גבוהה ועם חשיבה על הפרטים.

וגם, להראות רעיונות להתקנה עם טאבלטים, שהפכו לזמינים מאוד לאחרונה.

אני מעלה כמה תמונות נוספות של שידרוגים להתקנה.

כזכור, ה HU נמצא מאחורי הטאבלט. הגישה לא נוחה בפרט שאין שליטה מההגה ואין שליטה מהטאבלט.

אפילו לא לפעולות פשוטות של להגביר/להנמיך.

הפתרון נמצא בשלט (שלבסוף מצאתי אותו זרוק בבית..) ובניה שלו במקום המאפרה שנמצאת מלפני ידית ההילוכים.

כמה תמונות,

נתחיל עם התמונה של הדש בורד- בצבע אפור.

2.jpg

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

רציתי לשדרג את הצבע לשחור, שיותר מרשים.

זה תהליך העבודה,

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

הפעם עם תמונות,

IMG-20131223-00090.jpg

IMG-20131223-00092.jpg

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

ופתרון לשליטה על ה HU עם השלט,

IMG-20131223-00091.jpg

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

ותמונה נוספת עם הפנל מסביב לידית ההילוכים.

אחרי צביעה לשחור ואחרי שהשלט תפס את מקומו..

IMG-20131223-00093.jpg

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

יפה!



 

אני מבין שהעינית של השלט עברה ניתוח והוארכה למקום בו היא יכולה לשלוח מסרים לפאנל של הקלריון.

 

תמיר, כל הכבוד על זה שעדיין יש לך בכלל כוח וחשק לשתף אותנו בנעשה, זה לא טריוויאלי!

 

אם תהיה לך אפשרות לעבור מהייבריד לסופרימו באחד מן הימים, תעשה את זה! ביחוד הסופרימו החדש.

 

עדיין תישאר בשני חלקים, אבל בקצה העליון של מוראל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...